Onko gyne löytänyt sisätutkimuksessa jotain poikkeavaa, niin että olit vain rutiinikäynnillä?
Kommentit (8)
Olin monirakkulaisten munasarjojen takia kontrollissa, ja tulin kuulemaan hormoonikokeiden tuloksia. Ultrassa gyne höpisi että täällä on ruskuaispussi. Minä blondi ihmettelin että mikä v* se on?? Se selvisi sitten 9kk päästä se asia.
Gyne vaan justiinsa valitti, miten nuoret naiset käyvät aivan liian usein perustarkastuksissa (tarvitsin pillereitä) ja kuinka ei mitään uutta tapahtu vuodessa tai kahdessa. Sitten löysi sen kystan ja oli vähän hiljaisempi. :)
ensin se tyhjennettiin. tuli takaisin, jonka jälkeen poistettiin vasen munasarja ja munanjohdin.
tää siis 17-vuotiaana.
lähete sairaalaan,no siellä löyty sit tavallinen kysta oikealta.Piti vaan varmistella toi vasen puoli.Ens viikolla uudet ca12-5 arvot.Leikkausjonossa olen.
Juu,suklaakysta vasemmalta
lähete sairaalaan,no siellä löyty sit tavallinen kysta oikealta.Piti vaan varmistella toi vasen puoli.Ens viikolla uudet ca12-5 arvot.Leikkausjonossa olen.
joka ei puhkee itekseen vaan joudutaan leikkaamaan pois.En määkään tienny aikasemmin että sillä tommonen nimi on.
Kiintee kysta
joka ei puhkee itekseen vaan joudutaan leikkaamaan pois.En määkään tienny aikasemmin että sillä tommonen nimi on.
ei menny tääkään ilta palstalla hukkaan =)
... laitettiin jatkotutkimuksiin, tehtiin kolposkopia ja otettiin mikroskooppinäytteitä. Luultavasti ei mitään, vuotoa on ollut aina, mutta tämä lääkäri päätti huolestua. Muutaman viikon päästä tiedän, oliko siellä mitään.