Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko gyne löytänyt sisätutkimuksessa jotain poikkeavaa, niin että olit vain rutiinikäynnillä?

Vierailija
20.10.2010 |

mitä löytyi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... laitettiin jatkotutkimuksiin, tehtiin kolposkopia ja otettiin mikroskooppinäytteitä. Luultavasti ei mitään, vuotoa on ollut aina, mutta tämä lääkäri päätti huolestua. Muutaman viikon päästä tiedän, oliko siellä mitään.

Vierailija
2/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin monirakkulaisten munasarjojen takia kontrollissa, ja tulin kuulemaan hormoonikokeiden tuloksia. Ultrassa gyne höpisi että täällä on ruskuaispussi. Minä blondi ihmettelin että mikä v* se on?? Se selvisi sitten 9kk päästä se asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne vaan justiinsa valitti, miten nuoret naiset käyvät aivan liian usein perustarkastuksissa (tarvitsin pillereitä) ja kuinka ei mitään uutta tapahtu vuodessa tai kahdessa. Sitten löysi sen kystan ja oli vähän hiljaisempi. :)

Vierailija
4/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin se tyhjennettiin. tuli takaisin, jonka jälkeen poistettiin vasen munasarja ja munanjohdin.

tää siis 17-vuotiaana.

Vierailija
5/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähete sairaalaan,no siellä löyty sit tavallinen kysta oikealta.Piti vaan varmistella toi vasen puoli.Ens viikolla uudet ca12-5 arvot.Leikkausjonossa olen.

Vierailija
6/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,suklaakysta vasemmalta

lähete sairaalaan,no siellä löyty sit tavallinen kysta oikealta.Piti vaan varmistella toi vasen puoli.Ens viikolla uudet ca12-5 arvot.Leikkausjonossa olen.

Vierailija
7/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei puhkee itekseen vaan joudutaan leikkaamaan pois.En määkään tienny aikasemmin että sillä tommonen nimi on.

Vierailija
8/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintee kysta

joka ei puhkee itekseen vaan joudutaan leikkaamaan pois.En määkään tienny aikasemmin että sillä tommonen nimi on.

ei menny tääkään ilta palstalla hukkaan =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan