Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pesettekö pimpin sisäpuolelta?

Vierailija
26.10.2010 |

Tuli mieleen tuosta toisesta keskustelusta... Itse pesen päivittäin sisäpuoleltakin, mites muut?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ota sisälle. Raskaudenyritys on ainoa poikkeus.

Vierailija
22/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin viinit tuli nenästä XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteles gynesi kanssa ja kuuntele, mitä hän sinulle sanoo.

Et pese sen jälkeen enää.

Vierailija
24/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ihan käsisuihkulla pesen niin, että myös sisään menee vettä (laitan sen siihen suulle ja sitten vedet valuvat ulos). En käytä sinne pesuaineita.

Minulla on kai luonnostaan melko runsas valkovuoto joka sotkee pikkuhousut nopeasti. Jos huuhtelen myös sisäpuolelta alushousut pysyvät puhtaina pitempään. Huomasin sen kerran kun uimassa tein jotain ääriliikkeitä ja emättimeen meni vettä, ja kas vain, alushousut olivat seuraavan päivän ihan putipuhtaina. :D

En tahdo käyttää jatkuvasti pikkuhousunsuojaa tms ja nyt tästä on jo tullut päivittäinen tapa. En ole huomannut haittavaikutuksia. En usko, että pelkkä vesi on kovasti haitaksi.

Vierailija
25/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen muutenkin ihan päin vittua ainakin palstan mielipiteen mielestä. useamman kerran päivässä SAIPPUALLA ja ainakin kerran päivään koukkaisen sormella emättimen, usein ei edes tule mitään kummempaa mutta spermat tietty sitten noin puhdistuu kätevästi ainakin. Ja arvatkaapa mitä: hiivatulehduksia jne nolla kpl...

Vierailija
26/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvatkaa: hiivatulehduksia mullakin 0

Vierailija
27/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen muutenkin ihan päin vittua ainakin palstan mielipiteen mielestä. useamman kerran päivässä SAIPPUALLA ja ainakin kerran päivään koukkaisen sormella emättimen, usein ei edes tule mitään kummempaa mutta spermat tietty sitten noin puhdistuu kätevästi ainakin. Ja arvatkaapa mitä: hiivatulehduksia jne nolla kpl...

Ja ettei tulisi muitakin limakalvo-ongelmia. Koska mulla se hiiva tuli aikaisemmin juuri siksi että pesin alapään saippualla. En siis ole koskaan sisältä sorkkinut mutta ulkopuolelta.

Nykyään pesen pelkällä vedellä ja ei ole hiiva ollut.

Tuohon valkovuotoasiaan sen verran että mikset sinä jolla tätä ongelmaa nyt sitten on voi suihkutella vessassa käydessä alapäätäsi käsisuihkulla päällisin puolin, tulee raikkaampi olo. En usko että tuo veden lorottaminen suoraan lorttoon on kauhean hyväksi sekään.

Vierailija
28/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen alapään Avecydillä, Lactacydillä tai pelkällä vedellä. Aiemmin pesin saippualla (siis tyyliin 10 v sitten), mutta lopetin, kun alkoi tulla hiivatulehduksia. On niitä joskus vieläkin, muttei niin pahoja.

Vierailija
29/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainkaan poista valitettavasti vuodon eritystä. :( jos käyn vaikkapa suihkussa niin silti voi alushousut olla likaiset ½ tunnin kuluttua. Erittäin ärsyttävää. Siitä sisähuuhtelusta on tullut nopea tapa wc-käynnin yhteydessä.

Pitää kyllä seuraavan papan tai gyben yhteydessä ottaa esille onko niin runsas eritys edes normaalia.

Pysyykö jollain alushousut puhtaina ihan normaalisti kokonaisen päivän esimerkiksi?

Vierailija
30/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puran ensin pimpin pieniksi palasiksi lavuaarin reunalle, jonka jälkeen levitän puhdistusaineen tarkasti kaikille pinnoille. Annan aineen vaikuttaa hetken, jonka jälkeen huuhtelen aineen pois. Tämän jälkeen kuivaan ja kiillotan pimpin osat ja liitän takaisin paikoilleen.

Vierailija
31/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puran ensin pimpin pieniksi palasiksi lavuaarin reunalle, jonka jälkeen levitän puhdistusaineen tarkasti kaikille pinnoille. Annan aineen vaikuttaa hetken, jonka jälkeen huuhtelen aineen pois. Tämän jälkeen kuivaan ja kiillotan pimpin osat ja liitän takaisin paikoilleen.

Täytyy kokeilla.

Vierailija
32/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedellä tai muullakaan, sormella vaan koukkaisen. Aloin tekemään tätä aikoinaan minäkin kun runsas valkovuoto alkoi häiritä, enää ei ole sitä ongelmaa. Ulkopuolelta pesen vedellä ja alapään pesuun tarkoitetulla pesunesteellä. Mitään tulehduksia ei kyllä ole ollut ja gyne ei ole kommentoinut toosan kuntoa kuin positiivisesti. Mitä pahaa se voi oikeasti aiheuttaa, jos poistan enimmät valkovuodot kerran päivässä suihkun yhteydessä? Kaikki sanoo ettei pitäis mutta kukaan ei kerro miksi, ainoastaan jotain epämääräistä bakteereista. Varmaan tämä pätee, jos pesisin oikeen kunnolla vedellä ja saippualla, mutta mitä pahaa koukkaisu aiheuttaa? Älkää sanoko että kysy gyneltä, mä en kehtaa xD

Ap

Vierailija
33/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tuosta toisesta keskustelusta... Itse pesen päivittäin sisäpuoleltakin, mites muut?

Mäkin luulin joskus keksineeni hyvänkin idean, kun aloin pestä pimppiä sisältäkin. Kunnes sitten alkoi tulla niitä hiivaongelmia, ja lopulta mulla oli todella vaikea hiivakierre, joka kesti lähes vuoden.

Nyt kun en ole pessyt sisäpuolelta, ei ole ollut hiivaa vuosiin.

Vierailija
34/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitte laitan perunajauhoa.

Vierailija
35/36 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten siinä lääkärit sarjassa verrattiin, emätin on kuin itsepuhdistuva uuni. Kuukautiset puhdistavat jo itsessään ne kuonat sisältä ja valkovuoto on myös sitä puhdistumista.

Jostain olen lukenut että vesisuihku vaginaan on vaarallista hengellekin, saattaa aiheuttaa ilmakuplan verenkiertoon. En tiedä että onko totta, mutta kuitenkin.

Itse en varsinaisesti pese genitaalialuetta. Jos karvoissa on verta kuukautisten aikana, huuhtaisen sen pois ja jos on valkovuotoa enemmän niin silloin, muutoin en.

Vierailija
36/36 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten siinä lääkärit sarjassa verrattiin, emätin on kuin itsepuhdistuva uuni. Kuukautiset puhdistavat jo itsessään ne kuonat sisältä ja valkovuoto on myös sitä puhdistumista. Jostain olen lukenut että vesisuihku vaginaan on vaarallista hengellekin, saattaa aiheuttaa ilmakuplan verenkiertoon. En tiedä että onko totta, mutta kuitenkin. Itse en varsinaisesti pese genitaalialuetta. Jos karvoissa on verta kuukautisten aikana, huuhtaisen sen pois ja jos on valkovuotoa enemmän niin silloin, muutoin en.

Kuten siinä lääkärit sarjassa verrattiin, emätin on kuin itsepuhdistuva uuni. Kuukautiset puhdistavat jo itsessään ne kuonat sisältä ja valkovuoto on myös sitä puhdistumista. Jostain olen lukenut että vesisuihku vaginaan on vaarallista hengellekin, saattaa aiheuttaa ilmakuplan verenkiertoon. En tiedä että onko totta, mutta kuitenkin. Itse en varsinaisesti pese genitaalialuetta. Jos karvoissa on verta kuukautisten aikana, huuhtaisen sen pois ja jos on valkovuotoa enemmän niin silloin, muutoin en.

Vaginasta ei ole suoraa yhteyttä verenkiertoon. Vaikka tunkisit vaginaan ilmaa tai vettä kuinka, et saa sitä kautta ilmakuplaa verisuoneen.