Häh? Millainen sarja on Criminal Minds?
Tosi moni tuntuu täällä haukkuvan sitä sairaaksi ja aivan kammottavaksi ohjelmaksi (järkyttäviä juttuja yms.)
Itse en ole katsonut ja mietinkin nyt että uskaltaako tuota puheiden perusteella katsoa? Onko kovinkin pelottava? Jääkö ne jutut pyörimään mieleen?
Kommentit (7)
Uskaltaa tosiaankin katsoa! Vähän hurjempi kuin nää perus poliisisarjat, mutta ei mitään ylitseampuvaa kun ikäraja on kuitenkin vain sen 15-vuotta.
Täällä nyt vaan teilataan kaikki mahdollinen..
miten se on sairas ohjelma..mun lemppari myös, mut en nyt pelottavax ja sairaaks sanois. tavallinen poliisisarja, ruumiitakan näytetään vähhemmän ku esim.csissä.
siinä mun mielestä on enemmän raakoja kuvia ja ideoita kuin csi:ssä esim, mutta ei minustakaan mitenkään järkyttävä, johan nuo on kaikki paloitellut ruumiit nähty moneen kertaan.
kyse on fiktiosta ja katsojat sen tietävät, että noi suolenpätkät ja muut noissa on vaan jotain muovailuvahaa, niin ei niiden pitäisi normaali- ihmistä järkyttää- katsoin turvakameravideon ihan oikeasta puukotuksesta ja vaikka siinä ei näy esim. verta juuri lainkaan ja se kestää alle minuutin, niin kyllä se on miljoona kertaa groteskimman ja pahemman näköistä ja ihan erilaiselta se näyttää kuin noissa telkkarisarjoissa, missä on kuvakulmat ja näyttelijät ja valaistukset.
kun minäkin uskallan. Minä oon semmonen pelkuri että vähänkään kauhua tai trillerin tyyppistä tuijotan sormien välistä. Mutta tuota ei oo koskaan tarvinnu tirkistellä sormien välistä... =)
Ei yhtään sairas tai erityisen pelottavakaan!