Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä sinkku äitejä jotka käyvät viikonloppusin viihteellä?

Vierailija
21.10.2010 |

tai kuinka usein käyt viihteellä.

itse käyn joka viikonloppu,poika on 11v..

mut en jaksa istua kotona.ja heinäkuussa loppui suhde,josta en näytä pääsevän yli..olen ihan rikki.

vituttaa kerrassaan kun miettii sitä miestä kokoajan,ihan sama mitä tekee,siivoaako vai kuoriiko perunoita,niin miettii sitä miestä ja sen sanomisia.

hän palasi taas vaihteeksi ex akan luo,heillä ollut 8v suhde,joka kokoajan on-off suhde.saa nähä kuinka kauan tällä kertaa kestää.

ex akkaa alkoikin yhtäkkiä kiinostamaan mies kun kuuli että olemme seurustelleet 6kk.sen ajan ei ole kyllä halunnut eikä olleet tekemisissä.

sovimme kuitenkin miehen kanssa,että tapaillaan salaa mahdollisuuksien mukaan ja käydään reissuissa.

hänellä on minun avaimetkin,mut tosin toinen avain on hukassa,eikä vaivaudu hakemaan tai edes palauttamaan niitä.

haluuko sitten kuiten sen edes pitävän jonkun siteen ns? ja pari vaatettakin sen luona.

vaikka käyn baareissa,niin en todellakaan ole ketään hakemassa,tai edes katsoa sillä silmällä,tuntuu et baareissa on vaan miehiä jotka haluavat vaan sänkyseuraa ja yhden illan juttua.ei kiitos.

toisaalta pitäs löytää mies,joka kolahtaisi heti,vetäs jalat alta,niin unohtuisi tämä entinen tai jonka kanssa suhde päättyi heinäkuussa..tai olemahan me olleet vähän väliä kuitenkin reissuissa ja vietetty aikaa yhdessä,salaa kylläkin.viimeksi 2 viikkoa sitten.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää sinkku (9 kk seurustelua takana), mutta käyn kyllä kerran pari kuussa viihteellä, joko miehen + kavereiden kanssa tai tyttöporukalla. Kun olin sinkku, kävin säännöllisesti joka toinen viikonloppu, joko vain toisena tai sitten molempina iltoina. Nimenomaan kun ei jaksanut kotona istuskella, kuka prinssi mut sieltä löytäisi! :)

Oman etusi tähden suosittelisin sinua repäisemään itsesi tuosta miehestä, rikot vaan itsesi. Tsemppiä! :)

Vierailija
2/4 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tapaan ystäviäni ;)

Käydään syömässä, teatterissa, tanssimassa mitä millonkin.

Välillä joka viikonloppu (kun osuu ohjelmaa), mutta vain yhtenä iltana ja välillä voi olla väliä muutama kuukausi. Silloinkin tavataan ystäviä, mutta toistemme kotona lapset mukana.

Onneksi lapselle löytyy halukkaita lapsenhoitajia suvusta, että äiti pääsee välillä tuulettumaan. lapsi on vasta leikki-ikäinen, joten muuten illat ja viikonloput menee tiiviisti yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn baarissa / viihteellä muutaman kerran vuodessa, en todellakaan edes joka kuukausi.

Tekemistä mulla kyllä piisaa viikonloppuisinkin.

Vierailija
4/4 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa useammin, nuorempana tuli niin paljon käytyä. Lisäksi saan nyt vajaa nelikymppisenä niin kovan krapulan, etten kertakaikkiaan kestä sitä.

Niin, en osaa ilman humalaa mennä viihteelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan