Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut nyt 8 viikkoa erossa lapsistani, eikä ole ikävä lapsiperhearkeen takaisin.

Vierailija
21.10.2010 |

Lapsia on silloin tällöin ikävä, muttei pätkääkään ikävä entiseen elämään lapsiperheen arjessa. Suorastaan kauhistuttaa ajatus siitä että lapsiperhehelvettiin joutuisin palaamaan.

Taidan tosiaankin jättää lapset pysyvästi asumaan isälle ja aloittaa oman arkeni lapsettomana sinkkuna.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun etsiä jostain psykiatrian oppikirjasta itselle diagnoosi ja vielä itse päättää miten minua hoidetaan?

Vierailija
22/29 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ihan hauskaa juttuseuraa. Niitä kaikista sekopäisimpiä ja eniten hajalla olevia mä lähinnä kiusaan ja tahallani heille ilkeilen ja tuppaudun vastapäätä ruokapöydässä istumaan ja sit vaan tuijottelen, varsinkin niitä joita sosiaaliset tilanteet ahdistavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ongelmahan on silloin sinulla, ei minulla. Eli mars hakemaan hoitoa, minä en aio pitää turpaani kiinni. Kirjoittelen ihan vaan kiusatakseni jos en parempaa kiusaamiskeinoa keksi.

Vierailija
24/29 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen ihan vaan kiusatakseni jos en parempaa kiusaamiskeinoa keksi.

Vierailija
25/29 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa vaihtelua perinteiseen av-turinaan, mutta nyt alkaa jo kyllästyttää, keksi joku ihan uusi järkky juttu jolla voit meitä viihdyttää, jooko?

Vierailija
26/29 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa vaihtelua perinteiseen av-turinaan, mutta nyt alkaa jo kyllästyttää, keksi joku ihan uusi järkky juttu jolla voit meitä viihdyttää, jooko?

Miehestä naiseksi tai naisesta mieheksi, kumpi hän nyt sitten onkaan. Siitä vois irrota jotain mutta tuo vihaan lapsiani ja olen sairaalassa -setti on jo aika loppuun kaluttu. Kirjoita vaikka runoja tai jotain novelleja!

Vierailija
27/29 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

potilastoverieni elämäntarinoita, kaikkea kivaa mt-ongelmaisen elämästä, jota näissä osaston keskusteluryhmissä kuulee.

En minä ainakaan ole allekirjoittanut mitään mua juridisesti sitovaa vaitiolovelvollisuuspaperia.

Vierailija
28/29 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

referoida tänne tosijuttuja näiden mun oikeasti sairaiden potilastoverien elämästä.

Siinä häviää omakotitalo-volvo-insinöörimies-mammalta viimeinenkin usko elämän hyvyyteen.

Mä lähdenkin tästä kohta oleskeluhuoneeseen vähän jututtamaan noita muita hulluja, niin sitten illalla tänne referoin kaikista mielenkiintoisimman elämäntarinat.

Vierailija
29/29 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaan tajuat pysyä lastesi elämästä poissa etkä sitten parin vuoden päästä luule olevasi terve ja palaa pilaamaan niiden elämää..

Ja kyllä kaikki ihmiset tietää että mt-potilaita on olemassa eri asia onkin sitten kuinka he tuovat sen julki..

Ja mulla ei ole myöskään tapana paskoa housuuni ja en muutenkaan elä missään pumpulissa