Nyt kaikki kopioimaan Satosen esimerkillistä työhakemusta
Kommentit (19)
Eli pitäisi kirjoittaa työhakemukseen että "Työ on hyvin kiinnostava". No onko se aina varmasti hyvin kiinnostava? Palkka tuossa taitaa olla aika iso. Pitääkö mainita että haluaa kehittää työssä asioita? Kaikki työpaikat eivät halua kai muutosta tai niitä ei voi tehdä, ellei ole pomo.
Voihan sen ajaa pari kertaa chatGTP:n läpi.
Minkähänlaisella Tytti pääsi Porvooseen asiakaspalvelijaksi? Oliko isä tai äiti päättävässä asemassa siellä?
Kokoomus - oikealla korruption asialla!
Vierailija kirjoitti:
Backman on pätevämpi tehtävään.
Pätevin ei yleensä saa työpaikkaa vaan sopivin : ) Etkö sitä tiennyt?
Moi, sovittiin poikien kanssa, että tulen teille töihin. Aloitan kesäkuussa, varatkaa wienereitä riittävästi.
Yst.terv: Artsi S.
Arvoisa Finnair. Olen kiinnostunut lentäjän toimesta.
Olen kiinnostunut ilmasta. Pidän kovasti ilmasta, hengitänkin sitä päivittäin, joten ilmailuala on lähellä sydäntäni. Olen pätevöitynyt alaan myös asumalla jo useita vuosia lentomelualueella.
Odotan pikaista yhteydenottoanne.
Arto Satonen kutsui poliittisia virkanimityksiä korruptioksi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011157707.html
Oli kyllä oikeasti aika huono hakemus. Oikeaan työpaikkaan tuo olisi mennyt ö-mappiin ilman haastattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Backman on pätevämpi tehtävään.
Pätevin ei yleensä saa työpaikkaa vaan sopivin : ) Etkö sitä tiennyt?
Näinhän se on
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä oikeasti aika huono hakemus. Oikeaan työpaikkaan tuo olisi mennyt ö-mappiin ilman haastattelua.
Taitavat tuntea muutenkin miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitavat tuntea muutenkin miehen
Joo, Satonen on niitä harvoja, joka olisi voinut vain kirjoittaa hakemukseen: "Tulen töihin".
Ostaisitko tältä mieheltä ilmalämpöpumpun? En minäkään...
Me pistetään nyt Artsin kanssa tuet poikki, kerta kaikkiaan. Artsille on viinerit taattu ja minulle riittävästi olutta. Parin vuoden päästä Jyri antaa minulle henkilökohtaisen kutsun. Asiat etenee. T. petsku
Vierailija kirjoitti:
"Moi oon Arto. Olen kiinnostunut Kela koska kela kiinnostaa minua. "
Paikka on teidän!
ps. Saadako mina myös Kela-Gold kortti? T. Satoska
Nimeni on arto satonen , olen televisoonista tuttu , laitan pummit ojennukseen, haen filippiineiltä osaavaa motivoitunutta työväkeä ( käytän hyväksi halpatyövoimas joka on kaukana ystävistä , saa ystävän 247 työmaasta) kun ajettu loppuun niin lähetetään takaisin hoitamaan itteään.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus - oikealla korruption asialla!
Persut - kokoomuksen asialla jo vuodesta 1995. Ethän tosissasi usko lupauksiamme?
"Moi oon Arto. Olen kiinnostunut Kela koska kela kiinnostaa minua. "
Paikka on teidän!