Käytätkö käsidesiä vauvan pyllyn pesun jälkeen?
Vai pesetkö kätesi sen jälkeen pelkällä vedellä ja saippualla? Riittääkö se?
Kommentit (23)
mutta kynnet on täytyny lyhentää säännöllisesti nyt kun on jo vähän kiinteämpää tavaraa! ja saippuaa perään...
Sitten ne taudit vasta pääseekin jylläämään, jos joka paikka kuurataan aina saippualla. Ei sieltä vauvan pepusta mitään mörköjä tule, ihan perusorgaanista ainetta vaan :)
vettä ja saippuaa olen käyttänyt, vielä ollaan kaikki hengissä ja lapsikin jo yli vuoden ikäinen...
Kädet voi tosiaan pestä ihan kunnolla, ei mitään lirutusta hanan alla, kyllä ne saa puhtaaksi ilman käsidesiä -ei edes ollut keksitty koko ainetta edellisten sukupolvien aikaan!
mutta kun ei taida olla, vaan nykyään ihmiset on tämmösiä. Minua pelottaa ihan mihin tämä maailma on menossa. Ja olen vasta 27-vuotias,mutta jotain maalaisjärkeä sentään on tarttunut päähän....
Kakkapyllyn jälkeen pesen kyllä kunnolla, mutta muuten saatan joskus vain huuhdella käden juoksevan veden alla (kun toinen käsi pitelee vauvaa).
pesen vauvan pepun sen verran puhtaaksi että kädet puhdistuu samalla.
Pesen vedellä tai sitten top-to-toe-vauva-pesunesteellä
Haloo???
SAIPPUA ei ole vaarallista, vaan desinfiointi!
Lapsen pylly pestään vedellä ja kädet pestään saippuavedellä.
Pitäisi yleissivistyksen sanoa että saippuankäyttö lopetti tartunnat sairaaloissa.
Desinfioiminen kotioloissa on turhaa. Ei kuulu olla steriiliä, meidän iholla ja pinnoilla on pöpöjä ja ne kuuluu ollakin, näin pysyy myös ihmiset terveenä.
Desinfiointi tuhoaa huonot -ja hyvät pöpöt, jonka jälkeen saadaan ongelmia.
Joskus pöpöt taas tottuu liian tehokkaisiin pesuaineisiin ja lääkkeisiin, eikä niitten häätö olekaan enää helppoa. :(
ÄLKÄÄ käyttäkö desifiointiaineita liiotellusti!
käsidesiä enkä saippuaakaan. Kädet puhdistuvat samalla kun pesen pyllyä juoksevassa vedessä.
Mutta kertokaapas millä ihmeessä saan sen pa***n hajun pois käsistäni??????? Siis vaikka pesen ihan saippualla ja vedellä, ei lähde, kädet haisee vieläkin. Käsidesillä haju tulee lievämmäksi.
On voimakkaampaa kuin tavalliset saippuat.
Mutta kertokaapas millä ihmeessä saan sen pa***n hajun pois käsistäni??????? Siis vaikka pesen ihan saippualla ja vedellä, ei lähde, kädet haisee vieläkin. Käsidesillä haju tulee lievämmäksi.
Oon pessy lasten pyllyjä yli kolme vuotta. Saippuaa olen käyttäny muutaman kerran, jos tosi voimakas haju jää käsiin. En pese kotioloissa käsiä pissalla käynninkään jälkeen. Ei sitä tartte missään steriileissä olosuhteissa elää. Allergioita ja muita tauteja semmosesta tulee.
Oon pessy lasten pyllyjä yli kolme vuotta. Saippuaa olen käyttäny muutaman kerran, jos tosi voimakas haju jää käsiin. En pese kotioloissa käsiä pissalla käynninkään jälkeen. Ei sitä tartte missään steriileissä olosuhteissa elää. Allergioita ja muita tauteja semmosesta tulee.
enkä aina kunnolla pesekään, koska käytän aina peppua pestessä hanskoja...ehei, en ole ylihysteerinen, käteni vaan on niin arat, etteivät kestä jatkuvaa liotusta.
ole kädet haissut paskalle vaikka olisin pessyt kädet pelkällä vedellä lapsen kakkapepun pesun jälkeen.
vielä en oo kuollut vaikka toinen lapsi on jo kymmenen. Niin ja toinen on vuoden vanha.
käsidesiä on ollut keskussairaala.
Käsidesi normaalissa elämässä on turhaa. Käsidesiä olen käyttänyt ainostaan vieraillessani teho-osastolla sairaalassa.