Keksikää pieniä arkisia keinoja millä saisi nuivahtaneen parisuhteen
edes hieman tuntumaan lämpimämmältä. Ollaan oltu naimisissa 20 v ja tietty tää on menny ihan arjeksi. Ei mitään riitoja, muttei kyllä lämpöäkään. En nyt kaipaa mitään suurta rakkautta ja hurmaa, kunhan saataisiin sellainen pieni kipinä ja hyvä olo aikaiseksi. Ollaan kuitenkin varmaan loppu elämä yhdessä ja se olis kiva viettää suht "mukavasti". Olis edes tunne, että mua joku kaipaisi, enkä olis vain se välttämätön paha. Ja samoin toisinkinpäin.
Kommentit (8)
Seksiä, seksiä, seksiä. Mä ite olen aika haluton ihminen sen suhteen, mutta kun jaksan siinä tsempata niin huomaan että mies kiinnostuu minusta enemmän muutenkin ja sitten mun on taas helpompi rakastaa miestä ja arkeen tulee kipinää.
aina kun lähdetään kotoa / tullaan kotiin. Ettei vain huudella ovenraosta moi moi.
pohtikaa ääneen miten ihana Kalle/Liisa onkaan ja millaista olisi olla hänen kanssaan jos tätä teidän nuukahtanutta suhdetta ei saisikaan elvytetyksi. Sitten soittelette työkavereille raivoisia mustasukkaisuussoittoja joissa epäilette että suhde on olemassa. Tuo niin kummasti potkua seksiin ja parisuhteeseen. Näin toimien suhde virkoaa, suut ovat taas hymyssä vaikka töissä voi outoja fiboja ssadakin aikaan (siitä viis, oma etu ensin)- nimimerkillä ihan oikeasti itse nähnyt.
2:sen ja 4.sen konstit ovat meillä olleet aina käytössä, mutta ei se mitään auta. 3:sen mainostama seksi onkin sitten kadonnut kuvioista kokonaan :( Arjan yhteistä pyörittämistä, matkoja, pieniä lahjoja, suukkoja ja vierekkäin oloa riittää, mutta höpöhöpö, se mitään kipinää sytyttää.
- sama 20 vuotta yhteistä elämää takana
joka päivä. Tai teette vähintään kerran viikossa jonkun pienen yllätyksen toisillenne. Ei sen tarvitse olla mitään suurta, vaikka semmoisia että aamukahvin kera laittaa voileivän. Leikkaa vaikka pari sydämenmuotoista kurkunpalaa päälle. Lähettää eroottisen tekstiviestin kesken työpäivää. Jättää lompakkoon löydettäväksi rakkausviestin.
Jos tämmösen sopii, voi se ensin tuntua vähän jäykältä mutta sitten rentoutua. Suosittelen, käytämme itse. :)
Seksi ei olekaan helppoa jos ei voisi vähempää huvittaa. Meillä on ollut pahimmillaan liki vuoden tauko ja muutama puolen vuoden tauko, kun kumpaakaan ei ole loppujen lopuksi huvittanut. Sitten on ollut pakko lukea jotain eroottisia novelleja netistä että pääsee edes vähän fiilikseen ja flirttailemaan liki yhtä haluttomalle puolisolleen. Kuitenkin kun toinen huomaa että toinen haluaakin häntä ja kokea itsensä enemmän mieheksi/naiseksi niin kipinä alkaa ruokkia itseään. On yllättävän tehokas tapa :). Kokeile vaikka hammasta purren. Ja muista ettei yksi kerta riitä, vähintään 3krt/vko, ja edes se yksi viikko niin näkee onko siitä hyötyä. Veikkaan että on.
3
en itse ainakaan kaipais sydämiä, suukkoja.. (tai siis onha se kivaa), mut ei saa kipinää aikaan.
entä jos yrittää muistella sitä aikaa, kun olitte vasta ihastuneita. mikä silloin tuntui hyvältä?
entäs nää:
- miehelle tekstiviesti töihin, jossa lähdette ajatusleikkiin. esim. "ulkona on hellettä, junassa vieläkin kuumempaa. katselet ulos ja havahdut, kun käsivarttasi vahingossa tönäistään. katseesi vangittuu lyhyeen hameeseeni. seuraat kun yritän nostaa laukkuani ylös.." jne jne" ;)
älä kerro koko tarinaa, ihan vähän.
- kokeile päällä asuja, joissa tunnet itsesi seksikkääksi. jos yhtään sulle sopii, niin harjoittele peilin edessä "vitsillä" erilaisia sexyjä kuvausasentoja :)
- nukkumaan mennessä kun olette sulkeneet valot, ala kertoa taas tarinaa. miehen sytyttää nopeesti, kun kerrot itsestäsi upeana naisena (ei kaiken tarvitse paikkaansa pitää). aiheina vaikka höyrysauna, ranta, museo..."mun paita on tiukka, josta ryhdikkäiden/pyöreiden/sirojen rintojeni muoto selvästi näkyy.. tulet taakseni, vedät mut tiukasti lähellesi" pari sanaa kerrallaan ja kättä kohti pakaraa hiljalleen ;)
- kattelet "sillä silmällä" ja hymyilet viekkaasti jossain vaiheessa päivää, esim kaupassa
liittyy tohon seksiin, mut niin. sitähä se on ainaki suhteen alussa vaan.. seksiäseksiä :D
Aamulla pöydälle lappu "Rakastan sinua" tai "Kulta, nähdään illalla" tms. Pieniä kosketuksia, helliä sanoja ihan arkirutiinien lomassa. Kehuja ja sanallisia kiitoksia. Pieniä muistamisia, vaikka yllätyksenä ostettu harrastelehti tai ihan mitä vaan juuri toiselle valittua. Toisen huomioimista teoin, tee jotain rakkaasi tähden.
Järjestäkää yhteistä aikaa ja keskustelkaa joka päivä. Olkaa joka päivä toistenne lähellä, vaikka sitten "vain" sohvalla kainalossa. Harrastakaa yhdessä. Järjestäkää yhteinen viikonloppu, yhteinen romanttinen ilta tms.