Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset korvikset kannattaa laittaa synnytykseen? kokemuksia?

Vierailija
21.10.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot renkaat. Niistä voi sitten vetää kriitisillä hetkillä ihan täysillä, niin saa huomion kiinnitettyä korvien reikien repeämiseen. Ei huomaa mistä muualta repeää. Toimii kuin akvarakkulat, ei hetkeen huomaa muuta kipua.

Vierailija
2/8 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vastasyntynyt on sylissä ja äiti hymyilee onnellisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tais olla just tollaset isot renkaat, ja olikin kun toinen lähti irti kesken synnytyksen, mut ei revennyt korva eikä kyllä mikään muukaan paikka.

Vissiin pienet ja sellaset jotka ei tartu kiinni. emmää tiiä =) Vai onks siellä pakko ees olla korviksia?

Vierailija
4/8 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saihkyvat mukavasti aiti/lapsi kuvissa ja nakee muutkin etta ei tassa ole nyt mihinkaan sossuperheeseen synnytty.

Ja ehdottomasti kaikki sormukset, nakyvat sitten nekin timantit kun lasta pitelee.

Vierailija
5/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä päällä sä meinasit siellä oikein synnyttää? Ainut asia mistä sain noottia synnytyksessä oli se, että mulla oli imetysliivit jääneet päälle ja saivat pujotella niitä sitten pois tippapullon letkuja pitkin..

Vierailija
6/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näyttää hyvältä. Vedenkestävät ripsarit yms. Ja tukka kiinni niin, ettei repsota rumasti valokuvissa. Meikit voi kyllä ottaa saliin ja hiusharjan samoin.

Vierailija
7/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnallinen! Eiköhän se lapsi ole tässä se pääasia..

Vierailija
8/8 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä ennen synnytystä. Tosiasiassa oli niin kipeät poltot että meikit piti pestä pois kun oksensin ja itkin (juu, meikkasin polttojen alkaessa), korviksista ei ole hajuakaan, oliko mulla. Tukan sentään laitoin kiinni niin että pysyi koko koettelemuksen ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme