Kohta muksut anopille yökylään, saamme olla miehen kanssa 1,5vrk kaksin :-))
Oliskohan toka kerta tänä vuonna kun menevät yökylään, voi olla ekakin en nyt muista.
Anottiin ihan koulusta vapaapäivä kummallekin lapselle ja itse saimme töistä vapaata.
Juhlistamme 10v hääpäiväämme:-)
Kommentit (8)
johdosta =)
Ja ottakaan ilo irti kaksin olosta. Kyllä sitä sitten taas ehtii lasten kanssa touhuilemaan. Ja on varmaan lapsillekin kivaa päästä mummulaan =)
Mä vaan olin ihan varma, että saatte paskaa niskaan, kun kullannuput joutuu olemaan koulustakin pois! Täällä joskus vähän aikaa sitten teilattiin äiti, joka olisi antanut vauvan hoitoon 10-vuotishääpäivän ajaksi...
Onnea! :) Ja pitäkee hauskaa!!
"miksi niitä lapsia teette kun ette niitä itse jaksa hoitaa?" Tai "itseppä olen lapseni tehnyt, itse ne myös hoidan. Törkeetä tommonen isovanhempien hyväksikäyttö..."
Mutta joo, onnea teille hääpäivän johdosta. Nauttikaa! :)
Mitä noihin "Av-palstan klassikoihin" tulee niin antaa palaa vaan, ei tämän mamman äitiys siitä ritisisi yhtään varsinkaan kun lasten yöhoidossa olemiset elämänsä aikana mahtuvat 1 käden sormiin ;)
ap
Meillä on joka vuosi miehen kanssa vähintään kolmen viikon kahdenkeskinen loma jossain kaukomailla ja sitten useita kahdenkeskisiä kaupunkiviikonloppulomia :) Muut matkat sitten lasten kanssa.
hääpäivä on juhlistamisen arvoinen asia, mutta kuullostaa vähän naurettavalta anoa lapselle sen takia vapaapäivää koulusta. Ei kai ne pienten lasten koulupäivä nyt niin pitkään kestä, ettei yökylään ehtisi sen jälkeenkin.
pystyisi/haluaisi olla 3-vkoa erossa lapsistani.
Mutta kukin tyylillään ja sen mukaan mitä sisin sanoo :-)
ap*aika sammuttaa kone*
ap
ps. 3-luokkalaisen esikoisen opettaja allekirjoitti lupa--anomuslappuun että "tottakai pidätte vapaapäivän, moin tärkeää asiaa onkin syytä juhlistaa":-)