Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Suhteesi äitiisi ja suhteesi anoppiisi?

Vierailija
27.10.2010 |

anna kouluarvosana 4-10.

Oma äiti: 9

Anoppi: 5

sama pätee meillä lapsiin, tosin taitaa olla 10 ja 4

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti: 10

anoppi: 4

Vierailija
2/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anopille + tulee siitä että nykyään edes vähän yrittää olla mieliksi ja tulla toimeen. Äidin kanssa nyt hyvät välit mutta menneisyyden kokemukset verottaa hyvää suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti 10

anoppi 4-

Vierailija
4/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näinkin päin...

Vierailija
5/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidille 10

anopille 4

Äidin kanssa jaetaan lähes kaikki ilot ja surut. Anopin kanssa puhutaan säästä jne.

Vierailija
6/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 5

Anoppi 5-

Vierailija
7/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin näin päin... ja sama muuten appiukon kanssa... ja itseasiassa koko perheen, miehen perhe on mulle enemmän perhe kun oma. onneksi ovat.

Vierailija
8/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti: 7,5

anoppi: 7

Tulen molempien kanssa toimeen loistavasti, kun tiedän mistä asoista puhun ja mistä en mainitse. Mielelläni käyn kylässä tai pyydän heidät kylään.

Vierailija
9/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti on tietty oma äiti, mutta anoppikin on ihana! Täysiä pisteitä eivät saa, koska toinen on joskus laiska ja toinen tuputtaa karkkia ja sipsejä ja pullaa taukoamattomalla syötöllä.

Vierailija
10/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluarvosanaa en osaa antaa. Pidän molemmista, mutta kummankaan kanssa ei ole paljon yhteistä. Ei ole ikäerokysymys. Keskustelu on pinnallista, emmekä ole paljon tekemisissä. Kumpaakaan en luonnehtisi ystäväksi, ja olen niin itsenäinen etten kaipaa sellaista riippuvuussuhdetta, joka monella on äitiin tai anoppiin.

Äitini on tietysti tutumpi ihminen kuin anoppi, ja sen vuoksi voi istua ihan hiljaisuudessakin rennosti. Kohteliaat ja asialliset välit ovat, kauhistelen täällä av:llakin joskus sitä, miten "syvälle" anopit sekaantuvat poikansa ja miniänsä elämään.

Vierailija
11/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti: -4

Anoppi: 10

Katsoin parhaaksi katkaista välit äitiini kokonaan.

Vierailija
12/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitin tietysti niin, että arvosana koski suhdetta kyseiseen ihmiseen, eikä arvosanaa ihmiselle. Jälkimmäinen on molemmille 10. Sitä alempi voisi olla vain jotenkin "huonolle" ihmiselle, tyyliin psykopaatti tai murhaaja.

Vierailija
13/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äiti: 9. Tukee ja auttaa minua aina tarvittaessa.

anoppi: 4,5. Petti luottamukseni täysin, haukkuu minua selkäni takana, vaikka esittää mukavaa. En haluaisi olla missään tekemisissä hänen kanssaan.

Vierailija
14/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä äiti että anoppi ansaitsevat arvosanan 10!

Voin olla vain älyttömän tyytyväinen tilanteeseen, että sekä äidin että anopin kanssa on niin hyvät välit. Auttavat, tukevat, neuvovat - mutta vain pyydettäessä eivätkä tuputa omia näkemyksiään. Kunnioitus on molemminpuolista!

Vierailija
15/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä äiti että anoppi ansaitsevat arvosanan 10!

Voin olla vain älyttömän tyytyväinen tilanteeseen, että sekä äidin että anopin kanssa on niin hyvät välit. Auttavat, tukevat, neuvovat - mutta vain pyydettäessä eivätkä tuputa omia näkemyksiään. Kunnioitus on molemminpuolista!

Että auttavat ja tukevat sekä kyllä ilman pyytämistäkin! :)

Vierailija
16/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi 9: Kohtelias, auttavainen ja korrekti. Arvostamme toisiamme ja tulemme hyvin toimeen keskenämme. Anoppi on myös ihana lasten kanssa. Ihan kaikkia ajatuksiani en tosin ehkä anopille vuodata ja yritän hillitä impulssiivisuuttani anopin seurassa, siksi ei ihan täyttä 10.

Oma äiti 6,5: Itsekeskeinen, mutta nykyään yrittää. On oppinut varomaan puhumasta minulle tiettyjä asioita (eli toisten haukkuminen) ja meillä ei ole hirveästi yhteistä. Itse streessannun äidin pidempiaikaisesta seurasta. Lapsuusajan ja nuoruusajan tapahtumista johtuen en ole koskaan ollut läheinen äitini kanssa (yhdessä olemme asuneet minun 3v-12v iän välisen ajan). Pisteitä nostaa koska kysyttäessä yleensä pyrkii auttamaan (harvakseltaan pyydän) ja lasten kanssa yrittää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi