Pesettekö pimpin sisäpuolelta?
Tuli mieleen tuosta toisesta keskustelusta... Itse pesen päivittäin sisäpuoleltakin, mites muut?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2010 klo 21:53"]
Puran ensin pimpin pieniksi palasiksi lavuaarin reunalle, jonka jälkeen levitän puhdistusaineen tarkasti kaikille pinnoille. Annan aineen vaikuttaa hetken, jonka jälkeen huuhtelen aineen pois. Tämän jälkeen kuivaan ja kiillotan pimpin osat ja liitän takaisin paikoilleen.
[/quote]
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdddddd nyt on pissaa lusikallinen housussa, kiitti.
Pillu on itsepuhdistuva elin, kuten silmä. Pesettekö pimpanjynssääjät silmämunannekin?
Kyllä minä tuolla tavalla sormella koukkaisen pois valkovuotoa kuin ap:kin säännöllisesti. En pese aineilla tai edes vedellä, mutta kun on kuukautiskierto sellaisessa vaiheessa että vuotoa tulee runsaahkosti, usein vessakäynnin yhteydessä koukkaisen emättimestä valkovuodot pois sormella, ettei ne sitten valu alushousuihin hetken päästä.
Minä pidän anustappia, siis anustappia, vaginassani, jottei se kasva työpäivän aikana umpeen. anustappia siksi koska se on helppo, se ei esim. voi luiskahtaa syvälle kunsiinä on se levike. Kerras unohdin sen WC käynnin ajaksi ja roisku ympäriinsä, joten olkaa huolellisia.
Höyrypesurilla ja lopuksi huuhtelu kloritella ,niin puhdasta tulee!
Pulloharjalla. On se sen verran saastainen onkalo.
Ei tarvitse erikseen millään harjoilla ronkkia ja puhdasta tulee.
Illalla kun laittaa ja aamulla sitten pois huuhtoo niin on rööri auki ja taatusti puhdas!
pesen usein työpäivän aikanakin pari kertaa ihan vaan varmuudenvuoksi, vessaharjakin käy jos ei muuta kättä pidempää satu olemaan.
Huuhtelen joka ilta Betadine-lioksella ja runsaalla vedellä 200ml ruiskulla. Kuivaan harsotaitoksilla ja laitan lopuksi puuteria nimeltä Pimppis-powder.
sitä olisi pestä. Eihän sitä hanuriakaan sisältä pestä.
sitä olisi pestä. Eihän sitä hanuriakaan sisältä pestä.
oikeesti, muuten
En minä sinne kättäni kyynärpäätä myöden työnnä, mutten myöskään tyydy vain taputtelemaan päältä.. en osaa sanoa onko se sisältä pesemistä vai ei.
putsaan sormen avulla sieltä sisältä, kaivan ylimääräiset valkovuodot yms pois, varsinkin seksin jälkeen sperma sisällä ällöttää, joten täytyy putsata. En siis painepesurilla pese, hehe. Olen kuullut että siitä voisi olla haittaa, mutta en ole mitään vielä havainnut.
Ap
putsaan sormen avulla sieltä sisältä, kaivan ylimääräiset valkovuodot yms pois, varsinkin seksin jälkeen sperma sisällä ällöttää, joten täytyy putsata. En siis painepesurilla pese, hehe. Olen kuullut että siitä voisi olla haittaa, mutta en ole mitään vielä havainnut.
Ap
mitä mieltä hän on pimpan sisäpesusta.
Itse en ole koskaan pitänyt moista tointa tarpeellisena, spermat sun muut tulevat pimpistä ulos ihan itsestäänkin, enkä halua häiritä bakteeritasapainoa täysin turhilla pesuilla.
sormella, eli suoritan sisäpesun n. kerran viikossa...
Mä pesen saippualla..