Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla mitat suunnilleen 169/65, onko teillä

Vierailija
27.10.2010 |

vatsa litteä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin on aika litteä ja vatsalihasten ääriviivat näkyvät, vaikka päällä on selvä rasvakerros. En mitään litteyskisaa kyllä voittaisi, mutta huonomminkin ovat asiat olleet. Ja pituus juurikin 169, paino 65.

Vierailija
2/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eika ole littea vatsa. Kun olen n. 62 kg (ja rasvaprosentti n. 26 tai alle, sillakin on merkitysta) niin silloin on littea vatsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On litteä vatsa, vatsalihakset näkyy.

Mutta olenkin aina urheillut.

Vierailija
4/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vatsa litteä, vaan pehmeä kumpu. Tosin on lapsiakin monta, että maha on pahasti venynyt. Tuskin siitä pyykkilautaa enää tulee.

Vierailija
5/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös vähän pehmoa, sellainen sopiva :)

172/ 67

Vierailija
6/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On litteä vatsa, vatsalihakset näkyy.

Mutta olenkin aina urheillut.

lapsia on kaksi.

Vierailija
7/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo vatsa kamalan litteä, pieni kumpu on raskauksien myötä tullut

Vierailija
8/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on saanut painoa tiputettua 7kg ja vatsakin on kivasti pienentynyt. Litteä se on amaulla herätessä, mutta kun kumartuu niin kyllä siinä vielä sellainen ylimääräinen rengas löytyy, argh! Olen muutenkin luonnostani tasapaksu, joten kaipa tässä saa vielä muutaman kilon (5kg) tiputtaa, ennekuin vatsakin kokonaan lähtee.

Vierailija
9/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viis kiloa kun sain pois, niin johan on. Nyt 10 kiloa keveämpänä ei oo mahakummusta tietoakaan.

Vierailija
10/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kyllähän lihaskunto vaikuttaa. Painan n. 65 kg eikä vatsa ole litteä. Kolme lasta, enkä ole muiden kiireiden takia ehtinyt kuntoilemaan jne. Mutta vaikka painaisin vähemmän, niin ei se vatsa pyykkilaudaksi muuttuisi ilman kunnon treeniä. Toisaalta, joku voi painaa enemmänkin kuin minä ja omata pyykkilautavatsan, jos on lihaksikkaassa kunnossa eikä ylimääräistä rasvaa.

Eli kannattaa varmaan treenata kunnolla, jos haluaa todella litteän vatsan. Kyllähän se läskikerroksen kutistuminenkin ympärysmittaa kaventaa, mutta tuloksena on usein aikamoista löllöä, jos ei alla ole kunnon lihaksia... Pitäisi itsekin jostain repäistä aika kunnon treeneille, että saisin kroppani taas kuntoon.

Ap on saanut painoa tiputettua 7kg ja vatsakin on kivasti pienentynyt. Litteä se on amaulla herätessä, mutta kun kumartuu niin kyllä siinä vielä sellainen ylimääräinen rengas löytyy, argh! Olen muutenkin luonnostani tasapaksu, joten kaipa tässä saa vielä muutaman kilon (5kg) tiputtaa, ennekuin vatsakin kokonaan lähtee.

Vierailija
11/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kyllähän lihaskunto vaikuttaa. Painan n. 65 kg eikä vatsa ole litteä. Kolme lasta, enkä ole muiden kiireiden takia ehtinyt kuntoilemaan jne. Mutta vaikka painaisin vähemmän, niin ei se vatsa pyykkilaudaksi muuttuisi ilman kunnon treeniä. Toisaalta, joku voi painaa enemmänkin kuin minä ja omata pyykkilautavatsan, jos on lihaksikkaassa kunnossa eikä ylimääräistä rasvaa.

Eli kannattaa varmaan treenata kunnolla, jos haluaa todella litteän vatsan. Kyllähän se läskikerroksen kutistuminenkin ympärysmittaa kaventaa, mutta tuloksena on usein aikamoista löllöä, jos ei alla ole kunnon lihaksia... Pitäisi itsekin jostain repäistä aika kunnon treeneille, että saisin kroppani taas kuntoon.

tulee tehtyä toki :)

Vierailija
12/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi se tuosta vielä litistää vähän, 8 kg jo lähtenyt ja 5 kg tavoitteesta puuttuu. En litteää vatsaa erityisesti tavoittelekaan vaan kauttaaltaan kevyempää olemusta..

Vierailija
13/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vatsa on sellainen pehmeä pömppö. joskus aamuisin ihan litteä mutta iltaa kohden pömpistyy.

Vierailija
14/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa on litteä lähes luonnostaan, lasten jälkeenkin. Pyöreyttä löytyy lantiosta ja pepusta.

Vierailija
15/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pöppö-löllö vatsa. Painoin kesällä neljä kiloa vähemmän ja silloin oli ihan inhimillinen, ihoni vain ei ole palautunut raskauksista ja ylipainosta joten semmoinen löllö ja ryppyinen nahkarulla minulla tullee olemaan aina alavatsalla?

Nyt syksyllä paino on noussut, olen eroamassa mieheni kanssa enkä välitä seurata syömisiä. (Olen sairastanut anoreksian 8 vuotta sitten ja varokeinona tein joskus päätöksen että surullisena ei saa laihduttaa, en tahdo langeta uudelleen siihen helvettiin). Sitten joskus kun olen taas voimissani niin on tarkoitus laihduttaa 60 kiloon, mutta ei yhtään alle. Olen luvannut itselleni että 55 on vara-alarajani, jos menen siihen asti niin joudun ottamaan yhteyttä lääkäriin ja kysymään onko suhtautumiseni painooni hallussa.

Vierailija
16/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sentään 39. viikolla raskaana. Vaikea uskoa, että kellään olisi noilla kiloilla.

Vierailija
17/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sentään 39. viikolla raskaana. Vaikea uskoa, että kellään olisi noilla kiloilla.

Mä veikkaan että mulla on pikkuisen eri kehonkoostunut kuin sulla ja löytyy sitä lihasta, eikä läskiä. Ap:lle vastaus, että on litteä maha ja vatsalihasten äärirajat näkyvät kivasti.

Vierailija
18/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sullakin tulee ikää enemmän.

Mulla pehmeyttä joka puolella kroppaa, myös vatsassa. vatsa jäänee vähän löllöksi. Ikää 38 v, kaksi raskautta 2 vuoden sisään, pienempi 3 kk.

Vierailija
19/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi laihdutinkin.

Se ei kuitenkaan ollut sellainen löllö, josta saa kiinni vaan kiinteä pömppö. Sirolla ja pienirintaisella se kuitenkin näkyi selvästi.

Vierailija
20/20 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin noissa mitoissa vuosi sitten (nyt 170cm ja 55kg) ja silloin ei todellakaan mikään kiinteän litteä masu ollut, toisin kuin nyt! ;)