Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko Marimekon pussilakanat hyvälaatuisia?

Vierailija
21.10.2010 |

Lapsi haluaisi sellaisen joululahjaksi, mutta hinta mietityttää.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti parempia kuin Luhdat. Kunnollista kangasta!

Vierailija
2/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein reklamaation ja pyysivät mua lähettämään sen heille Suomeen nähtäväksi. Olin ottanut valokuvat ja selkeesti näkyi siinä ollu kankaan kudontavirhe.

Sanoin, että postimaksu sitte heidän piikkiin. Ei onnistunu, sanoivat, että saisin Marimekon tuotteita siihen samaan summaan, minkä postimaksut olisivat. Kerroin, etten kiitos tarvinnut mitään pussukoita, vain uuden pussilakanan.

Tätä vängättiin ikuisuus ja viimein sitten suostuivat lähettämään pitkin hampain mulle uuden pussilakanan, ilman että postitin sitä rikkinäistä heille. Vielä piti heidän mainita, että nyt kävi hyvä tuuri mulle, kun sainkin oikein 2 pussilakanaa, yhden sijasta.

Mitä minä sillä rikkinäisellä teen??! Paikkaan vai?

Tosi "upeaa" asiakaspalvelua. Oli muuten viiminen pussilakana, jonka minä Marimekolta haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti parempia kuin Luhdat. Kunnollista kangasta!

Vierailija
4/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin se on ihan kiero ei saa mitenkään saumoja suoraan mankeliin. En tiedä onko muita kuin satiinisia Marimekon lakanoita.

Vierailija
5/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein yksinomaan Marimekon pussilakanoita, anoppi tykkää ostella niitä lahjaksi. On hyvää, paksua puuvillaa, eikä ole esim. nyppyyntynyt.

Vierailija
6/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat silti parempia kuin esim. Luhdan.

Hinta on mielestäni aika korkea "laatuun" nähden.

Vierailija
7/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Meillä on myös useita Marimekon lakanoita. Suurin osa paksua, napakkaa ja pesusta toiseen hyvin muotonsa pitävää kangasta. Joukossa valitettavasti myös pari ohuempaa, jo kierteelle mennyttä liuttanaa: oliskohan olleet alun perinkin 2-laatua? Ero on niin suuri verratessa noihin laadukkaisiin Marimekon yksilöihin. Tuntuu myös, että esim. jo jokin aikaa sitten k-ryhmän keräyskampanjassa olleet lakanat olisivat olleet hieman hutaisemalla tehtyjä verrattuna normaalimyynnissä oleviin.... Mutta suosittelen Marimekon lakanoita silti, hinta korreloi laadun kanssa, ainakin yleensä.

Vierailija
8/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi Marimekon pussilakanaa, ovatkohan ne satiinisia. Viimevuotisen K-kaupan keräilykampanjan Kaivo-lakanoita ovat. Meillä ovat ainakin pysyneet hyvinä ja värit kirkkaina.

Vierailija
9/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just kirjoittamaan, että Marimekon lakana on kovaa, karheaa kangasta josta värit haalistuu (usein tummat värit), ja Luhta on ihanaa, sileää ja pysyy oikean muotoisena ja mukabana.

Niin sitä mielipiteet eroavat!

Vierailija
10/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillasatiinisia ja sitten siitä peruslakanapuuvillasta. puuvillasatiiniset on pysyneet oikein hyvässä kuosissa vuosikausia. Toiset ovat hieman haalistuneet vuosien saatossa.

Pussilakanat kannattaa pestä nurinpäin ja lakanat kestävät parempina pidempään, jos ne makeloi tai silittää.Kankaan kuitujen pinta "sulkeutuu" käsittelyllä ja kangas kestää paremmin käyttöä.

Jos lakanat silittää tai mankeloi, ei tarvitse käyttää huuhteluaineita lainkaan vaan lakanat ovat miellyttävät käytössä.

Vierailija
11/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma Marimekon lakanani (2 kpl) ovat hyviä, mutta äitini ostamat kampanjapussilakanat ovat ihan hirveitä karvankerääjiä... Ja itse tykkään Finlaysonin lakanoista...

Vierailija
12/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minun mielipiteeni.

Vierailija
13/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kampanjan musta-harmaat Lokit. Muuten ihan jees.

Oma Marimekon lakanani (2 kpl) ovat hyviä, mutta äitini ostamat kampanjapussilakanat ovat ihan hirveitä karvankerääjiä... Ja itse tykkään Finlaysonin lakanoista...

Vierailija
14/20 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muutamat, joista parhaimpana ovat pysyneet-yllätysyllätys-juurikin ne K-kampanja lakanat (Kaivo ja sitten se missä on niitä palloja). Hevoskastanaja-kuosiset (beige-oranssi valkoinen) ok, värit pysyneet hyvin mutta ovat menneet karheaksi. B-laatuiset Harlekiinit on päätynyt vieraskäyttöön, jotenkin tunkkaisen väriseksi menivät jo parin kerran jälkeen.

Ja suurin pettymys on ollut A-laatuiset Lumimarja pussilakanat! Olivat vielä niin perhanan kalliit, kauan harkitsin ennen kuin ostin. Pinkki-valkoisesta tyynyliinasta levisi värit jo eka pesussa (valkoinen meni tosi tummaksi) ja pussilakanasta parin pesun jälkeen. Nuori ja thmä kun olin (olen) en älynnyt edes reklamoida siitä tyynynpäällisestä.

Voihan tietty johtua pesutavastakin, että nuo puuvillasatiiniset K-kampanjalakanat on pysyny parempina. Ei ole kuivausrumpua, ei käytetä huuhteluainetta, eikä myöskään mankeloida tai silitetä.

Vierailija
15/20 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just huomasin että meiltä löytyy tyynyliinoja ja pyyhkeitä. Tyynyliinat kahisee inhottavasti ja nukkumisesta ei tuu mitään. Pyyhkeet on pesun jälkeen haissut ummehtuneelta tai semmoselta äklöltä vaikka miten pesis kuumassa ja käyttää pyykkietikkaa. Hyi vit... Kuka ihme haluaa käyttää kallista pas.... aa?

Vierailija
16/20 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumimarjaa ja Elämänlankaa on mulla pari settiä pinkkinä ja vaaleansinisenä. Tyytyväinen olen ollut. Pesty 60 asteessa.

Vierailija
17/20 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat, mutta en suosittele kissatalouteen. Kaikki karvat ovat kiinni lakanoissa. En voi käyttää niitä.

Vierailija
18/20 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kaksi jääkarhupussilakanaa eri vuosina ja niissä on suuri väriero sinisessä ja punaisessa. Aiemmin väri oli turkoosi ja nyt keskisininen. Myös pinkki on nykyään tummanpunainen. Kyse ei voi olla lakanan haalistumisesta pesuissa, kun väriero on näin suuri. Olisi kiva, että nämä värien muutokset kerrottaisiin tuotekuvauksessa.

Materiaali on tässä mallissa vähän kahisevaa puuvillaa ja aika paljon rypistyy pesussa, joten vaatisi aina silityksen näyttääkseen hyvältä.

Vierailija
19/20 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yhden kerran pesty Lokki -pussilakana, saumat edelleen täysin suorat, ei vedä mihinkään suuntaan, olen tyytyväinen. Pinta on kyllä karheahko, vaaleat kissankarvat varmaan näkyisivät.

Vierailija
20/20 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne tehty kannabiskuidusta?