Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille

Vierailija
27.10.2010 |

Viikonloppuna oli hyvä sessio avokkini kanssa. Otin häntä takaapäin kunnolla ja kesken kaiken hän pyysi läpsäyttelemään kankuille. Ja tottakai läpsäyttelin. Ei tuossa kai mitään erikoista, tuntui minustakin hyvälle mutta kysymys kuuluu: miksi ? Miksi nainen haluaa, että häntä takaapäinpanon aikana läpsytellään kunnolla ?

M50v

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä tekee kutaa!!!

Vierailija
2/6 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntuu muutenkin älyttömän hyvältä (pano), ja siihen päälle aina silloin tällöin kunnon läpsy, joka valpastaa kaikki aistit ja toimii pienen sähköiskun tavoin. Sopivan hetkellinen kivun tunne.

Mä pidän ajoittain myös kasvoille läpsyttelystä... Siinä sama efekti kuin pakaroille läpsimisessä, mutta myös ihanan alistavaa. Muuten siis hyvä, tasa-arvoinen suhde, jos kokisin oikeasti olevani alistettu, niin tuskin pyytäisin. :)

No, kerrottakoon vielä tämäkin, kun olen ehkä normaalia astetta pervompi... :) Myös kuristusote toimii. Ei siis mikään tukehtumisen tunne tai kurkkutorvesta painaminen (yskittää!), mutta tiukka ote kämmenellä tuolta leukaperien takaa niin että hapensaanti rajoittuu. Siinä yhdistyy myös tuo kivun/mukava epämukavuuden tunne, alistusmeininki ja jotenkin aistit valpastuu. En tosin lähtisi tätä tekemään naiselle ilman jotain ennakkokeskustelua, voi säikäyttää? Niin, eikä ap edes pyytänyt mitään lisävinkkejä, sanoinpa kuitenkin.

Nämä kuitenkin vain ajoittain ovulaation (kiima!) aikaisessa seksissä ja aina vain minun pyynnöstäni. Muuten olen kyllä hyvin hellyydenkipeä ja mies oikein kiltti. :)

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aikaisemmin kirjoitin niin mikä siinä läpsyttelyssä ja piiskaamisessa kiihottaa? itse läpsyttelen ja ruoskin vaimoani, minä en piiskasta tykkää, kun vaimoni sitä vaatii niin mielellänihän minä sen teen.

Vierailija
4/6 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...samoin kuin pikku tukistaminen. Kumpikaan ei tietenkään toimi liiallisesti käytettynä, vaan silloin tällöin, yllätyksenä. Mies ottaa siinä machon roolin ja vähän "alistaa", ja se on tosi jees.

t. pikkuvaimo

Vierailija
5/6 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilassa kipu tuottaa lisää endorfiiniä.

Vierailija
6/6 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vastanneille, minuakin kiihotti aivan helkkaristi kun pyysi läpsimään. Täytyypä viettää oikein riettaan hauska viikonloppu ;o)

M50v.