Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä näky Mikonkadulla! Äiti istui penkillä ja pienet kaksoset,

Vierailija
22.10.2010 |

alle kaksivuotiaat istuivat rattaissa siinä vieressä ja söivät (mäkkärin) HAMPURILAISTA! En voi käsittää kuinka joku voi syöttää pienille lapsille sellasta lisäainesontaa.

Vieläkin harmittaa, etten valaissut äitiä ja sanonut mitään.

Edesvastuutonta kertakaikkiaan!

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti, eikö teitä tiukkapipoja ollenkaan huolestuta se, mitä teidän lapset syö, kun ovat vähän vanhempia ettekä pysty enää kontrolloimaan kaikkea ruokaa? Mä olen ihan varma, että ne, joilta kielletään kaikki syövät vanhempana itsensä aivan turvoksiin kaikkea kiellettyä roskaruokaa. Minun lapseni saavat syödä ihan kaikkea ja oppivat mielestäni siten parhaiten arvostamaan hyvää ja terveellistä ruokaa. Satunnainen hamppari ei ketään tapa ja meillä saa kyllä herkutellakin. Ja sitten panostetaan vähän enemmän kotona ruokaan ja terveelliseen ravitsemukseen ja käydään kyllä välillä syömässä kunnon ravintoloissakin.

Enkä myöskään ymmärrä, miksi satunnainen hampurilainen vahingoittaisi kaksivuotiasta, mutta ei 4v tai vanhempaa lasta? Missä teillä menee raja? Rippikoulussa vai milloin saa mennä hampurilaiselle?

Vierailija
82/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille on syötetty vain omatekoista rehua.

samoja lisaaineita saa ihan "tavallisesta" ruoasta. sulatejuusto ja sampylat.

meillä tehdään sämpylät itse luomuspeltistä ja laitetaan ituja päälle, njam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille on syötetty vain omatekoista rehua.

Vierailija
84/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse viljellyt terveellistä ilmaa, jota kannamme mukanamme.

Suurempi vaurioriskin on takuulla ulkoilman hengittämisessä,siinä kun voi olla vaikka mitä epäpuhtauksia.

Mitä vauroita veikkaat 2 hampurilaista vuodessa tulevan?

Tuskin. Mutta se mahdollisuus kuitenkin on?

Vierailija
85/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kannattaa aloittaa ihan oma ketju näistä, tulee varmaan ennätysmäärä lukijoita :)

Tää ketju herätti mussa samankaltaisia ajatuksia. :) Varmaan moni muukin tykkäsi mut eihän kaikki sillä lailla herkästi anna palautetta.

Vierailija
86/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mäkkärihän on Kluuvi- ei Mikonkadulla!

Mikonkadulle... jos siihen taapersivat syömään.

Vierailija
87/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö miten puheessa ja kirjoituksessa voi käyttää tehostekeinoina sanoja ilman että tarkoittaa niitä täysin kirjaimellisesti otettavikna?

Mitä vauroita veikkaat 2 hampurilaista vuodessa tulevan?

Tuskin. Mutta se mahdollisuus kuitenkin on?

haluan tietää!

Vierailija
88/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampurilaisessa voi olla vikana, on se, että sämpylä on valkoista vehnää, siinä on majoneesia, ja liha ties mistä kotoisin. Muuten hamppareissa ei kyllä ole mitään vikaa, jos pitää nopeasti saada jotain mahantäytettä.

-Kyllä ranskalaiset on se epäterveellisempi osa hamppariateriaa, ja voi niitäkin syöttää satunnaisesti lapselle.

Meillä syödään arkena mahdollisimman terveellisesti, mutta kyllä välillä herkutellaan "roskaruoalla" ja ollaan annettu meidän 1-vuotiaallekin. (HUI...!)

-Jos tulisit mulle neuvomaan kadulla ettei hampparia saa syöttää lapselle, niin en varmaan osais kuin nauraa, niin älytöntä käytöstä kun en olis aiemmin kokenut!

Vierailija
89/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö miten puheessa ja kirjoituksessa voi käyttää tehostekeinoina sanoja ilman että tarkoittaa niitä täysin kirjaimellisesti otettavikna?

vai provonko heitit ;)

Vierailija
90/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo pelästyin että se mamma olis IMETTÄNY lapsiaan!

Kyllähän normaali lapsi syö 1- vuotiaana samaa ruokaa kuin muukin perhe. Miksi äiti ei syönyt hampparia?

Vierailija
91/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä äiti antoi sitä ruokaa lapsille minkä siinä tilanteessa sai nopeasti. Ja itse asiassa mikä siinä mäkkiruuassa on niin pahasta. Onko siinä edes lisäaineita? Niissä lasten annoksissa? Onhan siinä kuitenkin lihaa, mistä karpit on varmasti innoissaan. Parempi antaa ruokaa, kuin olla antamatta.

Minäkin normaalisti teen pienelleni pöperöt itse, mutta nyt on ollut niin kiireistä, että en ole kerennyt pakastimeen tekemään mössöjä ja hui kauhistus, olen tarjonnut lapselleni purkkimuonaa!?&%# Häpeän syvästi! No en häpeä todellakaan.. alas menee ja vauva tykkää.

Vierailija
92/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äiti ei syönyt hampparia?

Vierailija
93/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo ikinä ymmärtäny että mitä epäterveellistä hampurilaisessa muka on? sinä on viljaa , lihaa, salaattia, tomaattia. kurkkua..... samaa ku kotiruokaki? ... sen nimi vain on ROSKARUOKA joka tulee muuten niistä papereista ja muista härpäkkeistä siinä päässä!

ite hampurilaisella ei oo mitään tekemistä roskan kanssa.

kattokaas niitä hampurilaisiaki on erilaisia?

Onko sitä niin kamalan vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
94/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen nimi vain on ROSKARUOKA joka tulee muuten niistä papereista ja muista härpäkkeistä siinä päässä!

Vierailija
95/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä enää. Kaikenlaisia hupsuja tähän maailmaan mahtuukin =DDDDD

Vierailija
96/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on edesvastuutonta syöttää tuon ikäiselle purkkiruokaa (söisittekö itse moisia epämääräisiä mössöjä suoraan purkista?). Todellakin antaisin hätätilanteessa parivuotiaille mieluummin hampurilaiset (=sämpylä, pihvi, juusto) kuin jotain inhottavaa purkkimössöä. Meillä syödään siis yleensä normaalia, terveellistä ja mahdollisimman puhdasta kotiruokaa.

Vierailija
97/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäainetta niissä muka on? onneksi oli mäkkärin eikä hesen. Mäkkärin purilaiset on täyttä puhdasta lihaa. Hyvää viljaisaa sämpylää, salaattia välissä. Harva kotiruoka tuon terveellisempää on. En ymmärrä et monet pitää vaikka makaronilaatikkoa hyvänä kotiruokana. Ainut hyvä siinä on liha. Pääasiassa makaronipaskaa missä ei ole mitään hyvää. Kyllä mäkkärin purilainen on paljon terveellisempi.

Vierailija
98/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli harvinainen herkku ja kaksoset oli tehneet jotain josta olivat ansainneet palkinnon? Jos näet heidän syövän hampurilaista, ei se tarkoita että he aina söisivät vain hampurilaisia.

Itse asutaan täällä keskellä ei mitään, ja sen pari-kolme kertaa vuodessa kun lähdetään lasten kanssa johonkin isompaan kaupunkiin, käydään lähes poikkeuksetta mäkkärissä.

Vierailija
99/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
100/101 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika edesvastuutonta istua kadulla syömässä, voi vaikka auto ajaa päälle!

Joo, pidä vaan seuraavallakin kerralla suusi kiinni, jos lapsilla on nälkä, niin niille on tapana antaa ruokaa. Jos kerran syö hampurilaisia, niin ei siihen kuole, tuskin jaksoivat kokonaista hampurilaista edes syödä.