Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satunnaisesti tupakoivat

Vierailija
24.10.2010 |

Miten paljon tai usein OIKEASTI poltat? Minä olen ollut satunnainen tupakoitsija 10 vuotta. Oikeasti se on ollut ihan säännöllistä, 1-5 tupakkaa päivässä. Ehkä se alkoi siitä että poltin vain juhlissa, mutta täytyy myöntää että ei se enää moneen vuoteen ole ollut "satunnaista". Nyt en ole polttanut kuukauteen, eikä ole ollut vaikeaa olla polttamatta. En tiedä voisinko kuitenkin polttaa juhlissa, vai ryöstäytyykö sitten käsistä. Onko oikeasti satunnaisia tupakoitsijoita, joilla tilanne pysyy kontrollissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta tosiaankaan joka päivä, en edes joka viikko tai kuukausi. Lopettamiseni jälkeen olen ostanut tupakka-askin kerran, yleensä pummin kavereilta. Ei ole mitään ongelmaa ollut.

Vierailija
2/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että jossain 0-20 tupakkaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt pyrkiä "bilepolttamiseen", mutta kun ostan jotain tilannetta varten askin (en nimittäin kehtaa enää pummia), niin homma lipsahtaa käsistä. Edellisestä askista on nyt yksi rööki jäljellä. Sen poltan tänään ja sitten taas uudella sinnillä yrittämään. Huoh...

Vierailija
4/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tekee satunnaisesti tupakkaa mieli, mutta olen liian laiska ostamaan sitä. lisäksi kaikki kyllä haistais että olen polttanut. mies lopetti yli 10 vuotta sitten polttamisen, joten en kyllä kehtais alkaa polttamaan tai antaa sen tietää, että poltan.

parempi vaan olla polttamatta..

Vierailija
5/5 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin määrä riippuu ihan siitä, miten usein noita rientoja on. Joskus voi mennä monta kuukautta ilman yhtään tupakkaa, kun ei tule viihteelläkään käytyä, joskus taas tulee tiheämmällä tahdilla erilaisia pippaloita. Esimerkiksi nyt kun korkeakouluopiskelut alkoi, on ollut melkoisesti kaikenmaailman bileitä. Ja ei, mulla ei ole lapsia, ja olen vasta parikymppinen. Ei tarvi kenenkään kauhistella. ;)

Mulla tämä tupakointitapa johtuu ihan siitä, että teinivuosina poltin vakituisesti, ja vaikka tupakoinnin lopetinkin, alkaa alkoholia nauttiessa tehdä aina mieli tupakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän