Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä mä teen tuon poikapuolen kanssa??

Vierailija
22.10.2010 |

Olen avoliitossa ja kotona asustelee miehen 15v poika. Poikaan en saa minkäänlaista otetta, mikään asia ei mene niin kuin pojalta pyytää/sanoo/vaatii. Tällä hetkellä tapellaan huoneen siivouksesta. POika kieltäytyy siivoamasta vanhoja koulukirjoja ja papereita huoneestaan, ei kuulemma mahdu mihinkään kaappiin ja roskiin HÄN ei niitä lähde viemään. Mitä helvettiä mä teen tuolle jätkälle? Isänsä on töissä enkä halua hänelle kesken työpäivän soitella. Hemmetti että on hampaaton olo, tuntuu etten enää jaksa taistella joka asiasta ja yrittää saada jotain rotia tuohon poikaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla tai huomenna.

Vierailija
2/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänsä hoitaa asian kun tulee töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan tämä on senkin vuoksi, että mies on pitkiä aikoja työreissuissa, joten pakkohan mun olis pystyä jotenkin asioita hanskaamaan niinä aikoina. t.ap

Vierailija
4/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen, niin asia ei kuulu sinulle, se on pojan huone. Jos asunto on sinun, voit vaatia siivoamaan.

En ole ikinä ymmärtänyt vanhempia, jotka hehkuttavat lasten omista huoneista, mutta eivät anna lapselle oikeuksia huoneensa suhteen vaan ainoastaan velvollisuudet.

Siivoamaan voit vaati siinä vaiheessa, kun huone on selkeä terveyshaitta. Ei se ole sinulta pois, vaikka pojan huoneessa olisi papereita ja koulukirjoja.

Vierailija
5/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet avoliitossa, et ole pojan juridinen huoltaja, pojan huoneen sotkuisuus ei näy, jos laitat oven kiinni eli mikä muu syysi voisi olla kuin halu käyttää valtaa poikaan?

Eli onko isän kanssa sukset ristissä, joten käyt lapsensa kimppuun? Moni uusperheen äiti toimii juuri noin eli kostaa lapsille sen, että isän kanssa elämä ei toimi.

Vierailija
6/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen, niin asia ei kuulu sinulle, se on pojan huone. Jos asunto on sinun, voit vaatia siivoamaan.

En ole ikinä ymmärtänyt vanhempia, jotka hehkuttavat lasten omista huoneista, mutta eivät anna lapselle oikeuksia huoneensa suhteen vaan ainoastaan velvollisuudet.

Siivoamaan voit vaati siinä vaiheessa, kun huone on selkeä terveyshaitta. Ei se ole sinulta pois, vaikka pojan huoneessa olisi papereita ja koulukirjoja.

siellä venyneitä astioita, pizzalaatikoita, roskikset tursusi. Isänsä käski viikko sitten siivota ja muka siivosikin, vana eipä tuossa kaaoksessa mitään eroa nähnyt.

Vierailija
7/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua siivoukseen? Tekisitte yhdessä tilaa kirjoille tai auttaisit siivoamisessa.

Vierailija
8/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet avoliitossa, et ole pojan juridinen huoltaja, pojan huoneen sotkuisuus ei näy, jos laitat oven kiinni eli mikä muu syysi voisi olla kuin halu käyttää valtaa poikaan?

Eli onko isän kanssa sukset ristissä, joten käyt lapsensa kimppuun? Moni uusperheen äiti toimii juuri noin eli kostaa lapsille sen, että isän kanssa elämä ei toimi.

muutenkin. Isänsä kanssa ei ole ongelmia. On se nyt ihme etten voi poikapuolta pyytää huonettaan siivoamaan mutta omiani voin.

Vierailija
9/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua siivoukseen? Tekisitte yhdessä tilaa kirjoille tai auttaisit siivoamisessa.

ja kannoin ylös ja sain räkäistä naurua vastaan kun snaoin ettei lattialla mahdu liikkumaan/siivoamaan, kun siellä on niitä kirjoja pitkin poikin.

t.ap

Vierailija
10/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita sitä että se voi olla kaatopaikka!!

Itse olen sanonut että imuroin ja luutuan kaksi kertaa kuukaudessa ja silloin on oltava huoneen lattiat tyhjät tai tavarat löytyy jätesäkistä autotallista.

Voin vain kuvitella missä paskaläjissä nuo parikin ihmistä asuu kun kuittaavat siivoamisen sillä että ovii laitetaan kiinni. yääääkkkkkkk.

Vierailija
11/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita sitä että se voi olla kaatopaikka!! Itse olen sanonut että imuroin ja luutuan kaksi kertaa kuukaudessa ja silloin on oltava huoneen lattiat tyhjät tai tavarat löytyy jätesäkistä autotallista. Voin vain kuvitella missä paskaläjissä nuo parikin ihmistä asuu kun kuittaavat siivoamisen sillä että ovii laitetaan kiinni. yääääkkkkkkk.

Eli haluat kaikin tavoin päästä eroon poikapuolesta, ja kätevin tapa on kiusata nuorta isän ollessa poissa. Hienoa, lapsi saa mukavan mallin parisuhteesta.

Entäpä jos hyväksyisit sen, että sinä olet siinä perheessä alivuokralainen eikä sinulla ole sananvaltaa varsinaisten asunnonomistajien elämiseen.

Vierailija
12/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitipuoleni siivosi huoneeni minun ollessani koulussa! voi hemmetti että olin sen jälkeen vihainen ja tarkka siitä ettei päässyt toiste sitä tekemään.

eli, siivoat pojan huoneen kun hän on poissa, koulussa, äidillään jne.. voit tietysti sanoa etukäteen että jos ei siivoa sinä siivoat, aivan varmasti jokaikinen teini haluaa pitää omat tavarat omana tietonaan, ja tämä uhakus voisi tehota. :)

Vierailija
13/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot 3-4 päivää aikasemmin, et "piip päivänä siivotaan", siis et jokainen siivoo oman huoneensa. (laiskaki osaa varautua ja asennoita ajatukseen)

pojalle sit sanot, et jos ei siivoa omaa huonettaan niin sitte siivoatte yhdessä. luulen, et haluaa siivota yksin... :)

Vierailija
14/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita sitä että se voi olla kaatopaikka!!

Itse olen sanonut että imuroin ja luutuan kaksi kertaa kuukaudessa ja silloin on oltava huoneen lattiat tyhjät tai tavarat löytyy jätesäkistä autotallista.

Voin vain kuvitella missä paskaläjissä nuo parikin ihmistä asuu kun kuittaavat siivoamisen sillä että ovii laitetaan kiinni. yääääkkkkkkk.

ikinä ei tulis mieleen kuitata siivoomista laittamalla ovi kiinni. Mutta on han noita tuollaisia asuntoja juu tullut nähtyä, missä äiti puolestelee laiskuuttaan siivota sillä että "nuorella on omat oikeudet huoneeseensa" naurettavaa, tuttvani tekee juuri noin ja pojan huoneessa löähtee kauhea lemu koko kämppään ja pikkukärpäsiä lentelee koko kämpässä.

Vierailija
15/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita sitä että se voi olla kaatopaikka!! Itse olen sanonut että imuroin ja luutuan kaksi kertaa kuukaudessa ja silloin on oltava huoneen lattiat tyhjät tai tavarat löytyy jätesäkistä autotallista. Voin vain kuvitella missä paskaläjissä nuo parikin ihmistä asuu kun kuittaavat siivoamisen sillä että ovii laitetaan kiinni. yääääkkkkkkk.

Eli haluat kaikin tavoin päästä eroon poikapuolesta, ja kätevin tapa on kiusata nuorta isän ollessa poissa. Hienoa, lapsi saa mukavan mallin parisuhteesta.

Entäpä jos hyväksyisit sen, että sinä olet siinä perheessä alivuokralainen eikä sinulla ole sananvaltaa varsinaisten asunnonomistajien elämiseen.

vaan ihan omia ovat, en ole ap.

Ja en halua päästä lapsestani eroon vaan opettaa heille kotitöitä ja sitä että huone pitää siivota. Asukaa te missä paskaläävässä tahansa se vasta hyvää mallia antaakin lapselle. Pääsee isona sillä siisti ohjelmaan:D

Kumma ajatus äidillä että lasta 8-17 kiusataan kun pyydetään siivoamaan oma huone, huohhh niinkuin sanoin en halua nähdä tälläisten ihmisten koteja paskaa varmaan joka paikassa niin kauan kun ulko-oven vaan saa kiinni!! yääääkkk

Vierailija
16/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatte ehdoksi että huone on pysyttävä siistinä. Puhut asiasta miehesi kanssa kun tulee töistä. Sanotte pojalle että huone on oltava siisti huommenna kello 12.00 ja sen jälkeen pysyttävä siistinä tai menee viikkoraha, tms etuus.

Vierailija
17/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa varmaan joka paikassa niin kauan kun ulko-oven vaan saa kiinni!! yääääkkk

Nää on just niitä ihmisiä joiden koti on atomipommin jäljeltä ja perustelet paskaasuuteen samaa luokkaa kuten tässä "lapsi saa muuten "mukavan" mallin parisuhteesta jos pyydetään siivoomaan"

Vierailija
18/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä autoin jo, laitoin imurit ja pesuvedet valmiiksi

ja kannoin ylös ja sain räkäistä naurua vastaan kun snaoin ettei lattialla mahdu liikkumaan/siivoamaan, kun siellä on niitä kirjoja pitkin poikin. t.ap

Nyt annat sen asian olla ja odotat että isä hoitaa sen loppuu. Itse olisit voinut hoitaa asian niin että olisit mennyt nätisti pojan luo ja sanonut että haluat että sinä autat siivoamaan huoneen vai haluaako meiluummin siivota sen itse? Sitten tilanteen mukaan, jos ilmoitti siivoavansa itse voit sanoa että voin sitten illalla tai huommen aamulla tulla imuroimaan tai pesemään lattiat jos haluat. Jos taas haluaisi apua niin sitten järjestelet hyllyt niin että kirjat mahtuu sinne ja kysyt pojalta ennen kuin heität mitään pois.

Vierailija
19/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laiskaläski siivoamaan?

Korvaatko itse oman asuntosi siivoamisen laittamalla ulko-oven kiinni?

Kannattaisiko ottaa itseään niskasta kiinni jaruveta siivoamaan sotkua niin ei tarvitsisi keksiä naurettavia syytöksiä ap:lle kun tämä pyytää nuorta siivoamaan oman huoneenssa. voi isä meidän mistä näitä hulluja sikiää tänne????

Vierailija
20/33 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cacciatore & Koiso-Kanttila: Pelastakaa pojat.