Lue keskustelun säännöt.
Yksi asia työpaikassa vituttaa
22.10.2010 |
Ja se on se ettei työasun pukeminen/riisuminen kuulu työaikaan.Joutuu siis tulemaan vähintään 5min aikaisemmin töihin jotta ehtii pukeutua siihen vaadittuun asuun,ja sama työpäivän päättyessä.Menee sellainen 15min päivässä omaa aikaa tuollaiseen eikä siitä makseta.Aika monta tuntia tuosta tulee vuodessa kuitenkin
Kommentit (3)
siellä sairaanhoitajat menevät kotiin työasussa.
ihmettelen täällä lääkäreitäkin, kun suojatakki auki hoitavat potilaita ja sitten menevät niissä omissa vaatteissaan kotiin, yöks
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On sinne aika moni muukin tulossa samaan aikaan töihin nimittäin.ap
siellä sairaanhoitajat menevät kotiin työasussa.