Lue keskustelun säännöt.
Mut tekisi onnelliseksi se, että mulla olisi edes joskus
25.10.2010 |
omaa rahaa ja aikaa. Vituttaa kärsiä tätä köyhyyttä ja nytkin on sellainen tilanne, että miehen tilillä on nekin vähät rahat mitä on. En mä niitä tuhlaisi varsinaisesti mihinkään, tietäisin edes että voin tankata auton ilman että illalla muistan pyytää miestä käymään automaatilla. Silti olen onnellinen tavallaan, mutta kun tämä aina vaan jatkuu. Mies rakastaa mua, tiedän sen, mutta mulla jotenkin on orpo olo. Inhoan olla riippuvainen kenestäkään, mutta näin tämä vaan menee. Onneksi olen saanut töitä ja raha-asiat on muuten paremmin. Kyllä tämä tästä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
maailman ihanin mies ja suhde toimii. Raha vaan auttaisi aika paljon. Mua melkein etoo kuunnella sukulaisten juttuja siitä, miten vuoden 2000 auto on vanha paska ja kuinka joku on taas saanut uuden leasing-auton (oikein mese) ja me ajellaan 80-90-luvun vaihteessa tehdyillä autoilla... myönnän, olen helvetin katellinen monille ihmisille. Töissä ihmiset kysyy, että tykkäätkö noin paljon nuudeleista, tosiasia on se, että muuhun ei ole siellä varaa syödä. huoh.