Naisten välinen solidaarisuus ei kosketa minua millään lailla.
En ole sidottu naisten väliseen solidaarisuuteen, eikä mikään ei edes olematon moraalini estä mua sekaantumasta toisen naisen mieheen jos kohdalle sattuu.
En myöskään kanna yhteisöllistä vastuuta kenenkään muun lapsista kuin omistani.
Kommentit (15)
Olen pahoillani, ettet ole huomannut hyvän kasvavan hyvästä ja pahan vastaavasti lisäävän pahaa. Onnetonta loppuelämää vaan, koska et ymmärrä juurikaan elämästä.
Milloin sellainen on ollut olemassa? 1100-luvulla?
Siis oikeestiko joku vosu jättäis komeeseen ukkomieheen koskematta jonkun naisten välisen solidaarisuuden takia, ei hyvää päivää. Nainen on naiselle susi niin se vaan menee!
myös live-elämässä naiseen, joka on vähän lainannut parhaan kaverinsa tai tuttavansa miestä.
Muutaman kerran tullut testattua ja entistä varmempi siitä että tippaakaan en hidastele vaikka kyseessä olisi siskoni aviomies, yms.
En saanut lapsena sitä tarpeeksi, ja nyt haen sitä täältä keskustelupalstoilta!
Varattuihin.
Milloin sellainen on ollut olemassa? 1100-luvulla?
Siis oikeestiko joku vosu jättäis komeeseen ukkomieheen koskematta jonkun naisten välisen solidaarisuuden takia, ei hyvää päivää. Nainen on naiselle susi niin se vaan menee!
on nyt vähän äkäinen kun ei saa taaskaan isukilta huomiota. Noo, kyllä me 8 ymmärretään että sulla on paha mieli.
on nyt vähän äkäinen kun ei saa taaskaan isukilta huomiota. Noo, kyllä me 8 ymmärretään että sulla on paha mieli.
että kasin viesti viittaa ap:hen eli Psykomammaan.
voiko enää otsikkoa parempaa esimerkkiä naisten välisestä solidaarisuudesta esittää. Ja nimenomaan tuo ei kosketa minua millään lailla.
"Eiköhän me kaikki ymmärretä" voiko enää otsikkoa parempaa esimerkkiä naisten välisestä solidaarisuudesta esittää. Ja nimenomaan tuo ei kosketa minua millään lailla.
Ja jos ei kosketa, niin mitäs rutiset?
namupaloja ole, mutta menee ne seksinpuutteessa nekin.
Sekin mun perjantaiyön hoito, Jukka 33v, kaljuuntuva, löllöperseinen tavisinsinööri huonosti istuvissa farkuissa ja villapaidassa ja vieläpä lenkkarit jalassa.
Mutta kyllä tuollaiset tavisperheenisät saattaa sängyssä yllättää ja pari kuukautta kiinnostaa, vaikka ulkonäkö ehkä ei ole se kaikista vetävin.
En suosi esim. töissäni naisia, siksi että "pitäisin naisten puolta". Suhtautumiseni ei ole sukupuolisidonnaista.
kaikki valta onkin miehillä ja naiset tyytyy miettimään mikä on paras meikkivoide.
iltapalan aika. Sitä en jätä väliin mistään hinnasta, vaikken hoidostani itse mitään maksakkaan.
Nyt äkkiä iltapalapöytään potilastoverien avautumista korvat höröllä kuuntelemaan tai sosiaalisia tilanteita pelkääviä piinaamaan.
lalallatilallatilaa