Haluaisin kokeilla anaaliseksiä, mutta vaimo ei suostu missään tapauksessa!
Kommentit (12)
hankit vaan jostain jämerän halon, mailan tai tekopeniksen ja tunget sen sun hanuriin. Nautinto on taattu, jos kerran tuollaisesta tykkäät.:)
Haluisin siis PANNA VAIMOA PERSEEESEEN!
M36
sitä vaimoltasi.
Ei se että vaimo ottaa tavaraa pimppaan tarkoita sitä että se olisi sinua innokkaampi ottamaan sitä hanuriinsa.
mut ihan ekaksi suosittelen kyllä, että panet ihan itseäsi perseeseen. Saattaa kummasti lisätä vaimon näkökannan ymmärrystä. Fysiologisesti katsoen kun sä sitäpaitsi nautit siitä enemmän, koska pääset peräsuolen kautta käsiksi sun g-pisteeseen, mikä ei naisilla ole mahdollista.
voit ottaa sitten vastaankin, niin tiedät miltä tuntuu.
Homona oleminenhan on nykyään niin muodikasta jotta. Ja silloin saa paneskella sinne b rappuun.
Mullakin ukko moista ehdottannu ja olen ilmoittannu et homojen hommaa saa vaihtaa kumppania jos moista kokee tarvitsevansa.
leidejä täällä vastaamassa. :D Oli tuo alotus provo tai ei niin...
Kaipa sen anaaliseksi on niin kaukainen ja kauhea asia joillekin että heti heilahtaa kun joku siitä haluaa puhua :(
ei ole kauhea asia, olen pannut miestä perseeseen dildolla. olen myös kokeillut toisinpäin, mutta en pitänyt siitä.
tapauksessa kyse on vaimosta, joka ehdottomasti ei halua, ja ap ilmeisesti etsii keinoja painostaa hänet siihen kuitenkin. Se on ensin henkistä väkivaltaa, ja jos nainen siihen alistuu vaikkei halua, niin sitten ihan fyysistäkin väkivaltaa. Jos se kerran on automaattisesti niin ihanaa, niin mietityttää edelleen, miksei ap ole jo keittiössä kuorimassa tuorekurkkua ja valmistelemassa mukavaa lauantai-iltaa.
mutta voit ehdottaa, että varovasti kokeilette ja lopetatte heti, jos on mahdotonta
Siinä hommassa on hitaus valttia, ensin voi lämmitellä vaikka sormella... ja muista liukuvoide
Ja jos vaimo ei suostu, löytyy kyllä naisia jotka suostuvat.