Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukan poisto??

Vierailija
24.10.2010 |

Minkälaiset kokemukset teillä on kierukan poistosta?

Pitäisi varmaan kohta poistattaa, mutta operaatio hirvittää, koska laitto sattui ihan kauheasti!

Ilmeisesti johtui siitä ettei mulla ole takana yhtään alatiesynnytystä.

Lisäksi jännittää se, että oikeastaan kyseessä on vaihto, eli uusi kierukka varmaan asennetaan siinä samalla. Joudunko siis kärsimään tuplatuskat siinä pöydällä? :´(

Pelottaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan mulla. Laittaminen sattui sikana. Vaikka synnytyksiäkin on. Pois otto oli erittäin nopea ja helppo.

Vierailija
2/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin gyne jo heilutteli sitä kierukkaa että tässä se nyt on. Ja laittoi uuden, eikä senkään laitto sattunut, ainoastaan mittaaminen, mutta se kesti vain hetken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerkeä "kissaa sanomaan", eikä sattunut. Vähän sellainen epämukava tuntemus ohikiitävän hetken verran. Ja uuden laitto oli nopeempaa kuin eka kerralla.

Vierailija
4/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huomenna viimein uskaltaudun soitamaan ja varaamaan sen ajan... Alkaa olla pakko.

Kauheeta, miten aikuinen ihminen voikaan pelätä lääkäriin menoa! Mutta kiitos siis teille, lohduttaa vähäsen:)

Vierailija
5/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etukäteen vahva särkylääke, jos pelkäät että sattuu.

Vierailija
6/6 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaminen sen sijaan sattui mulla niin paljon että pyörryin pöydälle... Ei ollut kuin sektio takana eikä yhtään alatiesynnytystä. Suosittelen kans ottamaan voimakasta särkylääkettä tuntia ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi