Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xtreme lashes ja muut ripsipidennykset, kokemuksia?

Vierailija
26.10.2010 |

Hei,

Aion laittaa itselleni ripsipidennytkset. Kysyisin kokemuksia. Ilmeisesti toi trademark Xtreme Lashes on paljon kalliimpi kun muut? Kannattaako silti laittaa ne, vaik uskaltaako käyttää "halpaa kopiota". Nehän uhkailee, että väärin tehtynä oma ripsi ei enää kasva edes takasin...

Haluisin aika runsaat ripset, että olisivat samanpaksuset suunnilleen kun ripsarin kanssa. Katsoin kuitenkin että sellasta laitto tolla merkillä on yli 200e reilusti! Itsellä ripsiä vielä aika paljon.

Entä paljon teillä maksaa huollot?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne kesti tasan 2viikkoa. Sanoivat, että niihin voi laittaa ripsiväriä ja kestää pesun. Ensi kerralla otan noi "aidot" pidennykset. Oli ihanat sen aikaa kun kestivät.

Vierailija
2/22 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä laittaja ja olen tyytyväinen. Kokemusta myös xtreme lasheista ja nää on ihan yhtä hyvät.

Laittajasta se on tosi paljon kiinni et pysyykö, katkeileeko omat ripset ja näyttääkö hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun uhkailevat, että voi pilata. Ja jos vuodessa menee niihin tonni, niin onhan se kamala hinta. Hitto ku ois ees joku tuttu joka suosittelis paikkaa. Olen nyt lukenut keskustelupalstoja ja ilmeisesti tärkeintä on se, että on hyvä laittaja.

Vierailija
4/22 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä Lady Lash ex..jotkut. (consult ladyn maahantuoma).

Ensimmäinen laitto maksoi n 99€, huollot n. 45€. Kestänyt yllättävän hyvin, käyn norm niiden kanssa suihkussa ym.

Kallistahan toi on.. kirpasee siis..

Pari kertaa olen käynyt huollossa (huoltoväli riittänyt 4vk välein helposti), mutta taidan jo luovuttaa hinnan vuoksi. Hienothan ne on :)

Vierailija
5/22 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en ole kokeillut. Laitto maksoi helsingissä 140€ ja huolto on 60€. Ripset ovat aivan ihanat ja helpottavat elämää paljon. Harmi vaan itselläni ne eivät tahdo pysyä kahta viikkoa kauempaa(emme ymmärrä kosmetologin kanssa syytä).

Omat ripset tuntuvat todella lyhyiltä kun tekoripset alkavat pudota. Sinänsä ripsien laitto ei pitäisi vahingoittaa omia ripsiä, sillä tekoripsi liimataan omaan ripseen ja kun se luonnostaa tippuu, niin samalla tippuu myös tekoripsi.

Suosittelen kokeilemaan, kallistahan se on mutta on sen arvoista -edes sen pari viikkoa..

Vierailija
6/22 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

xtremelashit vuoden verran ja olen ollut todella tyytyväinen. ¤ vko pysyvät hyvännäköisenä. Kaverilla jotkut halvemmat ja aika karseat ovat. En tiedä onko vika laittajassa vai ripsissä.

Vierailija
7/22 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko materialistimammat jo heränneet (tai karanneet töistä) ;)

Vierailija
8/22 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtreme lashesillä on liima, joka ei ärsytä silmiä. Mulla ollut sitä ongelmaa, että muiden merkkien liimat saa silmät punoittamaan. Pysymisestä mun kokemus on, että Xtremet pysyy parhaiten. JB:llä pysyi mulla vain pari viikkoa ja tekijä oli ihan ok, vaikkei yhtä hyvä, kuin Xtremejen laittaja. Muita merkkejä ei kannata edes vertailla.

Vierailija
9/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan typerältä ja luonnottomalta. Eihän kellään ole sellaisia ripsiä luonostaan, ja näyttää ihan joltain nukelta.

Ei kiitos!

Vierailija
10/22 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tarvittaessa. Toiminut hyvin.

Vierailija
11/22 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Teen JB ripsipidennyksiä Helsingissä, 40€. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä natali928@hotmail.com

Vierailija
12/22 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei voi tietää mitä saa, mutta harmillisen monesti todella halvoista paikoista saa todella huonoa jälkeä. Mutta ripsien "ulkonäkö" riippuu aivan täysin tekijästä eikä tuotemerkistä. Ripsien tekeminen on hyvin kärsivällisyyttä vaativaa ja vaatii tekijältään myös halua tehdä pientä piperrystä.

Monet tekijät tekevät tällä hetkellä ripsiä vain sen takia että sillä tahkotaan nyt rahaa. Rahanhimo ja loistava lopputulos harvemmin kulkevat käsikädessä.

Hyvin moni tekijä liimaa kuidun useampaan asiakkaan omaan ripseen kiinni sekä samalla myös muihin kuituihin kiinni, tällöin saadaan aikaiseksi varsinainen hämähäkki-efekti aikaiseksi, tämä myös rasittaa omia ripsiä hyvin paljon. Monet tekijät myös "nopeuttavat" tekemistänsä tekemällä tälläistä jälkeä.

Hyvä tekijä kiinnittää yhden kuidun yhteen ripseen kiinni, jolloin kuidut eivät vahingoita tai rasita omia ripsiä.

Itse ainakin tekijänä, pidän periaatteenani, että teen aina jokaiselle asiakkaalleni parhaan mahdollisen lopputuloksen ja haluan olla ylpeä jokaisesta tekemästäni ripsiparista. Itse laitan myös kuituja asiakkaan jokaiseen ripseen, jolloin saadaan aikaiseksi myös tuuhea lopputulos. Olen käyttänyt JB-lashesin kuituja ja liimaa jo yli vuoden verran ja olen itse ollut hyvin tyytyväinen merkkiin. Asiakkaani käyvät huolloissa 3-4vkoa välein. Itse olen oman hoitolani sivuille laittanut muutamia kuvia tekemistäni ripsistä, jolloin asiakkaat voivat jo etukäteen nähdä työni tuloksen. Toisaalta suurin osa uusista ripsiasiakkaistani tulevat vanhojen ripsiasiakkaitteni kautta.

Vierailija
13/22 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ripsiliimat sisältävät akrylaatteja mutta toiset ovat enemmän tutkittuja kuin toiset. Kannattaa vaatia FDA -merkintä omalta liimalta. Se on käynyt läpi erittäin tarkan seulan ja läpi pääsee vain oikeasti turvalliset liimat.

Vierailija
14/22 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repsahtivat jo vaan ekat poskille, ennen kuin pääsin autoon. 110e oli kyl liikaa siitä, kun eivät kestäneet edes huoltoväliin, vaan 1,5 vk päästä kaikki, paria lukuunottamatta tippuneet. Sit otin extremet, mut kauhee pettymys, kun laitettiin mitättömät ja luonnollisen näköiset, vaik halusin muuta. Sama juttu taas..pari päivää ja huomattava määrä tippunut. 140e meni viemäristä alas. En ota enään myöskään siksi, koska silmäalueiden hoito kärsi ja haluan lorotella suihkussakin naamalleni vettä.

Vierailija
15/22 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain niin pahan allergisen reaktion liimasta että silmäluomeni tulehtui, sain antibioottikuurin ja luomet olivat turvoksissa vielä kuukauden sen jälkeenkin kun ripset oli poistettu. Omat ripset myös järkyttävän huonossa kunnossa ripsien jälkeen. Kävin ammattilaisella ottamalla ripset. Joillekkin ei vaan ripsiliimat sovi vaikka ei muuten olisi allerginen millekkään. Ja kellekkään ei tee hyvää olla liiman kanssa kontaktissa yötä päivää kuukaudesta toiseen.

Näyttää myös luonnottomalta.

Vierailija
16/22 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on jotkut rimpulat, mutta uutena sen reilu 100 euroa ja huolto 60 €. Käyn HairStoressa ja huoltoväli on sen n. 4 viikkoa. Hieman riippuu kuka siellä niitä laitaa.

Aikaisemmin käynyt jossain muualla, niin ripset tippuivat ensimmäisen viikon aikana ja silmät ihan liimassa, siis ylä ja alaripset liimautuivat yhteen ja ripsien laittaja leikkasi alaripset irti. Sitten lyhyet alaripset törröttivät silmään ja yläripset olivat paakkuiset liimasta.

Itse en enään suostu menemään muualle kuin tuonne HairStoreen.

Vierailija
17/22 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli noi lady lash pidennykset, nyt menny huoltoihin 160e /kk. ripset pysyy hyvänä alle viikon ja huoltoväli on viikon välein. nähtävästi tuo liima ei pysy mulla. joten kokeilen vielä toisella liimalla. viimeksi ottamani ripset (vuosi sitten) pysyivät todella hyvin. mikä lie liima oli käytössä..

Vierailija
18/22 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripset voivat pilaantua, mikäli pidennys tehdään väärin. On olemassa monta hyvää merkkiä, jotka väärin laitettuna voi vahingoittaa omia ripsiä. Eli siis se on laittajasta kiinni, ei niinkään merkistä. Itselläni on ollut muutamaa eri merkkiä ja käytettävät ripsikuidut on ollut kaikilla ilmeisesti samaa materiaalia, liimoista en tiedä...

Vierailija
19/22 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

xtremelashit vuoden verran ja olen ollut todella tyytyväinen. ¤ vko pysyvät hyvännäköisenä. Kaverilla jotkut halvemmat ja aika karseat ovat. En tiedä onko vika laittajassa vai ripsissä.

4 vko pysyvät hyvänä. Jäi pois tuosta.

Vierailija
20/22 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ripsipidennys liimoista näyttää sisältävän akrylaatteja, joka on voimakkaasti allergisoiva aine. Ongelmia näistä on kehittynyt kosmetologeille, mutta allergioita on odotettavissa myös asiakkaille, jotka antavat itseään altistaa liimalla.

Silmien punoituksesi voi johtua nimenomaisesti allergisoitumisesta akrylaatille. Samoja akrylaatteja käytetään mm. rakennekynsissä.

En antaisi omiin ripsiini laittaa akrylaattipitoista liimaa, ja vaikka kosmetologi kertoisi liiman olevan "allergia testattua", vaatisin nähdä käyttöturvatiedotteen, jossa akrylaatti mainitaan, jos sitä tuotteessa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme