Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kirjoitetaan "tuntemattomalle" ihastuksen kohteelle?

Vierailija
20.10.2010 |

Eli jos haluaisi kirjoittaa sähköpostia ihastuksen kohteelle, jonka kanssa ei ole jutellut, niin mitä kannattaisi kirjoittaa? Ja mitä ei kannata kirjoittaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ole jutellut? Riippuu vähän varmaan siitäkin että onko täysin tuntematon vai jostain yhteyksistä tuttu.

Vierailija
2/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ole jutellut? Riippuu vähän varmaan siitäkin että onko täysin tuntematon vai jostain yhteyksistä tuttu.

Koululla (yliopistolla). Siis varmaan hänkin minut tunnistaa, mutta juteltu ei olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun on vakiintuneessa parisuhteessa ollut jo ikuisuuden, niin kuulostaa tosi jännittävälle tämä sinun suunnitelmasi kirjottaa ihastuksen kohteelle, toivottavasti käy hyvin :)

Vierailija
4/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun on vakiintuneessa parisuhteessa ollut jo ikuisuuden, niin kuulostaa tosi jännittävälle tämä sinun suunnitelmasi kirjottaa ihastuksen kohteelle, toivottavasti käy hyvin :)

Mut kertokaa vinkkejä!!! En halua nolata itseäni...

Vierailija
5/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kahvikupponen päivällä tai olut illalla jossain "helpossa" paikassa, ei siis mitään liian erikoista alkuun.

Vierailija
6/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kahvikupponen päivällä tai olut illalla jossain "helpossa" paikassa, ei siis mitään liian erikoista alkuun.

Pitäiskö jotenkin tuoda esiin se, että en tiedä hänen seurustelutilanteestaan, eli jotenkin sanoa, että "jos et seurustele, niin siinä tapauksessa ehdottaisin..." vai miten? Koska sitten jos hän seurustelee ja olettaa minun tietävän, niin pitäisi minua ihan hirveänä ihmisenä!

Vierailija
7/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö jotenkin tuoda esiin se, että en tiedä hänen seurustelutilanteestaan, eli jotenkin sanoa, että "jos et seurustele, niin siinä tapauksessa ehdottaisin..." vai miten? Koska sitten jos hän seurustelee ja olettaa minun tietävän, niin pitäisi minua ihan hirveänä ihmisenä!

Kannattanee kysyä hänen mahdollista siviilisäätyään :)

Vierailija
8/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta päästä juttuun ihan livenä.

Vierailija
9/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heittää pientä flirttiä väliin?

Vierailija
10/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoittasin ihan rehellisesti mitä mietin:

Moi! Mua jännittää ihan kamalasti, mutta pakko on kuitenkin kysyä. Lähdetkö kahville kanssani? Jos et siis ole jo varattu? :)

T: Minä

Vierailija
11/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoittasin ihan rehellisesti mitä mietin:

Moi! Mua jännittää ihan kamalasti, mutta pakko on kuitenkin kysyä. Lähdetkö kahville kanssani? Jos et siis ole jo varattu? :)

T: Minä

Joo, en pystyisi kuitenkaan heittämään mitään flirttiä "coolisti", koska ujostuttaa ja jännittää niin paljon, joten siksi tuo sähköposti tuntuisi paremmalta vaihtoehdolta...

ap

Vierailija
12/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tyyppi onkin varattu, niin ei ole sit niin noloa itselle. Voi vaan deletoida vastausviestin äkkiä sähköpostista ja miettiä uusia tuulia!

Tiedätkö muuten yhtään, mitä ihastuksesi kohde harrastaa?

Vierailija
13/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tyyppi onkin varattu, niin ei ole sit niin noloa itselle. Voi vaan deletoida vastausviestin äkkiä sähköpostista ja miettiä uusia tuulia!

Tiedätkö muuten yhtään, mitä ihastuksesi kohde harrastaa?

No joo, muutamia liikuntajuttuja tiedän hänen harrastavan.

Vierailija
14/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtona kahville/oluelle?

Mä ainakin haluaisin heti alkuun päästä livenä juttelemaan, sitten näkee kolahtaako :)

Vierailija
15/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtona kahville/oluelle?

Mä ainakin haluaisin heti alkuun päästä livenä juttelemaan, sitten näkee kolahtaako :)

Toisaalta jos hän pelästyy, että olen "vakoillut" hänen harrastuksiaan...

ap

Vierailija
16/16 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelisin varmasti yhtä monimutkaisesti tämän asian! Mutta palataan siihen alkuperäiseen suunnitelmaan: lyhyt ja rehellinen viesti. Ja ehdota tapaamista (jotain helppoa ja huoletonta), jos vaan itse olet valmis siihen :)