Jos saisit 3000€ bonusta tässä kuussa; mihin käyttäisit sen?
Kommentit (21)
saisin tilin plussalle :)
ostaisin kantoliinoja kolme (villasen, pellavaisen ja peruspuuvillasen)
ostasin kantotakin
ostaisin uuden makkarinsängyn (nykynen 70luvulta)
ostaisin miehelle ja lapselle jotain hyödyllistä joka kuitenkin ilahduttaisi mieltä
ostaisin imetysrintsikat
laittaisin säästöön
nää nyt mm.
Sit hyvät talvirenkaat hakemaan. Joka lapselle jotain kivaa ja kotiin ehkä viel uusi jääkaappi, jos rahaa jäis, mulle punainen villakangastakki.
sitten ostaisin hyvän villakangastakin hintalappuun katsomaatta. Tyttärelle ajokortti joululahjaksi ja autoon uudet talvirenkaat. Jos jotain jäisi niin varattuun kaukolomaan menisi varmaan loput.
Satasella sisustusta, tonni säästötilille remppaa varten ja lopuilla ostaisin rahastoja.
Maksaisin luottokorttin pois (2000e)
Lopuilla vaatteita itselle ja lapsille: talvikengät, haalarit, itselle ulkoiluasu...
Mitä varten te ihmiset säästätte? Meillä on vain vararahasto hätätilanteen varalle. Lopuilla rahoilla maksamme lainoja joita olemme ottaneet että saisimme jo nyt nauttia autosta ja talosta joihin meillä säästämällä olisi varaa vasta 20 vuoden päästä.
mutta oikeasti mä kyllä maksaisin ylimääräisen lyhennyksen asuntolainaan.
Luottokorttivelan ja lopuilla autolainaa.
Tai sitten pelkkää autolainaa koko rahalla.
niin kerkesin sen käytönki suunnitella. Eli maksasin laskuja pois etukäteen, ottasin kolme tatuointia ja loput laittasin sivuun.
Ei ole isompia tarpeita tai haaveita. Varmaankin tylsästi tilille. Olen aika huono ostamaan muuten kuin tarpeeseen, eikä nyt justiinsa mitään sellaista (onneksi) ole.
Tilille laittaisin ja kuluttelisin normaaliin eloon ajan kuluessa.
Meillä eletään alle toimeentulotuen, ja siksipä tuo summa olisi erittäin tervetullut.
Talvivaatteet neljälle lapselle ja kahdelle aikuiselle.
Auton korjaus.
RUOKAA! Eikä pelkkää jauhelihaa, vaan parempaa!
Lapsille luistimet.
Ehjä pyykinkuivausteline.
Sisustusta: uusi päiväpeitto olisi kiva, ja joululahjaostoksille lähtisin. Ostaisin askartelutarvikkeita ja lankoja jotta voitaisiin tehdä itse lahjoja sukulaisille ja ystäville. :)
ostaisin ja asennuttaisin ilmalämpöpumpun, loput varmaan menis ihan normaaliin elämiseen.
Menisin leukaleikkaukseen, en tiedä jäisikö rahaa yli. Jos jäisi, hampaiden valkaisu olisi paikallaan. Uudet kengät ja hajuvesi.
maksaisin ensimmäisen pois (1500e).
Loput laittaisin joululahjoihin ja Englannin matkaan. :)
Mitä varten te ihmiset säästätte? Meillä on vain vararahasto hätätilanteen varalle. Lopuilla rahoilla maksamme lainoja joita olemme ottaneet että saisimme jo nyt nauttia autosta ja talosta joihin meillä säästämällä olisi varaa vasta 20 vuoden päästä.
Miksi pitäisi vaan ostaa ja ostaa, jos ei mitään tarvitse!
1 kuukauden. Tämä olisi ihan selvä juttu.
-talvikengät itselle ja lapsella
-ghost-kynttilänjalan (http://images.teamsugar.com/files/upl0/6/61259/06_2008/ghost1.preview.j…)
-minna parikan kengät
-maalia
-kirjoituspöytä
ja sitten ostaisin sohvan. Pitäisi tosin laittaa sitten jo omista lisää.
lopuilla uusisin sisustusta:)