Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkään neuloa, mutta lopputulos on aina pettymys.

Vierailija
25.10.2010 |

Itse mallineuleen neulominen sujuu hyvin, mutta silti yleensä jotain menee pieleen mitoituksessa, viimeistelyssä tai sitten vaan vaikka värien suunnittelussa. Tylsää, kun on ison vaivan kuitenkin nähnyt ja into piukassa puikkoja heilutellut.

Onko muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden kokemuksella. Noudatan ohjeita tismallisesti ja valitsen samat langat ja värit kuin kuvissa. Vasta kun onnistunut täydellisesti jäljittelyssä, alan muunnella. Neuleohjeissa valitsen ykeensä yhtä kokoa suuremman kuin mitat muuten olisivat.

Käytän lähinnä Novitan ohjeita ja lankoja, niissä olen onnistunut tähän mennessä. Olen kutonut vuoden mutta tosi ahkerasti.

Vierailija
2/3 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitoituksessa ja mallin valinnassa on tärkeää olla itselleen rehellinen. Minä tiedän, olevani isoperseinen tantta. Siksi valitsen malleja, jotka sopivat isoperseisille tantoille ja teen ne oikean kokoisina. Niinpä niistä tulee päälläni kauniita. Jos valitsisin malleja, jotka sopivan niinakurkisille, ne varmasti olisivatkin pettymyksiä.

Miten värien suunnittelussa voi tulla ongelmia? Etkö sä katso lankoja niitä ostaessasi ja mieti vielä kerran kuvioita aloittesaasi? Mä katson, ja muutan heti jos se näyttää pöljältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän jo kyllästynyt noihin pettymyksen hetkiin enkä enää neulo kuin sukkia, lapasia ja sormikkaita. Olen kyllä niissä hyvä, teen kauniita ja nopeasti. Kumma vain, ettei mikään sellainen onnistu,missä pitää yhdistää kappaleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan