Pettämisestä
Mieheni ilmeisesti ihastunut toiseen naiseen. Nainen asuu monen sadan kilometrin päässä. Talvi aikaan eivät näe toisiaan mutta kesällä taas monta kertaa ovat samassa paikassa pari päivää kerraallaa. Ovat tutustuneet nyt elokuussa.
Facebookissaviestejä laittelevat ja ilmeisesti siellä myös keskustelevat.
Mieheni usein käynyt katsomassa facessa tämän naisen kuvia. Minulle ei ole puhunut tästä naisesta mittään, Vois kai puhua jos vaan kaveri.
En tiedä mitä pitäis ajatella. Kotona kyllä ihan normaali ja tänäänkin oli varannut meille kylpyläviikonlopun ja kuukausi sitten oltiin ulkomailla muutama viikkko.
Tämä nainen vaan kummittelee mielessäni. Tällä naisellla on fasessa 2/3 osa kavereista miehiä, olisko sitten jotenkin miesten kanssa viihtyvä ja joo sinkku näkyy olevan ja kiinnostunut miehistä.
Mitähän pitäis ajatella mieheni ja tän naisen suhteen laadusta. Luulen ettei nainen tiedä mieheni olevan varattu.
Yritän olla ajattelematta asiaa, mutta kun se vaan pyörii päässä...
Kommentit (29)
Mistä miehesi pitää?
Pistä vipinää parisuhteeseen.
Unohtuu pikkuihastukset.
Ota asia puheeksi miehesi kanssa. Parisuhde ei tule onnistumaan jos ei mieltä painavista asioista (ja muistakin) voi puhua. Kysy suoraan niin ei tarvi miettiä ja pähkäillä asiaa =)
perheen kanssa reissuilla vuosikymmeniä. Oikeasti - grillaa sitä miestäsi, miksi kidut epätietoisuudessa. Minä ainakin grillaisin niin huolellisesti, että ei olisi mitään mietittävää enää.
etteivät ole ainakaan tavanneet sen jälkeen kun tutustuivat.
Ja järki sanoo että miksi olisi perheen kanssa menossa kylpylään ym. jos olis toisesta kiinnostunut... en tiedä
Kyllä meillä on vipinää. Seksiä muutama kerta viikossa. Olen yrittänyt kysellä tästä naisesta mutta en saa miehestä mitään irti ja niinkuin jo aiemmmin sanoin niin mieheni sanoo että jos hänellä olisi toinen niin ei olisi meidän luona.
Minua vaan häiritsee tuon naisen tapa. Facessa tykkää kaikista miehen kuvista ja kommentoi siellä ihan kaikkia kirjoituksia. Silloinkin kun oltiin muutama viikko reissussa niin oli johonkin kuvaan kirjoittanut onko muka hauskaa? Mieheni oli kommentoinut että kyllä on. Tiedän että se on facen tarkoituskin mutta jotenkin tämän naisen tapa...en nyt jaksa juusta jaksain selittää.
Kyllä meillä on vipinää. Seksiä muutama kerta viikossa. Olen yrittänyt kysellä tästä naisesta mutta en saa miehestä mitään irti ja niinkuin jo aiemmmin sanoin niin mieheni sanoo että jos hänellä olisi toinen niin ei olisi meidän luona.
Minua vaan häiritsee tuon naisen tapa. Facessa tykkää kaikista miehen kuvista ja kommentoi siellä ihan kaikkia kirjoituksia. Silloinkin kun oltiin muutama viikko reissussa niin oli johonkin kuvaan kirjoittanut onko muka hauskaa? Mieheni oli kommentoinut että kyllä on. Tiedän että se on facen tarkoituskin mutta jotenkin tämän naisen tapa...en nyt jaksa juusta jaksain selittää.
Joskus sen vain tajuaa. Mutta oletko tajunnut tämän toisen naisen ihastuksen vai miehesi? Se on ratkaisevaa? Vaikka nainen olisi ihastunut ja miehesi osaa pitää heidän välinsä kaveripohjalla niin kaikkihan on hyvin.
Minulle tuli tuosta "onko muka hauskaa?" "kyllä on" minikeskustelusta sellainen olo, että joko nainen on osoittanut kiinnostuksensa ja miehesi torjunut sen TAI heillä on ollut lyhyt romanssi kesällä kun viettivät paljon aikaa yhdessä MUTTA miehesi on lopettanut sen. Naistahan kuulostaa harmittavan teidän yhteinen reissunne mutta mies ei ole liehitellyt häntä vastauksessaan vaan tyynesti todennut että kyllä on. Hänellä on hauskaa vaimonsa kanssa, perheensä kanssa.
Miten suhtautuisit mieheesi jos tällä olisi ollut suhde mutta on lopettanut sen? (Tuossa häiritsee vain se että miksi sitten pitää vielä yhteyttä? Luulisi että olisi helpompi katkaista välit täysin kun eivät kerta tapaakaan.)
Teidän kylpylämatkannehan eivät kerro mitään. Voi olla että mies vie sinua koska kulissit vaativat. Voi olla että mies haluaa molemmat naiset. Voi olla että mies vie sinua ihastuakseen taas sinuun ja päästäkseen toisesta naisesta yli. Voi olla että mies vie sinua korjatakseen omatuntoaan koska pettää sinua. Voi olla että mies vie sinua koska on pettänyt sinua ja saanut "herätyksen" että tahtoo saada suhteenne kuntoon. Voi olla että miehen on vain tehnyt mieli pettää, on ihastunut aluilleen toiseen ja siksi saanut "herätyksen" ja panostaa nyt teidän väleihinne. Tuon voi tietää vain mies itse. (Onko yhdessä oloon tullut muutoksia, vai oletteko niinkuin ennen? Eli panostaako mies väleihinne enemmän tai vähemmän kuin ennen kesää?)
t:Yksi jonka mies hoiti ihmissuhteitaan Facebookilla...
Tuo että olisi kesällä ollut jotain ei voi pitää paikkaansa koska tutustuivat vasta viimeisellä reissulla (tämä on 100% tieto)Ja sen jälkeen he eivät ole tavanneet missään (tämäkin on varma tieto)
Kuten jo aiemmin sanoin niin välimatka satoja kilometrejä, eli tapaaminen ei noin vaan onnistu.
Olen puhunut viesteissäni siitä että tulevat ensi kesänä viettämään paljon aikaa samoissa paikoissa.
Meidän suhde ei ole kesän jälkeen muuttunut miksikään.
Ei mun mies mulle facebook-kavereistaan puhu, ei naisista eikä miehistä. Paljon on toki yhteisiäkin kavereita mutta ei mua edes kiinnosta jos on jotain entisiä koulukavereita tai harrastustuttuja, joita mä en ole koskaan edes tavannut.
Enkä mä tee selkoa miehelle mun fb-kavereista. Saattaa joskus jostakusta kysyä, että kuka ja mistä tunnetaan mutta mä ainakin otan sen vaan ihan tavallisena kiinostuksena mun asioita kohtaan, en mustasukkaisuutena.
Ja usko tai älä niin suurin osa facebookin sinkkunaisista on kiinnostunut miehistä. Ja minullakin - naimisissa olevalla naisella - on yli puolet kavereita miehiä. :)
Ja tavanneet elokuussa - kesällä monta päivää kerrallaan samassa paikassa eivätkä talvella tapaa? Just. Aika palavaa rakkautta saa olla, että suhde pysyy talven pakkasissa noilla spekseillä kuumana. ;)
että on palavaa rakkautta ainakaan vielä. Ensi kesä näyttä mitä tulee.
Minähän vaan mietiskelin mikä juttu niillä on.
Ja sinä et sitten kyttää?
Kai sitä voi kysellä asiaa syyttämättä ja osoittelematta sormella?
Eikö pointti ole teidän parisuhde, että siinä on molempien hyvä olla (eikä petetä missään)?
Hoitasitte suhdettanne!!
25