Kihomadista
Miten voi todeta onko lapsella kihomatoja ja millaisia oireita lapsi niistä saa ?
Kommentit (4)
pelkä vatsasärkykin voi olla oire kihomadoista
oikeasti, ettei oma lapseni IKINÄ saisi kihomatoja mistään, koska oma kokemukseni niistä oli aivan KAMALA. Olin 18v ja sain kihomatoja perheeestä, jossa olin jo vuosia käynyt hoitamassa heidän lapsiaan. HAvaitsin asian yhtenä iltana ulostamisen jälkeen, jolloin aivan sairaalloinen kutina alkoi ja vessassa sitten omin silmin näin yhden kihomadon. Aivan hirveän noloa. 18v ja kihomatoja. No tietysti heti hain apteekista pyrvin-kuurin, mutta voi herranjestas ennen kuin se auttoi. Ei se kutina niinkään, mutta se hirveän ällöttävä tunne, kun tunsit, että peräsuolessasi KIRJAIMELLISESTI kiemurtelee jotain!!! En ole ikinä kärsinyt niin kuin silloin niinä neljänä päivänä, ennen kuin kuuri alkoi vaikuttaa.
niitä edes huomaisi ja voiko niistä parantua itsekseen ilman lääkkeitä ?
illalla kun lapsi nukahtanut taskulampulla peppuun, tulevat silloin munimaan peräaukolle. sen lisäksi kutina oli erittäin kova ja kivuliaskin mun nuorimmalla lapsella, hän repi peppua itkien. toinen lapsi taas ei valittanut peppua ollenkaan...huomasinkin madot ensimmäisenä itselläni ja se kutina oli erittäin kamalaa, sellaista kiemurtelevaa kutinaa. hyi yök!!