Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tässä asiassa pitää tehdä? oikeusasiaa

Vierailija
24.10.2010 |

kyseessä vanhus jolta kavallettu rahaa, syyttäjä ei nosta syytettä mutta asianomistaja voi kuulema itse sen tehdä. Vanhuksella ei ole holhoajaa, sairastaa alzhaimeria, omaiset ei välitä.

Mutta kenen tulee hoitaa hänen asiansa oikeudessa, kenen kuuluu hankkia asian-ajaja tms. kannattaako sitä edes viedä oikeuteen? Hänellä käy kotisariaanhoito ja kotiapu. Minä olen hotianut tähän asti hänen asioitaan yhdessä yllämainittujen kanssa, mutta minulla on omat työ- ja kotivelvollistuuteni, ei jää aikaa enkä tiedä olenko edes valuutettu hoitamaan asiaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuussa omista teoistaan. Onko ihan varma asia, että häneltä on rahaa kavallettu, vai muistaako Alzheimeria sairastava vanhus väärin asioita...?

Vierailija
2/10 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi juuri sinä hoidat niitä asioita? Oletko sukulainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kävi tyhjentämässä kaikki tilinsä ja kotiin päästyään veti setelit vessanpöntöstä alas ettei Kekkonen vie.Kuka ne rahat on kavaltanut ja onko asia ihan varma?

Vierailija
4/10 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edunvalvojaa koska se on vasta vireillä, kestää kuukausia ennenkuin sen saa.

En ole mitään sukua.

Missä näitä yleisiä oikusasiamiehiä on? Minun on vaikea päästä mihinkään työaikana. Se on se ongelma.

ap.

Vierailija
5/10 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kun tietäisin.. miksi kukaan muu ei hoida tai välitä? Aika rankkaa tämä on välillä, raastaa kun näkee kuinka hän kuihtuu yksin pois....

Vierailija
6/10 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
7/10 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
8/10 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oletko sukulainen vai hoitaja vai mikä.Toki on hienoa että pidät hänen puoliaan!

Vierailija
9/10 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oletko sukulainen vai hoitaja vai mikä.Toki on hienoa että pidät hänen puoliaan!

ap.

Vierailija
10/10 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida täältä tulla vastauksia.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi