Ou mai gaad!! Johanna Tukiaisen karmaisevat keikkakuvat!
http://www.stara.fi/2010/10/26/johanna-tukiainen-esiintyi-helsingissa/
Ja onko tuo toinen koikkelehtiva homssantuu sen sisko Julia?
Kommentit (46)
Jaa miten käyttäydyn itse?
No ihmettelen miten ihmiselle on päässyt käymään noin? On aika sensaatiomaista!
Ja sensaatiohakunen on emäntäkin..
Jos julkisuuskuva on tämmönen niin se on tämmönen. Faktaa tämä kaikki on jota ihmiset ihmettelee.
Kyllä toi oma heittosi "seksuaalisesta hyväksikäytöstä" on pahempaa kuin se että miettii mitä on voinut käydä naiselle? Ja toi sun heitto on loukkaavampaa ja raskaampaa kuin se että jos eukko joka ON OLLUT minua paremmassa kunnossa päätyy minua (useaan kertaan synnyttänyttä) pahempaan kuntoon pienessä ajassa niin on se vähän kummaa.
43
Ettei olis Mervi Tapola pari vuotta sitten ja taustalla Matti peruukki päässä!
uusi asia, että lihominen on varsin tavallista mielenterveydellisten ongelmien ohessa johtuen esim. lääkityksestä tai sitten syömishäiriöstä.
Ja se mitä tulee tuohon "heittoon seksuaalisesta hyväksikäytöstä", niin se oli lähinnä tarkoitettu herättämään empatiakyvyttömiä haaskoja ymmärtämään, että tuon kaltaisen käyttäytymisen takia on taatusti rankkojan kokemuksia. Ja miten se Tukiaista loukkaa? Pitäisikö mielestäsi uhrin jotenkin hävetä? Tukiainen on varmasti uhri, aikaisemmin todennäköisesti jonkun aikuisen miehen, nyt median ja kaltaistesi haaskojen.
joku minäkuvan häiriö.Niinkuin anorexiassa ja ortorexiassa ihminen näkee ihtensä erilaisena kun on oikeesti.Mielisairas reppana jota mediakin käyttää hyväkseen niinkuin Matti Nykästä.Sit sillä tuntuu olevan hirveä miellyttämisen tarve,yliseksuaalinen ja samaan aikaan ihan lapsen tasolla.Pahoin pelkään et sille käy tosi huonosti,joku vielä tekee sille jotain tosi pahaa ennen kuin toi ympäriinsä meuhkaaminen loppuu.Surullista . Johannakin on ollut pikkutyttö joka tuskin näki itselleen tälläsen tulevaisuuden.=(
säälin tunteita. Tosi pahan näköiseksi mennyt.