Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihjaatteko miehillenne jos joku ulkonäössä/tyylissä ei miellytä

Vierailija
27.10.2010 |

Minua rasittaa miehen ulkomuodossa pari juttua, ja olen niistä vihjannut tosi sievästi (Tyyliin näyttäisit muuten kivalta jos vähän muuttaisit tuota yhtä juttua). Vaan eihän se muutu. Ja kyse ei ole mistään maata järisyttävästä eli en puutu mm painoon tai mihinkään hyvin henkilökohtaiseen juttuun.

Itse olen pyrkinyt pysymään avoimena tuollaiselle vihjailulle ja käytän miehelle mieluista huulipunaa ja kenkiä ym.

En viisi arvostellakaan kun olisihan se itsestäkin kurjaa. Mutta suoraan sanottuna josku menee fiilis esim läheisyyteen, kun sattuu oikein korostumaan joku juttu.

Olenko pinnallinen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan jos on parturin tarpeessa tai sänki ylikasvanut. vaatteita saatan kommentoida myös.mut hänkin kommentoi mun vaatteita ja se ihan ok. ei meillä näistä kukaan loukkaannu, tietää itsekin olevansa joskus tilanteseen nähden vähän huoleton;) millaisista asioista sulla siis on kyse?

Vierailija
2/5 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan teidän suhde on kestänyt?

Meillä ainakin mies on jo tottunut kun kysyn että koska ajat partasi, tietää että pitää ajaa parta jos haluaa olla minulle ilo silmään jne. Ja kun pystyy sanomaan joskus toiselle mistä tykkää ja mistä ei, toinen oppii myös kysymään ja tietämään miten voi miellyttää toista arkipäiväsillä pikkujutuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani kuuntelin kun ukko arvosteli ulkomuotoani, nyt annan samalla mitalla takaisin. Terapeuttista.

Vierailija
4/5 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä itseään vaan ei kertakaikkiaan tunnu häiritsevän mustapäät naamassa, ylipitkät nenäkarvat, korvanLEHDISSÄ puskevat karvat, pari ylipitkää kulmakarvaa... Ei olis edes vaikea fiksata, mutta kun ei niin ei.

Nenäkarvat siistii kun sanon siitä niin suureen ääneen, ettei voi olla tekemättä. Korvakarvoihin käyn itse ohimennen käsiksi, ts. nyppään salamannopeasti pois. Mies vihaa tätä, mutta mitäs ei hoida itse. NOi on kamalia!!!!

Mustapäihin en pääse käsiksi, noi on kans yli-inhottavia, mutta minkäs teet...

Vierailija
5/5 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne asiat ole isoja. Olen vihjannut esim ettei tarvi tulla iholle, jos itse on pukeutunut persvako vilkkuen joihinkin 70-luvun vanhoihin kalsareihin... Mies on ihan edustava kodin ulkopuolella, mutta kotioloissa rentoutuu :D

Toinen esimerkki on atooppinen iho. Eihän sille kauheasti voi jos iho kuivuu, mutta kun ei yhtään vaivaudu rasvamaan ja hoitamaan ja välillä on talvisin isoja punaisia läiskiä joka puolella. Tiedän, että tuohonkin vaivaan olisi olemassa jo tosi hyvät rasvat ja lääkkeet. Kokeilisi edes.

Meillä on jo yli 20v yhteiselo takana.