Kauneustoimenpiteet ennen synnytystä?
Ihan mielenkiinnolla tällästä galluppia... :)
Eli mitä kaikkee olette jaksaneet tehdä ennen synnyttämiseen lähtöä? Suihku?meikki? hiustenlaitto? kauniit vaatteet? jne...
Kommentit (28)
kun voi mennä vedet, ja ne joutuu kuitenkin riisumaan ennen saliinpääsyä?
Meikkaamista en juuri suosittele, ei ole mikään ilo
a) maata meikit naamassa pitkään, kenties päivän tai pari synnytyksen jälkeen, tai
b) kun meikit läärääntyvät synnytyksen aikana pitkin naamaa, tai
c) lähteä varta vasten pesemään meikkejä synnytyksen jälkeen tilassa, jossa haluaisi kenties vain maata kuolemanväsyneenä tai liikkuminen on tuskallista ja vaikeaa, jopa mahdotonta.Muuten ihanhan se on itsestä kiinni mihin jaksaa tai haluaa panostaa kun vauva on syntymässä.
no kyllä pesukone on keksitty
en kyllä ajatellu maata synnytyksen jälkeen meikit naamassa 'päivän tai pari', vaan ajattelin mennä ihan suihkuun pesemään ne :D
Ilman, että pyörtyisit. Käsiä heikottaa ja vapiset kenties kauttaaltaan, et pysty välttämättä pukemaan itse päälle. Siinä tilanteessa meikit jää naamalle pariksi päiväksi :)
kun voi mennä vedet, ja ne joutuu kuitenkin riisumaan ennen saliinpääsyä?
Meikkaamista en juuri suosittele, ei ole mikään ilo
a) maata meikit naamassa pitkään, kenties päivän tai pari synnytyksen jälkeen, tai
b) kun meikit läärääntyvät synnytyksen aikana pitkin naamaa, tai
c) lähteä varta vasten pesemään meikkejä synnytyksen jälkeen tilassa, jossa haluaisi kenties vain maata kuolemanväsyneenä tai liikkuminen on tuskallista ja vaikeaa, jopa mahdotonta.Muuten ihanhan se on itsestä kiinni mihin jaksaa tai haluaa panostaa kun vauva on syntymässä.
no kyllä pesukone on keksitty
en kyllä ajatellu maata synnytyksen jälkeen meikit naamassa 'päivän tai pari', vaan ajattelin mennä ihan suihkuun pesemään ne :DIlman, että pyörtyisit. Käsiä heikottaa ja vapiset kenties kauttaaltaan, et pysty välttämättä pukemaan itse päälle. Siinä tilanteessa meikit jää naamalle pariksi päiväksi :)
äh
no jos se on siitä kiinni, ni kyllä mä komennnan mun miehen pesemään ne pois. Ja jos olo on tosiaan noin tukala, niin en usko, että ne meikit siinä sillon yhtäään ahistaa. Mutta mene ja tiedä. :D
hiukan itteenikin fiksaileen ennen synnärille lähtöä. Kestovärjäsin itse (ammatti kampaaja) kulmat siinä vaiheessa kun alkoi olla supparit säännöllisiä. Laitoin kevyen meikin vedenkestävällä maskaralla... jne.
Mut eihän sitä voi etukäteen tietää millä tyylillä lähtö tulee. Meillä nyt ei ollut ihan tulipalokiire. Eiköhän tollaset jutut mee aika tilanteen ja fiiliksen mukaan.
Yhtähyvin olisin kyllä kyennyt lähteen vaikka tukka pystyssä vanhoissa verkkareissa :)
eikös se peräruiske anneta kaikille ihan automaattisesti?ap
ei anneta juuri kenellekään
Ei se ole ollut automaatio vuosiin
niin ei tule kiire h-hetkellä ja kaikki paikat on kunnossa! Säännöllisesti käsihoito+kynnet, jalkahoito lakkauksineen, sokeroinnit karvoille ja brassi, kestovärit kulmiin ja ripsien pidennys (olen koukussa), kampaaja. Itsestään ruskettavaa käytän myös säännöllisesti ja satunnaisesti käyn suihkurusketuksessa. Meikkejä ei paljon tarvitse kun kaikki paikat tiptop. Huulikiilto riittää ;).
synnärillä ainoa jolla oli fööni mukana :) Kun kaikin puolin oli turvonnut ja nuhjuinen olo, niin oli ihanaa kun ennen ja jälkeen synnytyksen sai edes hiukset kuivattua johonkin asentoon. Kukin menee tyylillään, turha sitä on kenenkään käydä kommentoimaan.
synnärillä ainoa jolla oli fööni mukana :) Kun kaikin puolin oli turvonnut ja nuhjuinen olo, niin oli ihanaa kun ennen ja jälkeen synnytyksen sai edes hiukset kuivattua johonkin asentoon. Kukin menee tyylillään, turha sitä on kenenkään käydä kommentoimaan.
kyllä mä aion ottaa synärille myös föönin :)
ap
eikös se peräruiske anneta kaikille ihan automaattisesti?
ap