Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua närästykseen..

26.10.2010 |

Hei.

Olen rv 26 + ja nyt on alkanut lievä närästys..

Oletteko saaneet jostain tietystä lääkkeestä apua närästykseen? Mikä on turvallista käyttää odotuksenkin aikana?

Koskaan aikaisemmin ei ole ollut minkäänlaista närästystä, mutta nyt se sitten osui minunkin kohdalleni :D

Kiitos kaikille jotka jotka auttavat ongelmassani :) Lämmintä odotusta kaikille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi närästys elämäni ensimmäistä kertaa viime viikolla. Minulle suositeltiin Rennietä, ja sain siitä nopean avun. Otan yhden ennen nukkumaanmenoa, ja saan nukkua yöni rauhassa :)

VBJ 34+2

Vierailija
2/5 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa myös ihan lasillisesta maitoa tai piimää ja palasta raakaa perunaa siis jos ei lääkkeitä tahdo.

Ite vetelen kyllä rennietä aikapaljon kun on tarvetta..

Chili 30+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhjennut erinlainen närästys (tai närästyksestä johtuva) joka ärsyttää ruokatorvea ja kun esim. syö niin alkaa limaa kertyy kurkkuun ja joutuu "kakistelee" sitä pois, niin sain siihen semmosta kuin antepsin. Sitä saa mikstuurana ja pilsuina..

Ipanapa11 ja masupallero 19+1

Vierailija
4/5 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan luonnonkonsteja haluaa koittaa niin suosittelen mantelia. Itse en pidä yhtään renniestä, maku ja jauhoinen koostumus ällöttää. Kuulin tutulta että manteli auttaa ja kyllähän se tepsii! Jo pieni määrä mantelia auttaa, ainakin hetkellisesti :)

Vierailija
5/5 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Rennie/Gaviscon (sitä ei suositella kovin suuria määriä) ja kotikonstit auta (ruokavalio), niin lääkäriltä voi saada reseptin omepratzoliin.

Käytin sitä itse raskaudessa viikolta 30 loppuun asti, alussa vain silloin tällöin, lopussa joka päivä. Itselläni närästys on kovaa poltetta, joka herättää keskellä yötäkin.