Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko ollut ns.toinen nainen koskaan? kuinka usein tapailitte ja missä?

Vierailija
20.10.2010 |

---

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan miehen kanssa kunnes tilanne on vaikeutunut, ja helvetin vainoharhainen vaimo alkanu kyttään miehen menoja ja ei uskalla enää ees viestitellä eikä että hän ois öitä pois kotoa kun kyylä kyttää... vittumaista.

mitenkäs se nainen muka on vainoharhanen?oikeessahan hän on! :O

Vierailija
2/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme yleensä luonani. tapaamiset olivat satunnaisia, mutta 1-2krt/kk joskus sitten useamminkin. Ydessä teimme laivaristeilyjä, venematkoja yms. Oli todella kivaa ja antoisaa aikaa, yhtään en kadu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kuuluu ihan avioliittoon ettei öitä olla pois kotoa kuin pätevien syiden takia. Mutta sitähän et voi tietää kun et avioliittoa kunnioita.

ihanan miehen kanssa kunnes tilanne on vaikeutunut, ja helvetin vainoharhainen vaimo alkanu kyttään miehen menoja ja ei uskalla enää ees viestitellä eikä että hän ois öitä pois kotoa kun kyylä kyttää... vittumaista.

Vierailija
4/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

he tietävät, että miehensä pettää, ja yrittävät saada miehen kiinni ja lopettamaan sen. mutta harvoinpa kai se loppuu siihen rvan tahtoon.

niin, nro 7, vaimo tietää ja mies sen kun pettää...

Vierailija
5/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pettää jonkun muun kanssa.

Vierailija
6/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollenkaan.

en ymmärrä naisia, kenelle kakkossija riittää.

parempi kait sekin kuin ei mitään.

Vierailija
7/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimessa ja pohdittiin tätä mun tilannetta. mä en ehdi tapaamaan uutta miestä, olen viikonloput joko töissä tai lasten kanssa kotona. tämä naimisissa oleva mies on ainakin varma seksinakki. eipähän ainakaan ilman seksiä tarvitse olla koska ei miestä ehdi hankkia.

Vierailija
8/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on siitä jotain hyötyäkin.

Vierailija
9/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaimonsa kiittää...

Vierailija
10/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka jälkeen viestiteltiin aika paljon, kunnes selvisi, että mies on naimisissa ja vaimo raskaana.

Sanoin, etten halua olla pettämisissä mukana. Nyt ollaan kavereita, jutellaan ku vituttaa yms.

Vierailija
11/57 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailtiin vaikka missä. Mun luona, baarissa, kahvilassa, autossa..

Kerran kaks päivässä tavattiin. Yleensä hänen työaikana. Olin nuori ja tyhmä. Anteeksi.

Vierailija
12/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten ku sinkuna olin, olin toinen nainen.. Tapailin ystävän miehen, hän sai tietä sitä, käski lopettaa, mut sen mies ei halunu sen loppuvaan ja tapailimme salaa meillä, kaupungilla.. Muutama kertta viikkossa.. Kuukauden kesti toi touhu, pari eros loppuen loppuks, sit palas yhten.. Nyt molemmat ovat taas sinkkuja.. Kadun tätä touhua.. Olin sillo tyhmä kakara!!!

Vierailija
13/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailtiin vaikka missä. Mun luona, baarissa, kahvilassa, autossa..

Kerran kaks päivässä tavattiin. Yleensä hänen työaikana. Olin nuori ja tyhmä. Anteeksi.

Kun hänelle sopi, mulle sopi. Kun hänellä oli jalkkistreenit, nähtiinkin mun luona. Ruokatauolla käytiin syömässä ja pikaseksia autossa.

Kyllä nyt tuntuu vähän kurjalta. Hänellä oli vaimo ja pieni lapsi. Erosivat jossain vaiheessa.

Ajattelen kyllä, että miehellä tuossa se suurempi vastuu oli. Minä olin kuitenkin sinkku, nuori villi ja vapaa, ja aika naiivi.

Vierailija
14/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemme milloin missäkin, kumpikin perheellisiä. Eikä kaduta, ihanaa aikaa :)

Vierailija
15/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toinen nainen minäkin, molemmat perheellisiä, välimatkaa 600km. Näimme aina työreissulla tai kun ko mies kävi kotiseudullaan lomalla.

Todellakin, ihmisen elämässä/avioliitossa on jotakin pielessä, niin oli minulla ja varmaan tällä miehellä myös. Aika hankala on jatkaa sellaista kaksoiselämää kovin kauaa menettämättä järkeään. Jos ihminen on vähänkään normaalilla järjellä varustettu, alkaa hän jossain vaiheessa katua.

Jos minulta olisi kysytty asiaa 1,5 v sitten, olisin varmasti vastannut samalla tavalla kuin nro 5, että ei kaduta ja ihanaa aikaa.. Mutta nyt sanon kokemuksen rintaäänellä, että ei kannata.

Vierailija
16/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamme kerran tai kaksi viikossa, yleensä mun luona.

aikaisemmin teimme paljon matkoja, etelään, tukholmaan ja tallinnaan, mutta miehen rouva on "vittumainen" näitten reissujen jälkeen, joten nyt harrastetaan vaan mökkikeikkoja ja viikkotreffejä.

ja paskaa aikaa on. tehtiin jo kerran ero, mutta kuukauden jälkeen palattiin takaisin.

Vierailija
17/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sano sinä mikä on oikein ja mitä kuuluu katua!

T. vapaassa parisuhteessa elävä, joka ei kadu seksiä. Tai muutakaan tekoa tai ajatusta.

En voi käsittää miksi joku teko pitää katua, jos alkaa ajattelemaan erilailla niin ei sitä vanhaa aikaa tartte katua.

Vierailija
18/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisena naisena, on ollut ihanaa aikaa tämän naimisissa olevan miehen kanssa, niin miksi pitää katua? tokihan teko ei ole hyväksytty, mutta so what??

Vierailija
19/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen tuon miehen vaimo :)

Vierailija
20/57 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ihanaa aikaa kaikki ne vuodet, olin itsekin silloin varattu.

Suhde päättyi yhteisestä päätöksestä aikanaan kun miehen vaimo sairastui vakavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi