Hei te nuorena esikoisen saaneet: Miten kävi silloisen parisuhteen?
Kommentit (45)
Kun lapset oli pieniä, oli välillä aika kireetä, mutta nyt taas elämä hymyilee enkä vaihtais.
Kun lapset oli pieniä, oli välillä aika kireetä, mutta nyt taas elämä hymyilee enkä vaihtais.
Tämän jälkeen olen saanut toisen lapsen ja mennyt naimisiin,siis mies on sama. Ikää nyt 28v.
jo neljä kuukautta ennen esikoisen syntymää. Sain exän kiinni pettämisestä toistamiseen (eka kerta oli ollut kolmea vuotta aikaisemmin ihan suhteemme alussa). Mä en jäänyt moista kattelemaan vaan keräsin kamppeeni ja muutin kotikaupunkiini isäni ja äitipuoleni naapuriin.
Eipä ole exästä sen jälkeen mitään kuulunut. Eipä tainnut lapsi pahemmin kiinnostaa vaikka sellaisen halusi.
Ja olin siis silloin 21v.
ja edelleen on isäni kanssa yhdessä.
Itse olen 22 vuotias ja ainakin tän 3kk mitä meillä on tuo poika ollut seurana, niin ollaan yhessä oltu ihan onnellisina :D
Seurustella aloimme kun minä olin 16v. Nyt olen 30v, mies 33.
Yhä yhdessä. Kyllähän tässä on vaiheita ollut monenlaisia, mutta aika hyvin ollaan yhteen kasvettu.
Saimme vielä pari lasta lisää ja olemme nykyään naimisissa. Silleen kävi meille. :)
meni niin että erosimme, mutta olemme hyvissä väleissä tietenkin. Erosta tulee nyt sen 3 vuotta, aikansa se on molemmilta ottanut. Nyt vähän jo vanhempana ja fiksumpana molemmat ovat sitä mieltä että luovutettiin liian aikaisin, liian typeristä syistä koska olimme molemmat niin nuoria. Tässä välissä on vaan sattunut ja tapahtunut molemmille jo toki kaikenlaista, ettei yhteen palaaminen ikinä tulisi kuuloonkaan, vaikka sitä ehkä molemmat miettiikin. Poikamme oli erotessamme 3kk, eli ei tule ikinä muistakaan isiä ja äitiä saman katon alla. Itse olin silloin 19 ja mies 20.
lapsia on yhteensä 4 ja naimisiinkin mentiin toisen lapsen jälkeen. Esikoinen on nyt 29v. Ja sama mies on pysynyt rinnalla nyt 34v. Lapsenlapsiakin on jo 5.
nyt 11 vuotta myöhemmin olemme yhä onnellisesti yhdessä ja suurperhe on ympärillemme kasvanut..
mutta mä sain esikoisen juuri 21täytettyäni mies oli silloin 19v.
samanavuonna mentiin naimisiin.
ensi vuonna on 10v hääpäivä.
lapsia on 3
Nyt esikoinen 6-vuotias ja erosimme kuukausi sitten.
edelliskesänä oltiin menty vihille ja nyt 15vuotta myöhemmin katras on kasvanut viiteen muksuun ja edelleen liitto voi hyvin:)
ja kaksi lasta ja tähän mennessä kymmenen vuotta kestänyt avioliitto myöhemmin olemme yhä yhdessä ja erittäin onnellisia.
kuulla näitä onnellisia tarinoita ku tuntuu et se eroaminen on edelleen niin yleistä... me saatiin lapsi ku minä olin 21 ja mies 22 ja yhdessä ollaan ja pysytään
ja saman miehen kanssa yhä tehtiin lapsia yli 30-vuotiaana ja viäläkin ollaan yhdessä vaikka ikää jo n 40.
Elarit maksaa ajallaan, mutta ei ilmeisesti "ehdi" pitää lapseen mitään yhteyttä. Olin itse 21 ja mies 22, olimme olleet kolme vuotta yhdessä ennen lapsen syntymää.
(pian täyttämässä 15), annoimme lapsen adoptoitavvaksi.
Nyt meillä on saman miehen kanssa 3 omaa lasta ja kaksi sijaislasta.
Aikaa ensimmäisestä raskaudestani on 21-vuotta.
menemme ensivuonna naimisiin, seurusteltuamme 10 vuotta.
terv. äiti 28v