Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästättekö ulkovaatteet nuoremmalle, kun ikäeroa 3 vuotta?

Vierailija
22.10.2010 |

En oikein tiedä, jemmaisiko isosiskon talven ulkohaalarit ja 2-osaiset puvut nuoremmalle, kun ikäeroa on 3 vuotta. Toisaalta olisi kiva säästää, säästäähän siinä rahaakin, mutta ne vievät myös paljon tilaa (sitä ei tällä hetkellä ole paljoa). Myydessä saisi jonkin verran rahaa ja nuoremmalle sitten erinäköisen puvun.

Jemmailetteko paljon noita ulkovaatteita pikkusisaruksille?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa 5 vuotta tosin. Ja kun kaverilla on lapsia tuosa välistä niin meillä kiertää hyvin vaatteet. Ei tarvi miettiä hintoja vaan vaihdellaan vaatepusseja aina kun nähdään :)

Vierailija
2/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ehdottomasti jemmaan hyvät sisävaatteet, suurimman osan niistä. Mutta noita ulkovaatteita nyt mietiskelen.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita uskon pojankin suostuvan käyttämään. Sinällään säilytysaikaa ei ole tuota kolmea vuotta sillä tyttö on pieni kirppu ja poika taas ikäistään pitempi (tytöllä käytössä vaatekoko 104-110 ja pojalla 92-98 ja ikäeroa 2 v 11 kk)

Vierailija
4/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rikkinäiset tai todella pinttyneen likaiset heitän pois. Muu kiertää nuoremmalle. Tilaa on, missä säilyttää.

Ikäero 3,5 v, poikia moelmmat.

Vierailija
5/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin minä niitä säästän kuin sisävaatteita.

Vierailija
6/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroa 6 vuotta

vanhat käy varavaatteista ja uusiakin pitää välillä ostaa

laitan vain rikkinäiset ja totaalisen kulahtaneet pois

Vierailija
7/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaikkea, pipot, hanskat yms. kuluneet heitän pois.

Ja meillä siis pojan vaatteet säästetään tytölle. Pojalle olen ostanyt esim, mustia ja ruskeita ulkohousuja. Niihin voi sitten ostaa työlle sopivan takin...

Vierailija
8/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikäeroa 3v, osan ulkovaatteista oon säästänyt, lähinnä sellaiset jotka kelpaa sekä pojalle että tytölle. Nytkin tyttö on hoidossa isoveljen vanhoissa toppahousuissa.

Vierailija
9/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jemmaan kaikkia vaatteita,vaikka ikäeroa on paljonkin.

Vierailija
10/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osan säästänyt. Ikäeroa tytöillä 3,5 vuotta. Hyväkuntoiset, ja sellaiset, joita olen itse pitänyt hyvin toimivina, olen säästänyt, ja ne jotka on mielestäni jotenkin toimimattomia (esim huonot hihan- ja lahkeensuut) olen myynyt ja kulahtaneet heittänyt pois.

Vierailija
11/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niin hyväkuntoisia, että turha ostaa uusia. Kengät kuitenkin ostan uusina kuopukselle (hyväkuntoiset esikon esim talvikengät ovat vara-/kakkoskenkinä, jos sattuvat olemaan sopivat kooltaan).

Tosin, nyt kun esikko on 6-v, alkaa kulutus olla näköjään niin kovaa ulkovaatteissa, ettei enää välttämättä säästy nuoremmalle (esim ulkohousujen polviin tulossa reikä jne).

Vierailija
12/17 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vauva syntyy kohta ja ikäeroa tulee 4v. ollaan ostettu hyvälaatuiset ulkoiluvaattteet jotka ovat myös hyvässä kunnossa säilyneet joten miksikäs ei. Sisävaatteissa olen tehnyt enemmän inventaarioa, eli niistä olen säästänyt ne rakkaimmat ja paraskuntoiset, ehkä 2/3 on sitten lähtenyt muualle kiertoon tai heitetty pois.

Vierailija
13/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa 5 v. Suurin osa oli kuitenkin aika kuluneita, säästin vain hyväkuntoisimmat.

Vierailija
14/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoiset.

Vierailija
15/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on poika ja kuopus on tyttö.

Ikäeroa on 3v 8kk.

Vierailija
16/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kivannäköiset säästän nuoremmalle.

Kaikki muut myyn tai annan pois.

Vierailija
17/17 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojilla on ikäeroa 2,5v. ja ei tulisi mieleenkään etteikö esikoisen vaatteita säästettäisi kuopukselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi