Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi minulle vaikeaa, melkeinpä käsittämätöntä asiaa. Toinen on tuo

Vierailija
21.10.2010 |

vapaaehtoinen lapsettomuus ja toinen on homoseksuaalisuus.

Minulla on molempia tuttavapiirissäni. Yhdelläkin homolla on vauvakuume ja sitten taas yhdellä lapsia haluamattomalla avoparilla on hauvakuume.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun on lähes mahdotonta ymmärtää että joku nainen voisi ihan oikeasti nauttia suuseksin antamisesta. Ja toinen asia mitä mun on lähes mahdotonta ymmärtää on kotiäitiys joka jatkuu vielä sittenkin kun kaikki lapset ovat koulussa.

Jokaisella meillä on omat mustat aukkomme ymmärryksessä...

Vierailija
2/4 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun annat kaikille ihmisarvon etkä yritä estää ihmisoikeuksia toteutumasta. Myös iän karttuminen auttaa. Sitä tajuaa että elämä on ihan liian arvokas toisten asioitten miettimiseen silloin kun toiset ei aiheuta kenellekään pahaa. Lisäksi tajuaa että kannattaa hankkia elämä sen sijaan että yrittää muuttaa toiset mini me:ksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin enemmän, toisille vähemmän.

Vierailija
4/4 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ymmärrän ja hyväksyn: Heterolle esimerkiksi heterosuhde tai halu saada lapsia. Tai se, että tykkää suklaasta. Myös jotkut kinkymmät seksijutu, jotka on juuri niitä, joista itsekin tykkää.

2. Ymmärrän, mutta en hyväksy. Esimerkiksi jotkut deittiraiskaukset (nainen päästi sänkyyn asti, mutta kieltäytyi seksistä), myymälävarkaudet (tajuan, miksi on kätevää varastaa, mutta en todellakaan hyväksy sitä), sosiaalihuijaukset, pettäminen parisuhteessa

3. En ymmärrä, mutta hyväksyn: Tietyt seksuaaliset jutut (kummalliset fetissit, pissa/kakkaleikit, raju SM-seksi), lemmikkieläinten paapominen ja inhimillistäminen, jotkut poliittiset ja uskonnoliset käsitykset

4. En ymmärrä enkä hyväksy: Muita vahingoittavat seksuaalisuuden muodot ja teot: pedofilia tai muihin ei-tasaveroisiin kohdistuvat teot (syvästi vammaiset tms). Käsittämätön väkivalta (joukkomurhat yms). Lähinnä siis väkivaltaisi tekoja viattomia ihmisiä kohtaan.

Nih.

pointtini on se, että vaikka ymmärtää jotain, sitä ei välttämättä hyväksy. Toisaalta voi hyväksyä asioita, joita ei ymmärrä.