Hei te nuorena esikoisen saaneet: Miten kävi silloisen parisuhteen?
Kommentit (45)
Ja nyt seittämän vuotta ja kaks lasta myöhemmin (siis esikoisen jälkeen) parisuhde voi edellen hyvin.
ollaan edelleen yhdessä, oltu 5,5v. Naimisiin aiotaan lähikuukausina.
Edelleen olemme yhdessä. Yhteiseloa 17 vuotta takanapäin. Lapsiakin on tullut lisää. :)
ei olla enää yhdessä, mies petti koko raskausajan eikä välittänyt perhe-elämästä. Nykyisin olen jo ihan eri nainen.
mies lähti kaksi kuukautta ennen synnytystä toisen naisen matkaan...
Esikoisen sain, kun olin juuri täyttänyt 19 vuotta ja mies oli 20v. Tuosta on nyt aikaa 10 vuotta ja lapsia on nyt yhteensä kolme. Vielä ollaan onnellisesti naimisissa!
siitä kymmenen vuoden päästä avioon ja alkuvuodesta saimme toisen ihanan lapsen. Yhdessä ollaan todellakin, enkä voisi muuta kuvitellakkaan. Yhteensä 16v.
ja meille syntyi 3 viikkoa sitten 3. lapsi.
Ikää minulla nyt 34v.
toinen lapsi syntyi siitä parin vuoden päästä ja nyt ollaan oltu yhdessä 10 vuotta.
Olimme olleet 2v yhdessä ennen sitä. Saimme vielä kaksi muutakin lasta ja erosimme oltuamme 10v yhdessä :)
Ovat yhä naimisissa ja onnelliset kolmen tytön isovanhemmat.
Yhdessä ollaan edelleen.
Aika asenteellinen kysymys, ap...vanhemmat ihmisetkö sitten pysyvät yhdessä ikuisesti, myös lapsenteon jälkeen?
Esikoinen syntyi kun olin 18, kuopus ollessani 20.
Kuuden yhdessä elellyn vuoden jälkeen olemme edelleen siis yhdessä ja ensi kesänä menemme naimisiin.
Mies vuotta vanhempi.
Edelleen sama mies, lapsia viisi, yhdessä 12v. Ja parisuhde voi paremmin kuin koskaan. Olen onnellinen, kiitollinen ja tyytyväinen. :)
Olemme olleet yhdessä 18 vuotta. Naimisissa 16. Lapsia neljä ja onnellisia ollaan edelleen. Vaikeinta oli varmaan silloin kun esikoinen oli pieni. Nyt osataan puhua mistä vaan.
kun sain esikoiseni ja enkä vielä 23 täyttänyt kun saimme toisen lapsen, yhdessä olemme edelleen..
nyt olen 38v ja yhdessä ollaan edelleen (3 lasta nyt)
Edelleen olen silloisen miehen kanssa yhdessä ja meillä on 3 yhteistä lasta.
Edelleen yhdessä 13 vuoden jälkeen.
Matkalla ylämäkia ja syviä alamäkiä mut nyt menee loistavasti.
Lapsia 2.
10,5 vuotta yhteiseloa takan ja lapsia kolme ja siis yhteisiä. Hassu kysymys.