Mitä mies tarkoittaa?
Olen kiinnostunut miehestä ja meillä onkin jonkinlainen seksi/kaveruussuhde. Itse haluasin enemmän. Sain häneltä eilen viestin, jossa hän kirjoitti, että hän ei pidä minua hulluna (en jaksa selittää mihin tämä liittyy), vaan, että se mies joka minut saa on onnekas, koska olen kaunis, älykäs ja hauska.
Tarkoittaako tämä siis, että hän ei ainakaan ole se mies, vaan hyväntahtoisesti kertoo minun olevan mukava mimmi?
Kommentit (54)
laita sille nyt se viesti ja kysy, tai mieluummin soita. Mulla ei oo omaa elämää.
vaan sen takia, että enole ollut varma miehen tunteista,jaolen tavallaan koittanut peittää omaa kiinnostustani tällä tavalla.
vaikka olisin kiinnostunut mut en kehtais sanoa, odottaisin toisen reaktiota.
eli että mies vihjaa, että voisi itsekin olla tuo mies, toivoo sinun ottavan askeleen, itse ei kehtaa. Voit ihan hyvin kysyä tyyliin: "Ja sinäkö et halua olla tuo mies?" tms.
ja mä sanoin just tänään sille miehelle just noin kun se sanoi sulle. Ja mies oli hämmästynyt, ei tiennyt antavansa ristiriitaisia viestejä.
Kuulostaa tosi samanlaiselta kuin meidän tapaus paitsi että ollaan nähty vasta 2kk eikä vielä mistään tunteista puhuttu. Mutta se mies saattaa olla ihan samanlainen kuin sinä, että ei vaan uskalla sanoa suoraan.
Jos se sanoo että sun luokse on aina vaan mukavampi tulla niin musta tuo nyt on aika selvästi sanottu. Ehkä ei alussa halunnut vakavaa vaan on hitaasti etenevää tyyppiä, niinkuin taitaa tämä minunkin olla.
Ei sulla ole oikein kovin hyviä mahdollisuuksia parisuhteeseen kenenkään kanssa, jos sä puhut miehelle mitä et tarkoita ja sit et pysty keskustelemaan askarruttavista asioista. Mieluummin lopetat suhteen kuin ottaisit selvää toisen tunteista ja kertoisit omistasi.
Noilla eväillä on ihan sama millainen mies sua vastaan tulee: Todella vaikea on miehen saada susta tolkkua, ja vaikka jonkinlainen parisuhde alkaisikin, niin väärinkäsityksiä tulee olemaan matkan varrella. Ja niistä tulee riitoja. Ja ne on ihan turhia, kun ne voisi välttää vain puhumalla totta.
..että kyseinen mies kyllä kerran sanoi minulle, kun olimme yhdessä bissellä, että olen niin hassu, kun hän ei ikinä tiedä mitä mielessäni liikkuu. Totta, olen varmaan oikea ristiriitaisen viestinnän mestari!!
Mulla on ollut samanlainen tilanne, ja se sanojen ja tekojen tulkitseminen oli jotain niin raastavaa...
...että mies oli juuri eronnut, kun tapasimme. Hän oli muuttanut yksin asumaan 3 viikkoa ennen tapaamistamme, joten erosta on nyt vajaat 7 kk yhteensä. Mies oli naimisissa ja hänellä on lapsi, vaikka mies nuori onkin.
ap
Tai sitten toisin päin, mies alkaa nyt vasta uskaltaa toivomaan uutta ihastusta ja parisuhdetta.
Vain mies itse voi kertoa sinulle kummasta on kyse. Todella sääli jos olisi jälkimäinen ja vain pakenisit suhteesta koska et uskalla kysyä.
...että mies oli juuri eronnut, kun tapasimme. Hän oli muuttanut yksin asumaan 3 viikkoa ennen tapaamistamme, joten erosta on nyt vajaat 7 kk yhteensä. Mies oli naimisissa ja hänellä on lapsi, vaikka mies nuori onkin. ap
Tai sitten toisin päin, mies alkaa nyt vasta uskaltaa toivomaan uutta ihastusta ja parisuhdetta. Vain mies itse voi kertoa sinulle kummasta on kyse. Todella sääli jos olisi jälkimäinen ja vain pakenisit suhteesta koska et uskalla kysyä.
sulla on hyvä itse hillintä, mä olisin jo soittanu ja kysyny... mut joo, samoilla linjoilla, kaikki epäselvyys on perseestä..
Varmista asia, laita perään "haluaisitko sä olla se mies?".
Näyttäis jotenkin siltä että tietää että ei tule olemaan pitkä suhde ja että se oikea on sulle joku muu
että yrittää olla kiltti ja kohtelias. Ilmeisesti olet jostain syystä (vitsillä) sanonut olevasi hullu tms., ja mies kilttinä lohduttaa. Tuskin tarkoittaa sen kummempaa.
että yrittää olla kiltti ja kohtelias. Ilmeisesti olet jostain syystä (vitsillä) sanonut olevasi hullu tms., ja mies kilttinä lohduttaa. Tuskin tarkoittaa sen kummempaa.
...voi tuollaista laittaa perään, koska eikös toi ollut aika selkeä "minua ei kiinnosta"-viesti?
ja joku muu onnekas mies sinusta saa ihanan vaimon/tyttöystävän/äidin lapsilleen...
...tämän jälkeen tuli vielä viesti, että niin ja seksikin on hyvää :)
ap
Mutta yleensä tuollaista kirjoitetaan, kun itse ei halua sitoutua.
Mutta yleensä tuollaista kirjoitetaan, kun itse ei halua sitoutua.
En ainakaan itse kirjoittaisi miehellä niin, jos haluaisin itse olla hänen kanssaan. Tai ainakin jättäisin sen alkuosan pois, tässä tapauksessa "mies joka sinut saa on onnekas"
Olen kiinnostunut miehestä ja meillä onkin jonkinlainen seksi/kaveruussuhde. Itse haluasin enemmän. Sain häneltä eilen viestin, jossa hän kirjoitti, että hän ei pidä minua hulluna (en jaksa selittää mihin tämä liittyy), vaan, että se mies joka minut saa on onnekas, koska olen kaunis, älykäs ja hauska. Tarkoittaako tämä siis, että hän ei ainakaan ole se mies, vaan hyväntahtoisesti kertoo minun olevan mukava mimmi?
Oikeassa olet, sitähän tuo taitaa tarkoittaa. Luota omiin tulkintoihisi vaan :)
..ssi ja mietin, että miksi mies sitten ylläpitää seksisuhdetta kanssani? Tätä on kestänyt jo puoli vuotta. Olenko nyt vaan leikkikalu, vaikka mies onkin nyt alkanut tiedostamaan, että olen myös mukava nainen?
ymmärrän viestin näin..
Itse olen joskus sanonutkin jollekin johon olen ihastunut että sinusta joku saa hyvän miehen... toivoen tietysti että mies olisi ymmärtänyt vihjeen ja tehnyt alotteen seurustelulle. ;)
t. Nainen