Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lyönyt hanskat tiskiin elämäni hallinnan&terveyden suhteen

Vierailija
26.10.2010 |

Ylipainoa on runsaasti ja olen tupakoinut 12 vuotta PALJON. Olen vielä aika nuori mutta silti olen luovuttanut. Tuntuu, että terveeksi ja savuttomaksi pääseminen vaatisi niin paljon ponnistelua, että en siihen kykene. Pisin tupakkalakko kesti kolme viikkoa ja luovutin kun se aika oli jatkuvaa itkua ja ahdistusta. Olen laihduttanut 10 kiloa mutta normaalipainoisena pysyminen vaaati jatkuvaa kaloreiden laskua. Olenkin nyt luovuttanut täysin, en vain pysty elämään kuten suurin osa. Lapsia ei ole eikä ole tulossakaan, siskoni lapset on minulle kuitenkin tosi tärkeitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vetelä paska.

Teitä me elätämme.

Vierailija
2/6 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löin itseäni laimin muutaman vuoden, eli kun lapset olivat pieniä, en vain jaksanut tai välittänyt... Seurauksella, että painoa tuli vajaa 20kg liikaa...

Onneksi jokin herätti mut, ja nyt olen kohti entistä hyvinvoivaa minää, eli syön viisaammin ja liikun! Ja voin jo nyt paremmin, ei västyä eikä ahdista, kuten vielä jonkin aikaa sitten.

Kaloreita en kyllä laske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tavoitteeksi kovaan kuntoon pääseminen. Hanki jumppia ja tee hampaat irvessä. Muu tulee sitten kuin itsestään. Kun kunto on parempi, kaipaa huomattavasti vähemmän niitä asioita jotka syö terveyttä. Usko mua, nimimerkillä entinen sovaperuna.

Vierailija
4/6 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vetelä paska. Teitä me elätämme.

haittaa kuin jonkun ylikiloista tai tupakoinnista.

Vierailija
5/6 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää sinäkin pahvi! Minä maksan paljon veroja ja pidän itsestäni ja läheisistäni hyvää huolta.

Nykyajan pullamössöttäjät tarvitsevat pientä herätystä. Kaikki pitäisi tulla, kuin manulle illallinen - jopa terveet elämäntavat.

Jättäkää se hiilihydraattien mussuttaminen vähemmälle ja menkää vaikka kävelylle.

Ottakaa vähän vastuuta itsestänne.

Vierailija
6/6 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää sinäkin pahvi! Minä maksan paljon veroja ja pidän itsestäni ja läheisistäni hyvää huolta. Nykyajan pullamössöttäjät tarvitsevat pientä herätystä. Kaikki pitäisi tulla, kuin manulle illallinen - jopa terveet elämäntavat. Jättäkää se hiilihydraattien mussuttaminen vähemmälle ja menkää vaikka kävelylle. Ottakaa vähän vastuuta itsestänne.

Ja salaa vaimos miettii miten uskaltaa lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme