Imetättekö julkisesti? Jännittääkö se?
Esikoiseni on muutaman viikon ikäinen ja olen alkanut nyt liikkua kodin ulkopuolella. Kerran olen imettänyt "puolijulkisessa" tilassa vieraiden ihmisten edessä, mutta jossain vaiheessa tulee varmaan eteen sekin tilanne, kun pitää imettää esim. kahvilassa. Nyt jo jännitän tilannetta. Joudun käyttämään myös rintakumia, jonka kanssa on aina vähän säätämistä, niin sekin aiheuttaa lisäpaineita.
Kommentit (22)
sairastella vasta n. 9-10kk iässä kun äidinmaidosta saatu vastustuskyky heikkenee.
Pienen kanssa voi hyvin kulkea paljon, jos imettää.
ja pysyimme kyllä ensimmäiset kuukaudet poissa suurista väkijoukoista ihan vauvan terveyden takaamiseksi. 6 kk aloitimme sitten enemmän ja enemmän liikkumaan ja kyllä siinä karisi noloilu nopeasti. En olisi koskaa uskonut, että kouluni ruokasalissa imetän julkisesti ja samalla opet kävivät siinä ihastelemassa.
Kannattaa kaikkien virusten takia ajatella lastaan ja itseään. Ei tartte ylimääräisiä rokotuksia, kun pelaa järjen kanssa näissä asioissa.
Onnea äitiydestä ja rintakumista pääset kyllä eroon, tsemppiä imetykseen valtavasti. Itse taistelin ekat kuukaudet ja nyt imettänyt kohta vuoden hyvällä menestyksellä. Ei ollut alkukuukaudet helppoja!
Luota itseesi!
kerta mutta sitten aloin imettää missä vaan.
Esim. Jumbon käytävällä, Lintsillä laitteen vieressä penkillä, bussipysäkillä, Suomenlinnan lautalla... you name it. Päätin, että jos alpseni on nälkäinen, annan maitoa.
Kukaan ei koskaan kommentoinut ikävästi tai eds katsonut ilkeästi.