Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan paska? Pistin nimettömän kirjeen yhdelle äidille

Vierailija
26.10.2010 |

Tyttäreni tarhassa on sietämätön kakara, joka lyö, hakkaa, puree ja riehuu. Olen yrittänyt puhua äidille, mutta ei meidän vilpertti sellaista tee ja pojat on poikia. Harmistuin niin, että pistin nimettömän haukkumakirjeen äidille. Asiallisen, mutta suorasanaisen. Viime viikolla on meidän tytössä hampaanjäljet, nyt kynnen jäljet olkapäässä.

Teinkö väärin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku aikuinen lähettäisi minulle lastani koskevan kirjeen nimettömänä. En pitäisi sitä asiallisena, enkä varmaankaan pystyisi suhtautumaan kirjeen sisältöön vakavasti. Oma lapseni muuten puri hoidossa muita. Hän oppi puhumaan aika myöhään ja selvästi turhautui, kun ei pystynyt kommunikoimaan. Pyrin kuitenkin keskustelemaan asiasta muiden vanhempien kanssa, vaikka juttu sekä ärsytti että nolottikin. Onneksi lapsi oppi lopulta tavasta pois (ja oppi puhumaankin).

Olisin esim tallannut korkokengällä jalalle ja sähissyt sille pennulle, että purepa vielä kerran jotakuta, niin tapan sut.

tehoaa yllättävän hyvin, paremmin kuin mamin lässytykset. Mua ei ois paskan vertaa kiinnostanut kuulla miksi sun jälkeenjäänyt janipetterisi pureksii muita, mua kiinnostaa vain että se loppuu.

Vierailija
22/22 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä ihmettä sä sen äidin kimppuun käyt!eiks tää tapahdu hoidossa?se on sillon päivähoidon henkilökunnan vastuulla,se lapsi.joillakin lapsilla on vaan mieletö puremis vimma ja iskevät hampaansa mihin vaan(en tiedä minkä ikäisestä lapsesta kyse mut yleensä toi pureminen on ihan pienillä taaperoilla eli 1-2v.)

mut tosiaan,sä voit vaatia ryhmän vaihtoo tai jotai muuta,et niide pitää vahtii paremmin tollasta lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän