Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xtreme lashes ja muut ripsipidennykset, kokemuksia?

Vierailija
26.10.2010 |

Hei,

Aion laittaa itselleni ripsipidennytkset. Kysyisin kokemuksia. Ilmeisesti toi trademark Xtreme Lashes on paljon kalliimpi kun muut? Kannattaako silti laittaa ne, vaik uskaltaako käyttää "halpaa kopiota". Nehän uhkailee, että väärin tehtynä oma ripsi ei enää kasva edes takasin...

Haluisin aika runsaat ripset, että olisivat samanpaksuset suunnilleen kun ripsarin kanssa. Katsoin kuitenkin että sellasta laitto tolla merkillä on yli 200e reilusti! Itsellä ripsiä vielä aika paljon.

Entä paljon teillä maksaa huollot?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien laiton takuu on n. viikko.Jos ripset tippuvat tai häviävät yli puolella, pitäisi tekijän takuuna laittaa uudet.Huoltoväli itselläni on 3 viikkoa. Itselläni JB Lashes ripset ja kestävät hyvin volyymit jopa 5 viikkoa ripsissäni, Klassiset hieman vähemmän.

ExtremeLashes ripset pysyivät minulla 3 päivää, takuuna uudet, pysyivät 1,5 viikkoa. Kerran huolsin mutta ei silti pysynyt kuin viikon, joten luotto merkkiin meni en usko laittajassa olevan syy.

Myyrmannin 3krs:ssa olen saanut kauneimmat ripset, mutta vain omistajan laittamana, ja edulliset.

Vierailija
22/22 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsien laiton takuu on n. viikko.Jos ripset tippuvat tai häviävät yli puolella, pitäisi tekijän takuuna laittaa uudet.Huoltoväli itselläni on 3 viikkoa. Itselläni JB Lashes ripset ja kestävät hyvin volyymit jopa 5 viikkoa ripsissäni, Klassiset hieman vähemmän.

ExtremeLashes ripset pysyivät minulla 3 päivää, takuuna uudet, pysyivät 1,5 viikkoa. Kerran huolsin mutta ei silti pysynyt kuin viikon, joten luotto merkkiin meni en usko laittajassa olevan syy.

Myyrmannin 3krs:ssa olen saanut kauneimmat ripset, mutta vain omistajan laittamana, ja edulliset.

Aloitus on vuodelta 2010, joten eiköhän ap ole jo hankkinut ne ripset tässä lähes 12 vuoden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme