Mun 5-vuotiaalla pojalla on mustapäitä. Normaalia?
Tänään aamulla huomasin että pojan kasvoissa on mustapäitä nenän ympärillä. Myös valkopäisiä näppylöitä on nenässä. Onko tavallista tuon ikäisillä? Onkohan odotettavissa murrosiässä vaikea akneongelma?
Kommentit (5)
on näkyvissä pojalla. Kokeilin varovasti puristaa yhtä ja töhnää tuli sieltäkin. Toista en kokeillut ja muutenkin aion pojan kasvot jättää rauhaan...
Olisi aika varmistaa että murrosikä ei ole vielä alkanut mikä aiheuttaisi mm. kasvunpysähtymisen.
Olisi aika varmistaa että murrosikä ei ole vielä alkanut mikä aiheuttaisi mm. kasvunpysähtymisen.
kun poika on niin nuori, 5-vuotias, ei 15-vuotias. pituuskäyrä on kyllä ollut laskusuuntainen pari vuotta. Aiemmin oli keskimääräistä pitempi, nyt on keskimääräistä hieman lyhempi. Lääkäri tosin oli sitä mieltä että täysin normaalia, on ilmeisesti lähestymässä minun pituuskäyrää (olen normaalia lyhempi).
AP
ja oon miettiny kans onko tavallista. Täytyy kai jossain vaiheessa kysäistä lääkäriltä myös asiaa.
näkyvää, mutta kun sitä ottaa nenästä kiinni ja vähän puristaa (joo minä sen tein) niin ihohuokosista tulee jotain valkoista möhnää vähän.