Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapas Tampereen seudulta gyne, joka suostuu antamaan ylipainoiselle clomit?

Vierailija
21.10.2010 |

Kävin terveystalon naisgynellä, joka antoi vain terolutit vuotohäiriöiden takia ja käski laihduttaa ja tulla sitten takaisin.

Paino ei putoa vaikka yritän kaikkeni, ja ikä alkaa tulla vastaan vauvatoiveissa. Haluaisin metmorfiinin tai clomit käyttöön, mistä ne saa?

Enkä kaipaa moraalisaarnoja painostani tässä ketjussa, kiitos. Tiedän ylipainon riskit raskaudelle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei putoa vaikka yritän kaikkeni

Vai sittenkin vain yrittämisen puutetta, oikein kovan yrittämisen?

Moraalisaarnoja ei ole luvassa, mutta ihmetystä senkin edestä. Eikö edes vauvahaave ole motivaattorina toimivaan painonpudotukseen? Ellei se onnistu yksin, niin entä pt, painonpudotusryhmät, hypnoosi, sitoutuminen vuoden salikorttiin... (raha usein motivoi)?

Vierailija
2/9 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla painoindeksi 29 ja lapsettomuuden syynä PCO. Koska en ovuloi lainkaan ja hormoonitoiminta puuttuu sekä selkeä insuliiniresistenssi, olen käynyt Terveystalosta hakemassa hoitoa. Vastauksena on että laihduta ensin. Helppoahan se on kun on insuliiniresistenssi joka nostaa haasteen tasoa huomattavasti. Luomuyrittäminen on todellakin turhaa, kun kohtu on pienentynyt, limakalvoa alle milli, eikä merkkiäkään omasta hormoonintuotannosta.

Minulla ylipaino ei edes näy päälle päin koska olen pitkä ihminen. Ja ikinä en ole ollut selkeästi lihava. Luulisi että edes tähän insuliiniongelmaan saisi apua, mutta ei. Miksi minun pitäisi olla lapseton vain sen takia että minulla on luonnostaan muutama ylikilo ja lapsettomuuteni aiheuttaa sairaus joka esiintyy myös normaali- ja alipainoisilla.

Huoh. Olipa mukava avautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi kuvaan, jos kerran on vuotohäiriöitä eikä painokaan laske millään.

Vierailija
4/9 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla painoindeksi 29 ja lapsettomuuden syynä PCO. Koska en ovuloi lainkaan ja hormoonitoiminta puuttuu sekä selkeä insuliiniresistenssi, olen käynyt Terveystalosta hakemassa hoitoa. Vastauksena on että laihduta ensin. Helppoahan se on kun on insuliiniresistenssi joka nostaa haasteen tasoa huomattavasti. Luomuyrittäminen on todellakin turhaa, kun kohtu on pienentynyt, limakalvoa alle milli, eikä merkkiäkään omasta hormoonintuotannosta. Minulla ylipaino ei edes näy päälle päin koska olen pitkä ihminen. Ja ikinä en ole ollut selkeästi lihava. Luulisi että edes tähän insuliiniongelmaan saisi apua, mutta ei. Miksi minun pitäisi olla lapseton vain sen takia että minulla on luonnostaan muutama ylikilo ja lapsettomuuteni aiheuttaa sairaus joka esiintyy myös normaali- ja alipainoisilla. Huoh. Olipa mukava avautua.

Ja eikös tuota insuliiniresistenssiä pitäisi hoitaa ensin?? Siihen pätee varmaan aika pitkälle ruokavalio, liikunta...?

Vierailija
5/9 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti BMI:n käyttöä. Pätee kahden eri tutkijan mielestä ainoastaan henkilöihin, joiden pituus välillä 160-180 cm, eikä kaikkiin näistäkään. Eli älkää tuijottako painoindeksiä orjallisesti. Ruumiinrakenne, harrastukset (liikunta) vaikuttavat hurjasti painoon. Eli kaikki eivät ole ylipainoisia, vaikka BMI antaisi näin ymmärtää.

Vierailija
6/9 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAikkapa tuo 29, ei ole todellakaan välttämättä mikään pullea tai lihava. Ihan perusterveellä urheilijalla menee helposti tohon. Eli vasta kun BMI on reilusti yli 32-35 voidaan puhua pelkästään läskistä.

Vierailija
7/9 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAikkapa tuo 29, ei ole todellakaan välttämättä mikään pullea tai lihava. Ihan perusterveellä urheilijalla menee helposti tohon. Eli vasta kun BMI on reilusti yli 32-35 voidaan puhua pelkästään läskistä.

Vierailija
8/9 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama prosentti painostasi, niin se jo yksin auttaa lapsettomuuteen. Esim. 3 kilon pudotus on helppoa, johon normaali kuukausittainen painonvaihtelu on tuota luokkaa. YRitä saada nesteet liikkeelle, niin onnistut helposti.

Minulla painoindeksi 29 ja lapsettomuuden syynä PCO. Koska en ovuloi lainkaan ja hormoonitoiminta puuttuu sekä selkeä insuliiniresistenssi, olen käynyt Terveystalosta hakemassa hoitoa. Vastauksena on että laihduta ensin. Helppoahan se on kun on insuliiniresistenssi joka nostaa haasteen tasoa huomattavasti. Luomuyrittäminen on todellakin turhaa, kun kohtu on pienentynyt, limakalvoa alle milli, eikä merkkiäkään omasta hormoonintuotannosta. Minulla ylipaino ei edes näy päälle päin koska olen pitkä ihminen. Ja ikinä en ole ollut selkeästi lihava. Luulisi että edes tähän insuliiniongelmaan saisi apua, mutta ei. Miksi minun pitäisi olla lapseton vain sen takia että minulla on luonnostaan muutama ylikilo ja lapsettomuuteni aiheuttaa sairaus joka esiintyy myös normaali- ja alipainoisilla. Huoh. Olipa mukava avautua.

Vierailija
9/9 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

metformin reseptin. Clomit saa jos BMI alle 32.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä