Eiköhän tuo huutaminen ja kovaääninen naiminen ole vain
Kommentit (46)
Muija kiljui, voihki ja vinkui seksin aikana. Välillä oli sellaisia pitkää ja korkeaa vinkumista, kuulosti ihan oopperalaulajalta! Tuskin edes itse tajusi miten tyhmältä kuulosti ja miten selvästi se naapuriin kuului. Kyllä oli pokassa pitelemistä, koska pariskunta oli varsin koomisen näköinen muutenkin.
Joo, sori vaan :D
ei ole kaunista kuultavaa. Tai mölinä. Taidatte olla huutajia muutenkin, pavarotit.
Siis ennen kuin sain lapsia. Jälkikäteen asia on oikeasti hävettänyt. Anteeksi silloiset naapurit! =(
Lasten tulon myötä olen oppinut nauttimaan seksistä hiljaisemmin. Edelleen pääsee ääntä, mutta sen ei tosiaan tarvitse olla kovaa ääntä! Ihan vaan toisen nimen _kuiskaaminen_ tuntuu jo hyvältä. Vinkkinä vaan teille, jotka edelleen kiljutte.
Vedän AINA tyynyn naaman eteen että vaimentaisi mahdollisimman paljon. Usein jopa puren peittoa, tai tyynyä. Silti ihan lopussa (pari minuuttia) ihan varmaan pääsee pari ihan hallitsematonta kiljahdusta. Tulen muutenkin niin lujaa, että mies joutuu tosissaan pitelemään kaikin voimin kiinni minusta kun sätkin.
Meillä on yksi lapsi, toinen tuloillaan.
Yhden kerran taapero on herännyt kesken seksin, niin että jouduttiin lopettamaan kesken. Teki silloin kyllä hampaita, että oli varmaan siksi herkemmällä unella.
sitten te jotka suuresta nautinnosta huolimatta olette ihan hiljaa niin olette varmaan synnytyksen aikana ihan hiljaa myös kun kerran äänet ei tule luonnostaan vaan ovat jostain elokuvasta opittuja.
Vaikka kyllä sattui ihan huolella (ei kipulääkityksiä).
T. Tyynyä pureva 28
eikä tehnyt varmaan edes tiukkaa..Etkö edes puhunut?
Vikat avautumissupparit saivat aikaan tiukat "voi *keleen *kele sentään"
Muuten hoin vaan jotain; "kulta, no nyt tulee taas suppari. Voi hemmetin hemmetin hemmetti, auta nyt jotenkin, no älä auta, no tuu nyt tähän, no älä nyt tuu.. aa loppu jo, no hyvä"
Ponnistusvaiheessa olin jo ihan loppu, niin aloin hannaamaan ja valitteöin; "mä en jaksa enää, hei ihan oikeasti, mä en jaksa"
Sitten kun lapsi syntyi, niin huudahdin kyllä että "Voi ei, voi ei, katso nyt! Siinä se on. Ihana, miten se voi olla noin kaunis, kulta kato nyt!!!"
Joko riitti
Tulisko nyt jotain lisäanalyysiä? :)
T. Tyynynpurija 28&30
Muija kiljui, voihki ja vinkui seksin aikana. Välillä oli sellaisia pitkää ja korkeaa vinkumista, kuulosti ihan oopperalaulajalta! Tuskin edes itse tajusi miten tyhmältä kuulosti ja miten selvästi se naapuriin kuului. Kyllä oli pokassa pitelemistä, koska pariskunta oli varsin koomisen näköinen muutenkin.
Joo, sori vaan :D
No minun naapuri oli sinkku. Tai no aika usein erimiehen kanssa se nähtiin. (olin hänen vakibaarissa tÖissä).
Mutta en kyllä muuten synnytyksessä huutanut.
Avautumisvaiheen aikana kyllä tuli tekstiä, mutta ponnistaessa olin hiljaa. Ihan jo senkin takia että jouduin väkisin ponnistamaan kun supistukset loppui kesken ja vasta ärähdyksen jälkeen kätilöt uskoivat että niitä supistuksia ei ole..
"Ootko ihan varma, että sun hiljainen miehesi pitää siitä?"
Siis anteeksi nyt vaan, mutta MIKSI HITOSSA MINUA KIINNOSTAISI MIEHENI MIELIPIDE TÄSSÄ ASIASSA?? Jos kerran laukean vain niin että saan "melskata" (harrastamme muuten seksiä vain lapsen nukkuessa toisessa päässä asuntoa), olisiko parempi alkaa pidättämään orkkua ettei tule meteliä????? :D Av on tunnetusti pimeä palsta, mutta tämä nyt meni minultakin aivan yli..! Minkä ikäinen kirjoittaja on, 16-vuotias??
Sä lienet se sama murrosikäinen joka kerran täällä todisteli, ettei seksi ole kunnon seksiä ilman fritsuja.
Vedän AINA tyynyn naaman eteen että vaimentaisi mahdollisimman paljon. Usein jopa puren peittoa, tai tyynyä. Silti ihan lopussa (pari minuuttia) ihan varmaan pääsee pari ihan hallitsematonta kiljahdusta. Tulen muutenkin niin lujaa, että mies joutuu tosissaan pitelemään kaikin voimin kiinni minusta kun sätkin.
Vikat avautumissupparit saivat aikaan tiukat "voi *keleen *kele sentään"
Muuten hoin vaan jotain; "kulta, no nyt tulee taas suppari. Voi hemmetin hemmetin hemmetti, auta nyt jotenkin, no älä auta, no tuu nyt tähän, no älä nyt tuu.. aa loppu jo, no hyvä"
Ponnistusvaiheessa olin jo ihan loppu, niin aloin hannaamaan ja valitteöin; "mä en jaksa enää, hei ihan oikeasti, mä en jaksa"
Sitten kun lapsi syntyi, niin huudahdin kyllä että "Voi ei, voi ei, katso nyt! Siinä se on. Ihana, miten se voi olla noin kaunis, kulta kato nyt!!!"
Joko riitti
Tulisko nyt jotain lisäanalyysiä? :)
T. Tyynynpurija 28&30
kunhan vaan vittuillakseni laitoin ton viestin kun nauratti se sun lause että ihan hiljaa.Sain hyvän synnytys aiheisen mielikuvan siitä=)
kunhan vaan vittuillakseni laitoin ton viestin kun nauratti se sun lause että ihan hiljaa.Sain hyvän synnytys aiheisen mielikuvan siitä=)
Tässä sulle sitten yksi sellanen täys tuppisuu joka ei orgasmiaan huutele eikä muuten synnytyksissäkään pahemmin puhunut tahi muuten äännellyt.
Kun keskityn intensiivisesti johonkin, on se sitten orgasmi, synnyttäminen tai vaikka urheilu niin olen täysin omissa maailmoissani ja keskittynyt omiin tuntemuksiini. Kaikki muut on silloin ulkopuolisia.
sitten te jotka suuresta nautinnosta huolimatta olette ihan hiljaa niin olette varmaan synnytyksen aikana ihan hiljaa myös kun kerran äänet ei tule luonnostaan vaan ovat jostain elokuvasta opittuja.
Kyllä mä olen kolme kertaa synnyttänyt ihan hiljaa. Seksistä nautin kiitos mukavasti. Ja päivät vietän työssäni puhuen, ehkä siksi onkin ihan mukavaa olla edes joskus hiljaa.
no juupa juu, mulle se on keino saada orgasmi.
Itse saan orgasmin muilla tavoilla kuin huutamalla/kiljumalla..
Tässä sulle sitten yksi sellanen täys tuppisuu joka ei orgasmiaan huutele eikä muuten synnytyksissäkään pahemmin puhunut tahi muuten äännellyt.
Kun keskityn intensiivisesti johonkin, on se sitten orgasmi, synnyttäminen tai vaikka urheilu niin olen täysin omissa maailmoissani ja keskittynyt omiin tuntemuksiini. Kaikki muut on silloin ulkopuolisia.En usko että kukaan pystyy olemaan koko synnytyksen ajan kokonaan sanaa sanomatta puhuuhan ne kätilöt synnyttäjälle ja kysyy kaikenlaista,että silleen.
mielestä nautinto on jopa suurempaa, kun tietää, että "joutuu" olemaan hissukseen, ja sehän tekee siitä entistäkin kiihottavampaa.