Miksi mies haluaa välillä käyttä kortsua
rakastellessa?
Ja välillä taas ei?
Kierukka on, eli sen puolesta ei tarvis`?
Kommentit (18)
Hurjaa ilonpitoa ja revittelyä! :D
Sitten taas toisina kertoina käytetään lemmentöihin aikaa enemmältikin, mutta aina ei arjessa ole aikaa ja energiaa.
Niin ja jos mun joskus tekee mieli ja mies ei jaksa tai innostu, niin hän tietää kyllä pari kikkaa, joilla saa mut taivaisiin käsin ja/tai suulla. Ollaan sen verran elämää nähty, että tiedetään, ettei aina voi odottaa sitä hetkeä, jolloin kummankin halut on kohdillaan ja muut olosuhteet sopivat.
...aivan kuin se olisi yleismaailmallinen kaikkeen pätevä vastaus kaikkiin parisuhdekysymyksiin tässä maailmassa?
Mutta siis miksi mies käyttää välillä kortsua?
Joku nainen sanoi (ap?) että luuletko että saisi rehellisen vastauksen jos kysyisi kortsun käytöstä? Tuo oli ainakin rehellinen kommentti siitä, ettei kys. nainen luota pätkääkään ukkoonsa? Tai kehenkään tässä maailmassa? Mutta silti olisi syytä opetella luottamusta ja *kysyä*. :-) Ehkäpä saisit ihan asiallisen vastauksen joka olisi tottakin? :-)
Vaikka naiset käyttivätkin ehkäisyä, tämä mies on aika ajoin silti pannut kondomin kanssa. Miksi? Siksi koska se toi vaihtelua, tuntui erilaiselta. Saattoi vaikka muistella millaiselta tuntui panna omaa akkaa suhteen alkuaikoina ja halutessaan pystyi turvallisesti heittäytymään "vastuuttomaksi" ottamalla yhtäkkiä kortsun pois kesken panon ja alkamalla panna paljaaltaan pilluun haaveillen panevansa akan paksuksi vastoin naisen tahtoa! :-) Akkakin innostui aina miehen yhtäkkisestä villiintymisestä! :-D
Tuliko kellekään miehensä kortsunkäyttöä ihmettelevälle tällainen arkinen tosielämän vaihtoehto mieleen? :-) Minua ainakin häiritsi, jos akka alkoi kummastella tai tivata miksi laitan kortsua, kun just oli ittensä saanut haaveilemaan jostain kortsulla panoon liittyvästä ja himotti helvetisti ne ajatukset.
ite sanoi syyksi ettei mun tarttis käydä aina pesulla
Meilläkin käytetään sillon tällön kortsua, ihan vaan sen takia kun on superväsynyt ja mielellään kävisi vain nukkumaan, hurjaa! Eli heti seksujen jälkeen itse pääsen nukkumaan :)
Jos mies sitä ehottaa, ni voisin omassa kokemuksessa sanoa, että tahtoo kestää pidempään! Aina ei varmaankaan kyse pahimmasta..
jos tunsi olevansa liian herkällä tuulella ja halusin kestää pitempään. Ja välillä myös ton pesuhomman takia, mut sillon mun pyynnostä.
Mun ex käytti silloin kun oli iho verillä eli oltiin pantu kuin kanit esim. 7 kertaa vrk ja iho ei enää kestänyt, kortsu auttoi.
No mun veikkaus on, että haluaa kestää pidempään. Oikein? :)
Tai oikeastaan ainoa syy mikä tuli mieleen.
Mun ex käytti silloin kun oli iho verillä eli oltiin pantu kuin kanit esim. 7 kertaa vrk ja iho ei enää kestänyt, kortsu auttoi.
Mut oli sit pakko panna vaan lisää?
Ei taukoja?
enää alkaisi käyttää, joten pitäisin sitä kyllä erittäin pahana merkkinä.
...ja saanut vastauksen, että olisi pitänyt heti alusta asti käyttää - eixoo kumma vastaus?! ja että mun pitää tyytyä siihen, mitä saan tai sitten ei ollenkaan... ihme pihtari???
Toinen veikkaus ennen pettämistä on se muidenkin arvelema eli haluaa kestää pidempään.
eikä halua tartuttaa niitä sinuun kun lääkitys on kesken. Se pettää sua.
Tai, vaihtoehto nro 2: ajoittain hän haluaa olla varma, ettei enempää jälkikasvua synny..
1) joko se pelkää tarttuttavanmsa sut (hoito on kesken)
2) muistelee pettämistapaustaan ja fantasioi samalla, pääsee paremmin samaan tunnelmaan käyttäessään kortsua!
MIKSI ET KYSY, Miksikö haluaa käyttää???
1) ! MIKSI ET KYSY, Miksikö haluaa käyttää???
luuletko että saisi REHELLISEN VASTAUKSEN???
Kai olet kysynyt suoraan häneltä, ja nyt haluat nähdä, arvaako kukaan palstailija oikeaa syytä?
No mun veikkaus on, että haluaa kestää pidempään. Oikein? :)
Jos olen vaikka väsynyt tai muuten vaan en niin kovin innostunut, mutta mies haluaa seksiä, hän on yleensä "kiltti" ja hoitaa hommat kortsun kanssa. Sitten mun ei tarvitse kömpiä pesulle vaan voin vain kiskaista peiton niskaan, kun mies on ilonsa saanut.
Samasta syystä joskus aamupanot on kortsun kanssa, ei sitten ole koko päivää sellainen olo, että valuu ja haisee...
Hurjaa ilonpitoa ja revittelyä! :D