Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa -kummiasiaa-

Vierailija
25.10.2010 |

Loukkaannuin perinpohjin. Mieheni pyydettiin kummiksi, mutta minua ei, vaikka olemme naimisissa. Minusta tämä oli loukkaavaa, outoa. Etenkin koska olen ko.pariskunnalle lahjoittanut paljon vauvatavaraa, ostanut uuttakin vähistä rahoistani ja ollut tukena.

Silti näin. Koin ristiäistilaisuuden ahdistavana ja itkin illalla tämän jälkeen. Olin niin kovin pettynyt, enkä voinut käsittää, miksi minä en kelvannut. Aion katkaista ehkä välit täysin.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin laittaa tuohon sen itsestäni oleellisen asian, eli lapsella on siis 4 kummia, jotka kaikki ovat avioparien puoliskoja.

Mutta, nämä kaikki avioparit ja niiden molemmat puoliskot ovat lapsen vanhempien kanssa yhtä paljon tekemisissä ja soittelevat ristiin rastiin. Istuvat iltaa ja viettävät "juhlapyhiä" yhdessä.

Itselleni tuli silloin tunne, että joko eivät osanneet päättää, ketä pariskuntia pyytäisivät, joten pyysivät sitten kaikista vain toisen? Mene ja tiedä.

Ja ostan kyllä edelleen tälle lapselle synttäri- ja joululahjat ja tapaan muutenkin, vaikka onkin "vain" mieheni kummilapsi.

Asia ok, ja ehkä ennemminkin minun ja mieheni välillä pitäisi tehdä selväksi se, että jos hän ottaa kummin tehtävät vastaan, niin hän myös sitten hoitaa ne kummin "velvollisuudet". (Enkä tarkoita nyt pelkästään näitä lahjoilla muistamisia.)

Anteeksi vähän sekava ja pomppiva viesti.

Vierailija
62/63 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet mun miehen kanssa yhdessä 10 vuotta, joista 7 naimisissa. Miehen sisko (siskon miehellä ei vissiin ollut paljon sananvaltaa, hän lähinnä "lepytteli" mua) pyysi vain mieheni kummiksi. Kyllä minä ainakin loukkaannuin. Kelpasin kyllä ristiäisjärjestelyjä suunnittelemaan jne jne. Jotenkin oletin, että meidät pyydetään kummeiksi, kun pyydettiin kaikenlaista vauvaan liittyvää juttua ja me tietysti (tyhmä minä) autoimme.

Miehen toinen sisko pyysi meidät pariskuntana kumemiksi. Ja nyt tulee se oudoin osuus, en tíennyt olisinko itkenyt vai nauranut, kun mulle soitettiin. Pyydettiin jälkikäteen kummiksi!!!! Kas kun mä esim. tänä kesänä järkkäsin meidän yhteiselle kummitytölle ja mun lapsuuden ystävän lapselle, jonka kummi olen ihan vaan eväsretki, Lintsi-päivä, yökylä mökillä.

Minä jotenkin syrjin miehen siskon lasta. Täh?!? Minähän vain järjestän, mitä kummitädeillä on tapana kummilapsilleen järjestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, todellakin outoa kummiasiaa. Ensin ei huolita kummiksi, mutta sitten kelpaa kun huomataan, että ne lapselle valitut kummit ei mitään superkummeja olekaan :)

Pyydettiin jälkikäteen kummiksi!!!! Kas kun mä esim. tänä kesänä järkkäsin meidän yhteiselle kummitytölle ja mun lapsuuden ystävän lapselle, jonka kummi olen ihan vaan eväsretki, Lintsi-päivä, yökylä mökillä.

Minä jotenkin syrjin miehen siskon lasta. Täh?!? Minähän vain järjestän, mitä kummitädeillä on tapana kummilapsilleen järjestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä