Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUISTEN SUNNUNTAI 16.10 ***

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla se teillä tarkalleen ottaen esiintyy?!

Mulla meinaan eilen alkoi sattua aikalailla tuonne sisäreisien tienoille, lähinnä eniten sattuu tuosta nivusten kohdalta (kait?!) :-/ Mutta myös vähän tuosta sisäreidenkin kohdalta.. en mä osaa ees olla varma mistä se sattuu!! Mutta siis kuiteskin, aattelin että josko se vauva laskeutuu nyt kunnolla?? Hmm.... oiskohan tässä nyt EHKÄ KENTIES MAHDOLLISESTI PIAKKOIN odotettavissa vauvan syntymä... ;D Oiskin....!!!

No mitähän mä taas tässä yritän kysellä ja selostaa?! No kuiteskin, onko tuo mun kuvaus yhtään sinne päin kuin teillä, vai onko teillä ihan " pitkältä" matkalta ne reidet kipeät? Vai ihan tuosta ylhäältä vaan?

Kävely on siis eilisestä saakka ollut jo vähän tuskaisampaa, etenkin jos on ensin ollut paikallaan ja sitten lähtee liikkeelle *auts*

Hiljaista on ollut tänään suppareiden osalta :-( Mälsää.

No nyt mä meen kyllä taas höpöttämästä ihan turhia... Ai juu, paitsi että [b]ponnytkin[/b] siis on mahdollista bongata Jorvissa :D

Emppu kera masupalleron, 38+6

Vierailija
42/47 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään merkkejä synnytyksen käynnistymisestä. Joten tiistaihin varmaan ainakin pitää odotella. Toisaalta odottaa kovasti, toisaalta alkaa rimakauhu iskeä...

Mulle on nyt loppumetreillä iskenyt kantoliinavillitys, sellainen kai on vielä hommattava. Oletteko hommanneet/onko kokemuksia edellisillä lapsilla? Millainen olisi hyvä liina? Sitten jos tiedossa vielä hyvä ja edullinen ostopaikka esim netissä, vinkkejä, pliis.

Meillä toi siivoilu on pysynyt hallinnassa :), pari kertaa viikossa teen ylläpitosiivouksen ja sitten harvakseltaan sellaisen että luuttuankin. Mutta nyt äitiyslomalla ollessa olen kyllä nauttinut siitä että saan pidettyä tän huushollin suht siistinä, töissäkäydessä sitä oli pakko kattella vähän läpi sormien. Varsinkin kun meilläkin mies on tosi kehno niissä asoissa... Lapset sentään siivoavat käskiessä oman huoneensa ja keräilevät lelunsa.

Kaikille joilla huomenna tiedossa jännä päivä, tsemppiä ja peukkuja!!!

Päippy 41+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sulla Urkki alkoi niitä reisiä särkeä??

Vieläkö sulla supistelee?

*toiveikkaana vaan utelen... ;D*

Vierailija
44/47 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin menkkamaisesti ja ajoittain.

Supistelee, mutta ei säännöllisesti, tai ainakaan niin tiheesti että kannattais aikaa ottaa.

Muutenkin on olo ollu tänään outo, en osaa selittää.

Supistukset on kyl kovempia kuin tavalliset vatsankiristykset.

Toivon että yöllä alkais tapahtuu, jotta ei tarvitsisi huomenna raahautua kuopuksen kans taas neuvolaan.

Mut mun tuurilla roikun täällä vielä rv 42...

Kävin just istumassa kuumassa suihkussa ja sen jälkeen on tullu pari supistusta, eli ei ne ainakaan suihkuun kokonaan hävinny.Pitää vielä kokeilla makoilua.

Vierailija
45/47 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla sit taida vielä lähtö tulla, kun ei mulla mitenkään menkkamaisesti särje :´( Pöh!!

Mutta sulle Urkki paljon onnea matkaan, jos vaikka yön aikana pääsisitkin synnärille *bd*

Vierailija
46/47 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla todella pitkästyttävää tää odotus.. kaikkia typeriäki oireita kuulostelee. Joka ilta nukkumaan mennes ajattelee, et josko tänä yönä?.. Mulla ku on alkanu aina nukkues synnytykset. Kaikki sanoo et yritä olla ajattelematta asiaa, mut kuinka se on mahdollista!?! Näin mahtavas olotilassa.. ja muutenki. Sitä niin tahtois jo synnyttämään, ku ei uskalla tehdä lähipäiville edes suunnitelmia.

Onnea kaikille jo vauvan saaneille!! Täällä kateellisena..

T.Rosmari ja masukki 38+6

Vierailija
47/47 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneelle, en tiiä mikä tässä oli mutta ei aukaissut nettiä..

Huomenna mulla on se polikäynti heti aamusta, 8.30. Jännittää niin hirveenä! Elikkäs.jos en tuu tänne ilmottautumaan iltapäivällä niin olen jäänyt käynnistykseen. Joten pitäkääs peukkuja! Vaikka pelottaakin niin hirveesti..

Mutta nyt nukkumaan (jos voi..;))

Ja vauvaonnitteluja taas kaikille " voiton puolella" oleville!!:)

Lokari tasan 40!